۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۹
انتقادات صریح حسین شریعتمداری از احمدی نژاد

زنده باد کدام بهار؟

اگر ایشان در تبلیغات انتخاباتی خود، صادقانه به مردم می گفت که رئیس جمهور «اسمی» خواهد بود و ریاست جمهوری «رسمی» را به آقای اسفندیار رحیم مشایی واگذار می کند، آیا مردم به ایشان رأی می دادند؟!
کد خبر : ۱۰۰۳۴۴
  "صراط" - حسین شریعتمداری، امروز سه شنبه 22/12/91 طی یادداشتی با عنوان «زنده باد کدام بهار؟!» در روزنامه کیهان به تحلیل  رفتارها و گفته‌های این روزهای محمود احمدی نژاد پرداخته است. متن کامل یادداشت مدیر مسوول کیهان را در ادامه می‌خوانید.

 

1- فرض کنید که اگر قرار بود مردم در یک انتخابات سراسری شرکت کرده و فردی را به عنوان یک اسلام شناس برجسته انتخاب کنند تا درباره آموزه های دینی از وی راهنمایی بخواهند، آیا جناب آقای احمدی نژاد را انتخاب می کردند؟! حالا تصور بفرمائید که همین مردم قرار است با حضور در انتخابات سراسری یک کارشناس خبره و برجسته را برای «مدیریت جهان»! برگزینند. در این صورت چه کسی را انتخاب می کردند؟ آقای احمدی نژاد را؟! در فرض سوم، قرار است مردم باز هم در انتخابات سراسری دیگری شرکت کرده و فردی را انتخاب کنند که بتواند «اولیاءالله» و مردان بزرگ این مرز و بوم را شناسایی کرده و به ملت معرفی کند. آیا این تخصص را در آقای احمدی نژاد می دیدند و ایشان را برمی گزیدند؟! یا اگر ایشان در تبلیغات انتخاباتی خود، صادقانه به مردم می گفت که رئیس جمهور «اسمی» خواهد بود و ریاست جمهوری «رسمی» را به آقای اسفندیار رحیم مشایی واگذار می کند، آیا مردم به ایشان رأی می دادند؟! بدون کمترین تردیدی در هر چهار فرض یاد شده- و چند فرض مشابه دیگر- پاسخ منفی است و مردمی که به آقای احمدی نژاد رأی داده و ایشان را بر کرسی ریاست جمهوری نشانده اند، از وی نه انتظار اسلام شناسی و آشنا کردن ملت با آموزه های اسلامی را داشته اند، نه ایشان را برای مدیریت جهان! برگزیده اند و نه در پی آن بوده اند که آقای احمدی نژاد، اولیاءالهی و مردان بزرگ را شناسایی کرده و به آنان معرفی کند! نه این که خود را بی نیاز از اسلام شناس بدانند و یا معتقد به مدیریت جهانی اسلام نباشند و یا شناسایی و معرفی اولیاءالله و برخورداری از برکت وجود آنان را کم اهمیت تلقی کنند، بلکه هیچیک از این ویژگی ها را در جناب احمدی نژاد سراغ نداشته و ایشان را برای این منظور انتخاب نکرده اند. آیا غیر از این است؟ مردم آقای احمدی نژاد را با این انتظار برگزیده اند که مطابق قانون اساسی و سوگندی که یاد کرده است، بر کرسی ریاست قوه اجرایی کشور بنشیند و اداره امور اجرایی را برعهده بگیرد. بنابراین، چنانچه ایشان به جای انجام وظایفی که شرعا و قانونا برعهده دارد، وقت و فرصت و امکانات ریاست جمهوری و اموال بیت المال را به انجام امور دیگری که در حوزه وظایف ایشان نیست اختصاص بدهد، به یقین امانتی را که با شعار و ادعای انجام امور اجرایی کشور از مردم تحویل گرفته بود، ضایع نموده و به صداقت مردم دهن کجی کرده است. این نکته بدیهی تر از آن است که درک آن نیازی به محاسبات پیچیده و اذهان ژرف اندیش داشته باشد.

2- مدتی است که آقای رئیس جمهور، وظایفی را که شرعا و قانونا برعهده دارد وانهاده و امکانات و فرصت ها و بیت المال مسلمین را برای اموری هزینه می کند که نه فقط کمترین رابطه ای با وظایف تعریف شده رئیس جمهور ندارد بلکه به این تردید دامن می زند که ایشان به جای پرداختن به دغدغه های اساسی مردم و امور جاری و بر زمین مانده کشور، در پی خواسته های- با عرض پوزش- دم دستی و بلندپروازی های- باز هم با عرض پوزش- آمیخته به توهم خود و اطرافیان کذایی خویش است و انگار نه انگار که در مقابل رأی مردم و اعتمادی که به ایشان شده است، وظیفه و رسالتی برعهده دارد! آقای احمدی نژاد، آدم کم هوشی نیست و به همین علت نمی توان باور کرد که از سخیف بودن اقدامات اخیر خود بی خبر است و یا از میزان آسیبی که این اقدامات ناپسند برای شخصیت خود ایشان در پی داشته و زیانی که به منافع ملی و خواسته های برحق و قانونی مردم وارد می کند، اطلاعی ندارد! بنابراین سوال این است که آیا خدای نخواسته قصد دهن کجی به مردم را دارد؟! اگر چنین نیست که انشاءالله نباشد، پس انگیزه جناب رئیس جمهور از اینگونه اقدامات چیست؟! تازه ترین نمونه از این دست را می توان در جشن موسوم به «جشن استقبال از نوروز»، اعطای نشان درجه یک فرهنگی به اسفندیار رحیم مشایی و تعریف و تمجیدهای سوال برانگیز- تاکید می شود که سوال برانگیز- ایشان از آقای مشایی دید. بخوانید؛

3- آقای احمدی نژاد در مراسم یاد شده با الفاظ و عباراتی نظیر آنچه در حکم انتصاب آقای رحیم مشایی به «ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد» آورده بود از ایشان یاد می کند! برخی از تعریف و تمجیدها بگونه ای است که فقط برای اولیاءالهی به کار می رود و اگر نام اسفندیار رحیم مشایی از آن حذف شود، این تردید پدید می آید که شاید مخاطب آقای احمدی نژاد، -نستجیربالله- حضرت صاحب الزمان(عج) باشد!

