ماجرای خودسوزی یک شهروند مقابل استانداری چه بود؟

یک شهروند اهل روستای تلارم محمودآباد روز گذشته (شنبه) مقابل استانداری مازندران اقدام به خودسوزی کرد که البته با اقدام به موقع حاضران در مهار آتش‌سوزی مواجه شد.

اطلاعیه بانک ملی در پی وقوع حریق در شعبه مرکزی اهواز

هیچگونه خسارتی به خزانه‌های شعبه، صندوق‌های اجاره‌ای و بانک کارگشایی و اموال نگهداری شده در بانک وارد نشده و این اموال در سلامت و امنیت کامل هستند.

حریق سنگین در بانک ملی مرکزی اهواز

ساعت ۲۲:۰۲ از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر وقوع آتش‌سوزی در ساختمان بانک ملی در خیابان ۲۴ متری (آزادگان) اهواز اطلاع‌رسانی شد.

شنیده شدن صدای تیراندازی در تهران + جزئیات

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ماجرای تیراندازی در بزرگراه آزادگان تهران را تشریح کرد.

اتفاق تلخ وتکان دهنده؛ مرگ همزمان ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر | پرونده ویژه تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل تیم ویژه بررسی موضوع فوت ۶ نوزاد در بیمارستان هاجر شهرکرد خبر داد.

جزئیات آتش‌سوزی خودرو سرویس مدرسه در مشهد

این خودرو حامل ۶ دانش‌آموز پسر در مشهد بود که خوشبختانه راننده پس از مشاهده دود از قسمت عقب خودرو با هوشیاری به سرعت اقدام به توقف وسیله نقلیه و خارج کردن دانش‌آموزان درون خودرو کرده بود.

قطار مسافربری گرگان - تهران از ریل خارج شد

فرماندار بندرترکمن گفت: قطار مسافربری گرگان - تهران در محدوده بندر ترکمن از ریل خارج شد. نورمحمد جعفری اظهار کرد: قطار مسافربری گرگان به تهران امشب در محدوده بندر ترکمن از ریل خارج شد.

آمار اولیه از تلفات زلزله غرب افغانستان

برخی منابع در غرب افغانستان به رسانه‌ها گفته‌اند در زلزله ولایت هرات تا عصر امروز دستکم ۱۴ نفر کشته و بیش از ۸۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

آماده‌باش هلال احمر در ۵ استان

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران از آماده‌باش امدادگران هلال احمر در ۵ استان کشور خبر داد.

سقوط مرد مشهدی از ساختمان چهار طبقه

فرمانده انتظامی مشهد گفت: مالک ۵۰ ساله ساختمان در حال ساختی در بولوار توس این شهر در پی سقوط از این بنا جان خود را از دست داد.
۴