۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۴
محصولی

محصولی با دولت ارتباط دارد؟

عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره انتشار اخباری مبنی بر ادامه ارتباط وی با دولت دهم و جریان حاشیه‌ای آن اظهار داشت: من مدت‌هاست که هیچگونه ارتباطی با دولت اعم از دیدار، جلسه، گفتگو و ... نداشته‌ام.
کد خبر : ۱۰۰۱۲۰

به گزارش صراط،صادق محصولی درباره انتشار اخباری مبنی بر ادامه ارتباط وی با دولت دهم و جریان حاشیه‌ای آن اظهار داشت: من مدت‌هاست که هیچگونه ارتباطی با دولت اعم از دیدار، جلسه، گفتگو و ... نداشته‌ام؛ اینها همه دروغ و اتهاماتی است که عده‌ای مطرح می‌کنند.


عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره اهداف انتشار چنین اخباری، عنوان کرد: عده‌ای برخلاف فرمایشات مقام معظم رهبری که سیاسیون را به تقوا توصیه کردند، متاسفانه بی‌تقوایی کرده و نسبت‌های دروغی را به افراد منتسب می‌کنند که همواره جامعه و مردم و فضای فرهنگ عمومی ما از این دروغ گویی‌ها و بي تقوایی‌ها آسیب دیده است.

وی در این باره افزود: این گروه‌ها چون نمی‌توانند در مقابل گفتمان جبهه پایداری که همواره به دنبال ترویج خلوص انقلابی است، مقابله کنند، در صدد تخریب افراد این جبهه از طریق ابراز این شایعات و مطالب کذب بر می‌آیند.

گفتني است، پيش از اين حجت‌الاسلام و المسلمين آقاتهراني درباره انتشار اخبار مبهمي پيرامون حضور "صادق محصولي" در جبهه پايداري عنوان کرد: ايشان از اعضاي فعال جبهه هستند و هر هفته در جلسات عمومي و خصوصي (جلسات مربوط به کميته هاي تخصصي خودشان) شرکت مي‌کنند.

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره  ارتباط " محصولي" با اعضاي هيئت دولت و جريان حاشيه‌اي آن اظهار داشت: کساني که ادعا مي‌کنند محصولي با دولت ارتباط دارد ادعاي خود را ثابت کند.

حجت‌الاسلام آقا تهراني ادامه داد: "محصولي" مدت‌هاست که از دولت بيرون آمده است و با آنها ارتباطي ندارد کساني که ادعا مي کنند اين ارتباط ادامه دارد بگويند کجا و چه ارتباطي برقرار است تا محصولي خودش درباره آن پاسخ دهد.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.