اشتباه نکنید! استفاده آقای احمدی نژاد از این الفاظ و تعابیر درباره آقای مشایی اگرچه تعجب آور و شایسته ملامت و اعتراض فراوان است ولی ماجرا به این نقطه ختم نمی شود بلکه نکته درخور توجه و تأسف آور آن که؛ آقای مشایی با دیدگاه ها و نظرات انحرافی در هر دو عرصه سیاسی و عقیدتی شناخته می شود که بارها به صراحت از جانب وی اعلام شده است، بنابراین حمایت تمام قد رئیس جمهور از وی- چه بخواهد و بداند و چه نخواهد و نداند- دهن کجی به بسیاری از مبانی اسلام و انقلاب و همخوانی با آرزوهای تاکنون برباد رفته دشمنان بیرونی و دنباله های داخلی آنهاست.

آقای مشایی به صراحت اعلام می کند «در سال 1357 انقلاب کردیم تا انقلاب اسلامی را صادر کنیم اما، من اینجا عرض می کنم که دوران اسلام گرایی به پایان رسیده است(!) معنایش این نیست که اسلام گرایی وجود ندارد یا رو به نضج نیست، نه، اسلام هست اما دوره اش به پایان رسیده است. اکنون دوره اسب سواری تمام شده، اما اسب هست، سوارش هم هست...»!

این شخصیت برجسته! می گوید «روند تحولات بشر این نیست که بشریت مسلمان بشود تا به حقانیت برسد... بشر، سرعتش بالا رفته و فهمش نیز به حقایقی می رسد که دیگر لازم نیست آن را از پوسته اسلام طی کند»!

این- به قول رئیس جمهور- «فرزند برومند ملت ایران»! که آقای احمدی نژاد «افتخار آشنایی با ایشان را عنایت خداوند به خود»! می داند بعد از آن که «ریچارد رورتی» نظریه پرداز برجسته CIA در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا- تیرماه 1386/ ژوئن 2007- تصریح می کند که «ملی گرایی و جدا کردن اسلام از ایران، پادزهر اسلامگرایی در این کشور است»! در قالب یک نظریه پرداز!! ظاهر شده و تاکید می کند که باید «مکتب ایرانی» به جای «مکتب اسلام» بنشیند! و همزمان از «ریچارد فرای» جاسوس شناخته شده CIA- اسناد آن را منابع آمریکایی منتشر کرده اند- برای شرکت در همایش ایرانیان دعوت کرده و کلید یک بنای تاریخی در اصفهان را به وی هدیه می کند. ریچارد فرای نویسنده کتاب معروف «عصر زرین فرهنگ ایران» است که در آن برای اولین بار بر ضرورت جایگزینی «مکتب ایرانی» به جای «مکتب اسلام» تاکید ورزیده است! همین جا باید به آقای مشایی گفت؛ دوستداران ایران، رزمندگان اسلام و خیل عظیم حزب الله هستند که با ایثار مثال زدنی از جان و مال و ناموس مردم این مرز و بوم دفاع کرده اند، نه کسانی که با مفسدان بزرگ اقتصادی زد و بند می کنند و اموال مردم محروم و مظلوم را به یغما می برند.

همین جناب مشایی علاقه مند به ایران در حالی که مردم کشورش به اشتغال آفرینی نیاز مبرم داشتند، در اردیبهشت 87 با شرکت اسپانیایی «گینجر و بونو» برای ساخت 1000 دستگاه سرویس بهداشتی بین راهی، وارد مذاکره می شود و یا در کیش، بیت المال بی زبان را در اختیار برخی از ایرانیان مقیم خارج کشور نظیر یحیی فیوضی و دخترش پانته آ می گذارد. همین یحیی فیوضی بعد از افشاگری کیهان درباره آن قرارداد غیرقانونی و پس از اینکه آقایان از ایشان با عنوان یک ایرانی متعهد یاد کرده بودند طی مصاحبه ای در آمریکا گفت «وطن من آمریکاست، نه ایران» و...

حالا باید از آقای احمدی نژاد پرسید؛ مشایی و سایر اطرافیان شما دوستدار ایران هستند یا مردم پاکباخته و فداکار این مرز و بوم؟!

4- چند ماهی است که آقای احمدی نژاد از واژه «زنده باد بهار»! که ساخته و پرداخته حلقه انحرافی است استفاده می کند و در پاسخ به این پرسش که چرا شعار این حلقه منحرف را بر زبان دارید؟ می گوید؛ منظور ما از «بهار» حضرت صاحب الزمان(عج) است. که باید گفت؛ اگر چه از مراد غایب ما

-ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- با عنوان «ربیع الانام- جان مردم» نیز یاد شده است ولی در بهره گیری مشترک آقای رئیس جمهور و حلقه انحرافی از واژه «بهار» به جای «حضرت صاحب الزمان(عج)» گفتنی است که؛

الف: جناب احمدی نژاد در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد که سران و هیئت های دیپلماتیک شرکت کننده در آن -غیر از تعدادی اندک و کم شمار- با زبان عربی یا فارسی آشنا نیستند، سخنان خود را با دعای «اللهم عجل لولیک الفرج» آغاز می کند که به جای خود شایسته تقدیر است ولی اخیرا - البته بعد از تاکید حلقه انحرافی- در میان مردم ایران از واژه «زنده باد بهار» بهره می گیرد. چرا؟! اگر مقصود از این واژه، همان نام مبارک حضرت صاحب است، چرا در مجمع عمومی سازمان ملل از آن استفاده نکرده و نمی کنند؟! و حال آن که ترجمه مفهوم «زنده باد بهار» برای آنان بسیار آسان تر و گویاتر از اللهم عجل لولیک الفرج است، واژه زنده باد بهار به راحتی با جمله

«VIVA SPRING» قابل فهم و ترجمه است ولی شرح و توضیح درباره «ولی»، «عجل»، «فرج» و... برای آنان به مراتب سخت تر و نامأنوس تر است! نیست؟!

