نماینده مجلس: نسبت دادن روزِ خدا به یک قوم یا کشور خاص اشتباه است

«الان ما یک مرحله از مصوبه تعطیلی شنبه‌ها را پشت سر گذاشتیم، مرحله بعدی شورای نگهبان است که فق‌ها و حقوقدانان در آنجا هستند و نسبت به این مصوبه اظهارنظر می‌کنند، این نگرانی‌ها و دلواپسی‌ها بابت یک روز تعطیل و اینکه ما روز خدا را به یک کشور دشمن و یک قوم نسبت بدهیم، درست نیست.»

پاسخ آموزش و پرورش به پرویز پرستویی درباره معلم افغانستانی در ایران

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش صحبت‌ نقل‌شده از خود را درباره تدریس افغانستانی‌ها در مدارس ایران تکذیب کرد.
احتمال تعطیلات زمستانی مدارس برخی استان‌ها به دلیل برودت و آلودگی هوا

احتمال تعطیلات زمستانی مدارس برخی استان‌ها به دلیل برودت و آلودگی هوا

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تصویب متناسب‌سازی تقویم آموزشی و احتمال تعطیلات زمستانی برخی استان‌ها به دلیل برودت و آلودگی هوا خبر داد.
در عمان انجام شد:

مذاکره غیرمستقیم آمریکا و ایران درباره امنیت خاورمیانه و برنامه هسته ای

دو نماینده دولت آمریکا هفته گذشته مذاکره غیرمستقیمی در عمان با نماینده ایران درباره امنیت خاورمیانه و برنامه هسته‌ای انجام دادند.
از مجلس شورای اسلامی انتظار نبود!
یادداشت

از مجلس شورای اسلامی انتظار نبود!

«نمایندگان قبل از اعلام نظر شورای نگهبان درباره مصوبه مورد اشاره، به دفتر رهبر معظم انقلاب و شماری از مراجع محترم تقلید مراجعه کرده و از آن بزرگواران درباره مصوبه تعطیلی شنبه‌ها نظر خواسته‌اند؟! که البته معلوم شد ادعای موافقت دفتر رهبر معظم انقلاب خلاف واقع است و آنچه از قول مراجع محترم نقل کرده‌اند نیز سندیت ندارد! نمایندگان محترم مجلس می‌دانند که مصوبات مجلس برای تأیید عدم مغایرت با شرع و قانون اساسی باید به شورای نگهبان برود؛ بنابراین چرا این روال تعریف‌شده قانونی را نادیده گرفته‌اند؟! »
سروش هیچکس طلاق تشکیلاتی گرفت!
یک منبع آگاه:

سروش هیچکس طلاق تشکیلاتی گرفت!

یکی از ویژگی‌های خاص منافقین در خانه‌های تیمی استفاده از ازدواج‌های تشکیلاتی است، عمر این وصلت‌ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.

فیلم/ مردی که ۲۶ سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!

قربانی گفته است به دلیل طلسم‌هایی که رباینده بر سر او آورده بود نتوانسته درخواست کمک کند.

توضیحات رئیس کمیسیون اجتماعی درباره نظر دفتر رهبری با تعطیلی روز شنبه /مراجع تقلید نظر شرعی داده اند نه تخصصی

رئیس کمیسیون اجتماعی توضیحاتی درباره تعطیلی شنبه‌ها ارائه داد و گفت: موضوع موافقت دفتر رهبری با این مساله را هم نه تائید و نه رد می‌کنم من هم به صورت مستقیم نگفتم که از دفتر رهبر معظم انقلاب در مورد این موضوع استعلام گرفتیم یا دفتر ایشان با تعطیلی شنبه‌ها موافقت کردند.