رئیس پلیس راهور:

سالانه حدود ۱۸ هزار نفر بر اثر تصادفات رانندگی کشته می‌شوند

رئیس پلیس راهور فراجا عنوان کرد: اینکه امروز توانستیم عدد کشته‌های حوادث رانندگی در سال را در رنج ۱۷ و ۱۸ هزار نفر تثبیت کنیم خود یک قدم بزرگی است، ولی باز هم این رقم برای کشور ما زیاد است و باید تا می‌توانیم میزان جان باختگان حوادث رانندگی را کاهش دهیم و کاهش این عدد هم با هماهنگی همه دستگاه‌های متولی میسر است و در صددیم که با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور و یک کار هم افزا به این توفیق دست پیدا کنیم.

زلزله در مرز ایران و عراق / مهران لرزید

زلزله ۳.۴ ریشتری مهران را لرزاند.

آتش‌سوزی انبار بزرگ پلاستیک در جاده خاوران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار نگهداری از مواد پلاستیکی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چند ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروها و تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در خاورشهر اعزام کرد.

مصدوم شدن یک امام جمعه در یک حادثه ترافیکی 

در پی برخورد یک دستگاه خودروی سمند و یک تیبا که ساعت ۱۰:۰۰ امروز (۴ بهمن‌ماه) در کیلومتر ۲۰ محور رامشیر - ماهشهر رخ داد، دو مرد ۴۰ و ۴۴ ساله و یک زن ۳۱ ساله مصدوم شدند.

حادثه دلخراش برای مدافع لرستانی تیم فوتبال سرخ آبی خرم آباد

رئیس هیئت فوتبال لرستان: هادی یگانه، مدافع تیم سرخ‌آبی خرم‌آباد، که در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد در محل کار دچار حادثه شده‌است.

عبور کامیون از روی هواداران تیم ۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

براساس تایید لیگ حرفه‌ای فوتبال مکزیک، مقامات این کشور پس از مرگ یک هوادار پس از دیدار تیم‌های سانتوس لاگونا و مونتری، چند نفر را بازداشت کرده‌اند.

جان باختن ۴۸ نفر در همدان بر اثر حوادث ناشی از کار

سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان گفت: ریزش آوار، سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن از مهمترین عوامل فوت کارگران است.

جزئیات آتش سوزی مجتمع تجاری در بازار تهران

 سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک مجتمع تجاری ویژه عرضه لوازم الکتریکی در بازار تهران خبر داد.

انفجار دوباره در کرج | یک کشته دیگر و زخمی شدن یک آتش نشان

حسین عاشوری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس با اشاره به کشته شدن ۲ نفر در این حادثه گفت: انفجار مذکور با خسارات فراوانی همراه است.

جان باختن یک جوان ایرانی در اقلیم کردستان عراق

شبکه «۹۶۴» عراق به نقل از پلیس دهوک واقع در شمال این کشور از جان باختن یک جوان ایرانی در منطقه «شیلادزی» خبر داد و اضافه کرد: جسد این جوان ایرانی در یک منزل شخصی پیدا شد و پلیس دهوک در حال بررسی علت مرگ وی است.
۳