ب: یکی از شگردهای شناخته شده و بارها به کار گرفته دشمنان برای تحریف مفاهیم و آموزه های اسلامی، انتقال واژه های شناخته شده از میدان های «قابل تعریف» به میدان ها و بسترهای «غیرقابل تعریف» بوده است. به عنوان مثال؛ «مکتب اسلام» تعریف شناخته شده ای دارد ولی اگر به جای آن از «مکتب ایرانی» استفاده شود دیگر نمی توان تعریف مشخص و به قول اهل منطق، «تعریف جامع و مانعی» برای آن ارائه کرد. کدام ایران؟ ایران هخامنشی؟ ساسانی؟ پهلوی؟ قاجاری؟ و... کدام ویژگی ایران؟ و... «ریچارد رورتی» و «ریچارد فرای» با همین انگیزه جایگزینی مکتب ایرانی به جای مکتب اسلام را توصیه می کنند!

اکنون باید پرسید، چه لزومی دارد که به جای نام مبارک حضرت صاحب - ارواحنا له الفداء- که برای همه شناخته شده است، از واژه «زنده باد بهار» استفاده شود؟! گفتنی است، سرکرده آن فرقه ضاله و صهیونیستی نیز ابتدا از واژه- باب- و ادعای ارتباط با امام زمان(عج) آغاز کرد و در نهایت، مدعی شد، که خود او امام زمان(عج) است!!

و در این باره گفتنی های دیگری نیز هست که بماند برای بعد...

نظرات بینندگان
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶۴
۷۵
اصلا قبولش ندارم .معلوم نیست طرفه کیه؟ اصلا خیلی از مسائل به ایشون مربوط نیست که در موردش مقاله می نویسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم با شما ایشان فقط مدیر یک موسسه است نه بیشتر نه کمتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گفته ايد كه : «فرض كنيد كه اگر قرار بود مردم در يك انتخابات سراسري شركت كرده و فردي را به عنوان يك اسلام شناس برجسته انتخاب كنند تا درباره آموزه هاي ديني از وي راهنمايي بخواهند، آيا جناب آقاي احمدي نژاد را انتخاب مي كردند؟! حالا تصور بفرمائيد كه همين مردم قرار است با حضور در انتخابات سراسري يك كارشناس خبره و برجسته را براي «مديريت جهان»! برگزينند. در اين صورت چه كسي را انتخاب مي كردند؟ آقاي احمدي نژاد را؟!
در فرض سوم، قرار است مردم باز هم در انتخابات سراسري ديگري شركت كرده و فردي را انتخاب كنند كه بتواند «اولياءالله» و مردان بزرگ اين مرز وبوم را شناسايي كرده و به ملت معرفي كند. آيا اين تخصص را در آقاي احمدي نژاد مي ديدند و ايشان را برمي گزيدند؟! يا اگر ايشان در تبليغات انتخاباتي خود، صادقانه به مردم مي گفت كه رئيس جمهور «اسمي» خواهد بود و رياست جمهوري «رسمي» را به آقاي اسفنديار رحيم مشايي واگذار مي كند، آيا مردم به ايشان رأي مي دادند؟!

بدون كمترين ترديدي در هر چهار فرض ياد شده- و چند فرض مشابه ديگر- پاسخ منفي است »
براي خودم كه زماني خواننده مقالات شما بودم و شما خيلي متاسفم كه كار جمهوري اسلامي به جايي رسيده كه شما گفته‌ايد مردم براي انتخاب نفر دوم مملكت به دنبال كسي هستند كه مشكل گراني را حل كند و نبايد به فكر انتخاب اسلام شناس و يا به دنبال جهاني كردن تفكر اسلامي ايران باشند. ببينيد تحليلهاي آبكي و از روي كينه شما به كجا رسيده كه سخني كه سالها تكنوكراتها و ليبرالها به دنبال آن بودند تا اثبات كنند دين از سياست جداست امروز از دهان شما خارج شده است. چرا فكر ميكنيد كه رئيس جمهور نبايد اسلام شناس باشد؟ چرا به اين فكر ميكنيد تفكر اسلامي مكتب ايراني امروز تنها نسخه مديريت صحيح جهان نيست؟ بخاطر اينكه شما چشم ديدن آقاي مشايي را نداريد بايد تمام اعتقادات مردمي كه بيش از شصت سال است براي آن خونها داده اند را فداي كينه‌ي جاهلانه خود از آقاي مشايي كنيد؟
در اين خصوص كه مردم به دنبال رياست جمهوري احمدي نژاد بودند و نه مشايي نيز بايد بگويم محبوبيت آقاي مشايي در نزد مردم كاملا مشخص و واضح است براي درك اين محبوبيت لازم نيست به صحبتهاي احمد نژاد و يا سايت‌هاي وابسته به ايشان مراجعه كرد فقط كافي است نگاهي به صحبتهاي اصولگرايان و شخص شما و ديگر رسانه‌هاي مدعي اصولگرايي انداخت تا ببينيد روزي نيست كه مستقيم و غير مستقيم صحبت از رد صلاحيت مشايي را نكنند.
اگر آقاي مشايي محبوبيت ندارد و راي ندارد و يا به گفته آقاي صفار هرندي كه امروز افاضه فيض كرده اند كه ايشان منفورترين كانديداي رياست جمهوري هستند چراصحبت از رد صلاحيت ايشان ميكنيد؟ بگذاريد ايشان كانديدا شود و مردم نفرتشان از ايشان را به نمايش بگذارند و مفتضح شوند تا هم دل شما خنك شود و هم دل آقاي صفار هرندي و ديگر دوستان.
شما شعور ملت را به چه انگاشته‌ايد؟؟
اگر آقاي احمدي نژاد اسلام شناس نيست پس چه كسي هست؟ چرا فكر ميكنيد كه كسي كه اسلام شناس است حتما بايد امامه به سر باشد؟ در كدام آيه قرآن و يا احاديث معصومين چنين چيزي بعنوان نماد اسلام شناسي بيان شده؟ اگر ايشان اسلام شناس نيست شماي شريعتمداري و ديگر دوستانتان با ناسزا گفتن (مثل صحبتهاي همين ديروز آيت الله يزدي) به مردم نمي‌توان اين فضيه را تفهيم كرد. بلكه با ادله عقلي و دليل و حجت منطقي بايد اين مسئله ثابت شود. البته شكي نيست كه از ديدگاه شما وقتي دكتر شريعتي كه اسلام را در ذهن جوانها عصر خويش به خوبي تبيين كرد و نقش بسيار مهمي در ايجاد پايه ايدئولوژيكي جمهوري اسلامي به عهده داشت اسلام شناس نيست احمدي نژاد هم كه به گفتي رهبري جمهوري اسلامي را به ريل اصلي خود بازگرداند اسلام شناس نيست.
آقاي شريعتمداري
چرا سال 84 كه رهبري پس ازشنيدن مواضع احمدي نژاد ابراز رضايت كردند و گفته بودند كه اگر احمدي نژاد راي هم نياورد همينكه گفتمان انقلاب اسلامي و ارزشهاي اسلامي را زنده كرد در واقع پيروز ميدان است را شنيديد فرياد برنياورديد كه مردم مگر بايد اسلام شناس را انتخاب كنند؟ شما را چه شده است كه امروز برخلاف صحبتهاي ولي امرتان در سال 84 قلم ميزنيد؟
اگر به اسلامي كه آقاي احمدي نژاد و مشايي مبلغ آن هستند اعتراض داريد و آن را اسلام واقعي نمي پنداريد به پيشنهاد خودتان عمل كنيد و يك راي گيري از مردم بكنيد و نتايجش را منتشر كنيد تا ببينيد مردم اسلامي را كه آقاي مشايي معرفي ميكند بيشتر قبول دارند يا اسلامي را كه آقاي شريعتمداري بعنوان اسلام واقعي معرفي ميكند مي پسندند. ميدانم كه جرات چنين كاري را نداشته و نخواهيد داشت. چون واقعيت هميشه تلخ تر از آن چيزي است كه بخواهيد با آن روبرو شويد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کیهان و فصل بهار ارتباط مشکوکی با هم دارند !
ما در فصل بهار با روزنامه وزین و پر محتوای کیهان شیشه های خانه مان را می شوییم !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت آیت الله مصباح(حفظ الله تعالی) در چند سال پیش در درس خارج فقه فرمودند من بارها و بارها تمام نظریه ها و مطالب و نوشته ها و سخنرانی های لیدر جریان انحرافی را هر بار با دقت بیشر بررسشی کردم و هر بار بیشتر یقیین کردم که تفکرات این فرد منحرف با نظرات محمد علی باب موسس فرقه ضاله بهائیت مطابقت دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد مالک اشتر علی حاج حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد استاد قلم حاج حسین
لبیک یا بحرین
|
Iran (Islamic Republic of)
میخای قبول داشته باش میخای قبول نداشته باش .. همین حاج حسین بیشترین پیش بینی ها رو در مورد فتنه 88 کرد و آخرش شد همونی که میگفت انقلاب مخملی که البته شکست خورد ... الحمدلله اینبار نیز فتنه بس عظیم تر و پیچیده تری در کار است و این به وضوح مشخص است .. مطمئن باشید .. زنده باد حاج حسین زنده باد تفکر حاج حسین زنده باد صراط نیوز
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- اصلا قبول نداشتن تو مهم نیست
2- اصلا معلوم هست طرف کیه منتها تو نمیفهمی
3- اصلا مگه به شما مربوط هست که در مورد ایشون کامنت می نویسی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر افشا کننده فتنه های دشمنان قبل از وقع حاج حسین استاد قلام.
نورا...
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب امين:
من واقعا فكر ميكردم يك انسان رئال ومودي آدابي..يادم نميره حمله شما به "مادحين هتاك"ولي ثابت كردي به ديگران كه كنترلي روي رفتار وگفتارت نداري
كامنت زيباي شما را خواندم ومستفيض شدم.
همين طور ادامه بدي كارشناسي رو از دانشگاه كه اخذ كني ديگه چيزي كم نداري
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد حاج حسين كه مثل بعضيا نون به نرخ روز خور نيست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا فقط به نرخ روز زندگی می کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس طویل نویس
اینکه دیانت ما عین سیاست ماست و بالعکس صحیح اما کدام دیانت منظور شماست دیانت اگر به سبک آقای رئیس منظورتان است برای شما از صمیم دل آرزوی هدایت می کنم این نوع دیانت همراه اگر شود با سیاست انسان را تا اسفل السافلین خواهد برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نرخ روز نه بلکه با علم روز جلو میره درود بر استاد قلم حاج حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوانندگان عزیز!
به زودی مطلبی علیه حسین شریعتمداری توسط سایت صراط منتشر خواهد شد!!!!!
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳۵
۱۱
احمدی نژاد و مشایی گفتن منظورشون از زنده باد بهار ، امام زمان(عج) هست ، در حالی که دین اسلام و علمای ما میگن حضرت حجت زنده و حاضر است و نیازی ندارند که به ایشون زنده باد گفته بشه یا اگر قراره گفته بشه بگن زنده باد امام زمان چرا میگن زنده باد بهار !! اگه منظورتون از زنده باد بهار امام زمان هست خب یه دفعه بگین زنده باد امام زمان دیگه ! مگه امام زمان ع پاییز و زمستون داره ؟ چرا شعاری مبهم میدین ؟ همه کار که کردین فقط مونده امام زمان رو بازیچه اهداف سیاسی و قدرت طلبی تون قرار بدین ؟ امام زمان که میگه شما ولی امر دارین و از ولی امر تبعیت کنین ! نه اختلاف افکنی و حاشیه سازی کنین و خون به دل مردم بکنین !! آخه امام زمان ع چه صنمی با گروهی داره که یکی از اصلی ترین ویژگی شون ....هست ؟ .....و تازه مدعی ارتباط با امام زمان هست مدعی عدالت گستری هست !!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون یادته:

یه بنده خدایی سال 84 میگفت، نظر انمام زمان !!! این است،که مردم باید به احمدی نژاد رأی بدهند"

اون موقع آقایان چرا به فکر نبودند"ایراد از خودتونه"و الکی یا تمجید میکنید یا طرف رو میکوبونید"
ممل جون:
راستی طیف ولایتمدار سال 84، از کجا میدونست، نظر امام زمان این است که باید احمدی نژاد بیاید؟؟؟؟؟

حتما شما هم ارتباط مستقیم داشتید که فهمیدید دیگه!!!!!!!

فقط یه توصیه بهت میکنم:
(((نگو که اون حاج اقا از ما نیست و الکی حرف زده""منکر این ماجرا هم نشو)))
"چون فایل صوتی اش موجوده" و آن کسی هم که این حرف رو زده، به شدت تحت حمایت رهبری عزیز است و همه ما در ولایتمدار بودن ایشان تردیدی نداریم!!
و ایشان بارها و به مراتب از سوی رهبری،مورد تفقد قرار گرفتند و ...!

پس بهتره جواب خوبی بدی که پشیمان نشی از حرفات!!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
فتنه‌گرای ورشکسته برای رخنه در مراکز کلیدی امروز با منحرفان تازه به دوران رسیده انجمن یهودی صفت کنار اومده و هدف‌های مشترکی رو دنبال می‌کنن از جمله این هدف‌ها رویارویی با مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه ، به بیراهه کشوندن اسلام ناب محمدی و ترویج اسلام امریکایی زیر پوشش «اسلام ایرانی» مذاکره با شیطان بزرگ به منظور هموار کردن راه ورود و نفوذ آن دشمن تبهکار به ایران است که ماهرانه دنبال میکنن
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
انجمن حجتيه با تز شيطاني خود (مبنی بر اینکه بايد فساد را گسترش داد تا امام زمان ظهور كنه) اختلاس ، رشوه و دزدی از بيت‌المال و فساد اخلاقي و اقتصادي را هرچه شديدتر گسترش ميده گراني و تورم و هرج و مرج اقتصادي را دامن مي‌زنه تا نظام جمهوري اسلامي را به چالش بكشونه و توده‌ها را ضد اين نظام بشورانه تا زمينه براي ظهور امام زمانشان (آمريكا و انگليس) فراهم بشه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م راستی تو این نظرت اسم انجمن حجتیه نوین نبردی ! خواستم یادآوری کنم بهت !
قرصهاتو خوردی یا کلاً شفا گرفتی که دیگی نمیگی !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر مرده از عشق
ما اگر به این .. رای دادیم به امیر ولیمان ایت الله خامنه ای بود و بس و ملاک ایشان حال آنروز اینمرد بود که انتخاب میان بد و بدتر بود نه اینکه ایشان واجد صفات یاران امام زمان بودند
متاسفم که مثل کبک سرت میان خروارها برف جهل و تعصب گیر کرده و چشمان دلت کور شده بیدارشو رفیق شاید خیلی وقتی باقی نباشد
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین :
1- منم شنیدم منتها اون کیه که از ما باشه !
2- خط و ربط مد نظر ما فقط همون راهی هست که شهدا رفتن و تنها کسی که بطور جد اون خط و ربط رو پیگیری میکنه مقام عظمای ولایت هست ... وقتی ایشون میفرمان آقای محترم در کشور جنجال درست نکن و به کشور خیانت نکن ، اما اون جنجال میکنه یعنی این فرد برخلاف خط شهدا و ولایت هست
3- ما صرفا بخاطر بیان اهداف و شعارهای اصلی انقلاب در سال 84 به این فرد روی خوش نشون دادیم و گرنه عاشق چشم و ابروش نبودیم
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین یه سوال دارم میگم اگه به فرض 2 دستور همزمان و متضاد با هم ، یکی از احمدی نژاد و دیگری از سوی ولایت فقیه بیاد تو کدومشو تبعیت میکنی ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون،جواب اصلی رو ندادی"

چطور شما فهمیدید که نظر امام زمان این است، سال 84 احمدی نژاد باید روی کار بیاید؟؟؟
از چه کانالی ارتباط داشتید،که نظر امام زمان را فهمیدید؟؟؟

اینو بهم بگو فقط"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین:

صد بار هم باید بهت بگیم ملاک حال فعلی افراد هست. چه بسا در اون وقت احمدی نژاد واقعا مورد عنایت امام زمان (عج) هم بوده، چرا که آقا که نائب امام زمان هستن از انتخابش راضی بودند. ولی حالا چی؟ پیامبر هم از زبیر تمجید کردن. ولی آخرش چی شد؟
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
من میگم نره تو میگی بدوش !! برو از همونی که میگی اینطوری گفته بپرس بمن چه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
آقاجون چرا آسمون ریسمون میبافید"سئوال من مشخصه،جواب رو واضح بدید"

شما که سال 84 مدعی بودید نظر امام زمان این است،احمدی دلاور رییس جمهور شود"از چه کانالی ارتباط داشتید"و چیجوری از نظر ایشان مطلع شدید؟؟؟؟؟؟؟

خود حضرت به شما گفت؟؟؟؟؟ بالاخره از یه جایی نظر ایشان رو فهمیدید که بین مردم پخش کردید"

فقط بگید چطور نظر امام زمان را متوجه شدید؟؟؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ما از طریق آقای احمدی نژاد و مشایی که با امام ع ارتباط دارن متوجه شدیم !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدینزاد ان زمان قابل مقایسه با حالا نیست ان زمان طوری بود که هرحرفی اقا میزد اطاعت می کردومطیع کامل ولا یت فقیه بودولی حالا این طوری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر نائب امام زمان با نظر امام زمان یکیه. لابد از نظر و رأی نائب امام زمان، امام خامنه ای اطلاع داشتند که اینو گفتن. به همین راحتی. الان هم اگر احمدی نژاد میخواد ببین امام زمان ازش راضی هست یا نه باید ببین نائبش ازش راضی هست یا نه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ممل جون (مراد):
سال 84،مگه کسی مشایی رو میشناخت؟؟؟
مگه بحث انحراف و ارتباط اون موقع بود؟؟؟؟؟

جوابی ندارید که بگید"خودتون توش موندید که چطور باید توجیه کنید"
_________________________________
نه دوست عزیز ناشناس:

ربطی به ملاک حال فعلی افراده نداره!!!

ربط به اون داره که عده ای همه روزه و همه ساله چوب بصیرت،چماق میکنند بر سر بقیه"

دروغگویی خوب نیست"
شما میگید باید سال 88 بین بد وبدتر انتخاب میکردید!!!!!
جل الخالق از این اظهارنظر!!!

شما خودتان رو میکشتید برای رأی آوری ایشان" اونوقت الان میگید باید بین بد و بدتر انتخاب میکردید؟؟؟؟؟؟؟
احمدی دلاور چه بدی داشت اون سال؟؟؟

لطفا کمی در اظهارنظر و نظر گذاشتن دقت کنید!!!و چیزی نگویید که با عقل جور در نمی آید"

و اما بعد:

چرا پای رهبری رو میکشید وسط؟؟؟
ای بابا، من فقط یه سئوال پرسیدم!!!

اون حاج آقای بصیر فرمودند(نقل به مضمون):

امام زمان فرموده اند:
احمدی نژاد باید رییس جمهور شود ،چون سزاوار است!!

نگفتند نظر نائب امام زمان" و ولایت فقیه این است"
گفتند نظر شخص امام زمان این است!!!!!
پس توجیه شما پذیرفته نیست"
________________________________
و برام جالبه که یک شخص که اون موقع ، مورد نظر امام زمان !!! بوده، چطور الان حجتیه و فراماسونر و کافر و منحرف شده!!!

نعوذ بالله نعوذبالله نعوذبالله یعنی امام زمان بصیرت نداشته اند!!!!!!

یعنی ایشان هم فریب ظاهرسازی احمدی دلاور خورده اند"

لطفا جواب منطقی بدهید"باشد که اگر من گمراهم،با جواب شما از بند ظلالت !!!! بیرون بیام"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب چپه از عشق اگر جوابهایی که به سوال بی ربطت داده شده رو کامل می خوندی جوابتو می گرفتی بلعم باعورا یار موسی و مومن کامل بود ولی شیطان در او طمع کرد وشد یار فرعون
تو قصدت جواب گرفتن نیست تعصب کور طالبانی است بدون هیچ تفکر یا اندیشه ای این آخرین باره که برای امثال تو جواب مینویسم به محمد م هم توصیه می کنم وقت طلا را در کل کلهای بی هدف و بی نتیجه با تو تلف نکند
منتظر
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده مگه نظر امثال اون نفری که میگی برای ملاک هست ؟ الکی صفحه رو سیاه میکنی منم بهت گفت که نره تو میگی بدوش !! برو از خودش بپرس ! ما صرفا بخاطر اینکه این فرد ظاهرا شعارهای اصیل انقلاب اسلامی رو مطرح کرد بهش روی خوش نشون دادیم وگرنه عاشق خوشگلیش ! نشده بودیم
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۱۵
خودمونیم این اصول گراها واقعا با کسی عقد اخوت نبسته اند! هر کسی از اصولشون کمی منحرف بشه بر علیه اون فرد موضع میگرن! بر خلاف اصلاحیون که عقد اخوتشون خدشه ناپذیره!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
**ما منحرف از هرچه زمستان و خزانیم**

**"جریان بهاریم" و در این راه بمانیم**
______________________________
**با مدعیان !! نرود آب، به یک جو**

**ما منحرف از راه کج مدعیانیم**
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مخصوصا با جورج سورس صهیونیست که واقعا عقد اخوتشون با او و امثال او خدشه ناپذیره
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین ! ولایت فقیه هم جزء اون زمستان و خزان مد نظر شماست ؟ نگو نه که مصادیق منحرف بودن از ولایت فقیه رو برات لیست کنم !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
احمدی دلاور:

«سلام مرا به همه بچه ها برسانید و به آنها بگویید همگی تابع ولایت فقیه باشید. ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه الله الاعظم است، همانطور که قبلا هم گفته ام زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام عصر(ع) است، این فشارها کوتاه مدت خواهد بود بزودی وضعیت دگرگون خواهد شد، صبر صبر، بهار نزدیک است.»
________________________________
ما بحث مان با شما مدعیان است که خودتان را از پیغمبر مسلمان تر میدانید"

هنوز اکبرگنجی یادمان نرفته که چه ولایتمدار دوآتیشه ای بود و جان برکف!!!
نورا...
|
Iran (Islamic Republic of)
امين:
خيلي باحالي
خودت فحش ميدي ميزان مردانگي ديگران رو باافكار مدنظرت مي سنجي..عذر خواهي سوري ميكني ..
قياس مع الفارق ميكني ..
حق داري همش تقصير اون مادحين هتاك و حاج حسينه ..شماها كاملا پاك هستيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یبن اصلاح طلبان اتحادی نیست حالا اصولگراها یه جورایی رهبری دارند اصلاح طلبا چی؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین متن زیر رو بخون متوجه میشی ولایتمداری احمدی نژاد از چه نوع هست !!!
تاریخ اظهارات رو داشته باشین !!!
شنبه دوم دی ماه ۱۳۹۱، احمدی نژاد در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از شبکه اول سیما :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.
"اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت‌های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده‌ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است." !!!
رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين تصور بوجود بيايد كه شركت در انتخابات فايده ندارد؟
رهبر انقلاب : از امروز تا انتخابات ،هرکسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلاف استفاده کند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بفرمایید از وفا و حق صحبت هیچ نمی فهمند!
کس نمی‌گوید که یاری داشت حق دوستی
حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد!
سدمحمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳۶
۲۸
بسیار زیبا بدون توهین و با کمال متانت و شفاف احسنت بر این سیاست مدار با اخلاق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون کجا سیاست مدار است کسی که هر روز موضعش عوض می شود که بهش نمیگن سیاست مدار بهش میگن همرنگ جماعت...
خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو...!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا کنون تمام مقالات و پیش بینی های حاج حسین طی این 15 ساله درست از آب دراومده و چون نقشه های سیا و MI6 را به موقع برملا میکنه باهاش دشمن هستند . درورد بر حاج حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یا نقشه های سیا تو کیفشه یا شما فقط روزنامه اونو می خونی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مومن بايد كيز باشه و دشمن شناس و در بازي شطرنج دشمن را كيش و مات كنه درست مثل استاد قلم حاج حسين
20110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱۷
عالی بود!
دم شما گرم!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۳۴
هتاکی به آقای رییس جمهور در این مقاله موج می زنه
آقای شریعت مدار شما با این تفسیر هات چرا یک بار هم که شده در یکی از انتخابات ها شرکت نمی کنی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رای نمیاره که بخواد شرکت کنه خودش فکر میکنه خیلی محبوبه اما اصلا نه حبی داره نه عشقی فقط ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا خود بخود کاغذ وقتی روش نوشته بشه شریعتمداری خاصیشو از دست میده و همانطور سفید می مونه وای به مملکتی که یکی مثل ش... بخواد مقامی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره درست میگی فقط دوست داره تو هرکاری دخالت کنه حرفهای بی محتوا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر حرفاش بی محتوی بود اینقدر دشمن داخلی و خارجی از نوع جانیان و خیانت کاران نداشت.
فخری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲۰
وضع امروز کشوروسقوط احمدی نژاد شما وامثال شماها هستید؟!!فراموش نمی کنیم روزی این اقا را.مائده اسمانی میگقتند؟! وبدون احمدی نژاد به بهشت نمی رفتند؟!! ووجودوی را از الطاف امام زمانبرای ملت وانقلاب میگفتند؟!!و..... با حمایت های بی حد وحصروکورکورانه ومتعصبانه ازخطاهای عامدانه ایشان چشم پوشی میکردند؟!! ومعترضین ومنتقدین وی را به بی بصیرتی متهم وحتی معاند توصیف میکردید؟!!نتیجه اش همین میشود که جز خسارات ..... کشورو........؟!!!!!!!!!!!!!!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخ گفتی فخری جون!
لبیک یا بحرین
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه توجه میزان ؛حال فعلی افراد است .. ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم یعنی همین ؛؛؛ یه عمری صراط نیوز خوندی نفهمیدی من 3 روزه با سایت آشنا شدم فهمیدم هه ه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
البته بهتر است در سردر سایت، یه پرانتز باز کنند، و بنویسن بجز علی لاریجانی !!!

اینطوری:

ما با کسی (بجز علی لاریجانی) عقد اخوت نبستیم"

"این جمله به واقعیت نزدیک تر است دوست من"
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
لبيك بحريني ! آخروعاقبت آن همه ادعاي افاضه بصيرت! و كانديداي اصلح!كه داشتيد ديديم.
ميزان شما دلارهاي نفتي و قدرت عقد اخوت داريد وحال وگذشته وآينده وفردا وپس فردا هم ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه لبيك يا بحرين . همان موقع هم حال و روزش همين بود منتها شما و امثال شماها نفهميديد . حالا يه چيزي ياد گرفتيد ملاك حال فعلي افراد است !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملاک حالا فعلی زیبر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۱۹
در مورد مشایی اتهامی به وضوح ثابت نشده ولی توضیح او در مورد این جملات لازمه از اقای شریعتمدار میخوام پیش قضاوتی نکنند استفاده از کلمه بهار اشکالی ندارد تعریف از مشایی اشکال ندارد توسط مافوق او یا دادن مدال به او استفاده از این همه وقت و کلام در مورد مشایی نیز لازم نیست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۲۹
.
حاج حسین عزیز:

در مورد بند 1 :

اگر رییس جمهور قبول میکرد که رییس جمهوری اسمی و تشریفاتی باشد"و غلام حلقه به گوش شما،

آیا بازهم منحرف بود؟؟؟؟؟؟؟
___________________________
اگر احمدی دلاور وزیرهای تحمیلی و افرادی که به ل... و آنانی که ارتباط نزدیک فامیلی با ه... و ... دارند رو را از خود دور نمیکرد، و دستگاه ها را ..پاک نمیکرد،

آیا الان او منحرف بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
___________________________
حاج حسین عزیز:

اگر احمدی دلاور،مثل خاتمی ضعیف بود و شهامت اینکه در برابر نهاد های به ظاهر قدرتمند !!!! وایسه ..و داد نمیزد"

آیا بازهم،او منحرف بود؟؟؟؟؟؟؟؟
___________________________
عمار ! گرامی:

آیا اگر دکتر احمدی نژاد باج به افراد میداد"و ویلاهای 700 متری ترجیحا ویلایی به افراد متدین و .. میداد"

دیگر بی قانون نبود؟؟؟؟؟؟
___________________________
حسین آقا عزیز:

احمدی دلاور از جنس شما نبود"طیف شما از روی اجبار متمایل شدید سمت ایشان"
به یاد بیارید که همه گزینه ها من جمله احمدی دلاور باید به نفع کاندید اصلی کنار میرفت !!!!!

اما ماند و در نهایت دیدیم که چی شد"
اون کاندیدای اصلی هم بد نیست آرایش رو چک کنید!!!!!

"این دولت ،دولت اصولگرا نبوده و نیست و نخواهد بود"

شما هم اگر از رأی مردم نمیترسید" لطفا به اون نهاد خاص و اون حاج آقا بفرمایید ، فکر مهندسی کردن انتخابات رو از سرشون بیرون کنند"

که مردم ممکنه در آخر خودشون رو مهندسی میکنند!!!
افرین
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین بر تو - اگر حاج محمود به همه حرف های این افراد گوش میداد منحرف که نبود فرشته ای بود که ار ملکوت امده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده از عشق
روتو برم بشر
عین مرادت می مونی
کم که نمیاری
اما زمستون میره و روسیاهی به ذغال می مونه داداش
همینطور که جناب رئیس دارد خودش خودش را رسوا می کند
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
یه چیز دیگه: میگ حاج حسین زدی به کاهدون.
رئیس جمهور برای اولین با در سازمان ملل گفت زنده باد بهار و اونم سه بار.
فراموشی بد دردیه نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۲۵
حاج حسین مثل همیشه ایوالله. دست حق یارت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دست حق بزنتت زمین که سال 88 همین جنابعالی طرفداری ویژه از رئیس جمهور کردید و ملت رو امروز بدبخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تیتر (پول نفت سر سفره های مردم) را یادمان نمیرود جناب شریعتمداری !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب اگر رقیب ایشون رئیس میشد که اکنون سربازان آمریکا و اسرائیل تو خیابانهای تهران رژه میروفتند ... بین خوب و بد مردم خوب را انتخاب کردند و اکنون چون برای مشائی غش میکنه و از اصول و قانون منحرف میشه بد شده اول که خوب بود ولی الان تو دام ....
لبیک یا بحرین
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس معیار و میزان ؛ حال و وضع فعلی افراده این یعنی با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم ... افتااااااااااااد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲۹
ما اهل جنون و بيقراري هستيم
اهل دل و مهر و عشق و ياري هستيم
دلبسته ي نام مكتب ايرانيم
صد شكر خدارا كه بهاري هستيم
مگس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار
موش کور
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار !!
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار
بچه گربه
|
Iran (Islamic Republic of)
میوووووو زنده باد بهار گوگگگولی
بشر
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار عاری از انحراف و فتنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۸
تکلیف اصولگرایان که این بلا را سر نظام و ملت آوردند اینهاست:
-توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال
-پرهیز از برچسب بی بصیرتی زدن به دیگران که صفتی شایسته خودشان است.
-عذرخواهی از ملت و رهبری
پ-رهیز از راهنمایی ملت و سابیدن کشک خانه خودشان!
دخترشیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا با حال گفتی!
فیضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
شریعتمداری مگر اقا در جامع مدرسین نفرمودند بنده معتقد نیستم اینها بخواهند ایران را در مقابل اسلام قرار بدهند .بش شما چی می گید ادعای ولایت مداری هم دارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا سخنان آقا رو تحریف میکنی؟ آقا فرمودند برای بنده هنوز اثبات نشده که اینها دنبال این کار هستند. ولی شاید حالا براشون ثابت شده باشه.
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۴
به قول رفیقمون آقای مشایی انسانی بهاری بهاری بهاری هستن پس حتما منظورش از زنده باد بهار حضرت اسفندیار مشایی
محمد
|
Poland
|
۱۰:۴۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۱۱
خوب بود
اگر گوش شنوایی وجود داشته باشه...!
ناشناس
|
Poland
احسنت!
"اگر گوش شنوایی وجود داشته باشه..."
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲۲
جناب آقاي شريعتمداري خود كرده را تدبير نيست، اين آشي بود كه خودتان براي اين ملت پختيد و الان خودتان در آن گرفتار شديد.
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
گل گفتي
شهامت عذرخواهي ندارند لااقل سكوت بكنيد كه سكوت باغ تفكراست شايد...
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۲۱
دم حاج حسین گرم.اگه یکه باشه که بتونه با استدلال و منطق ، جلوی اینا وایسه ، اون حاج حسین شریعتمداریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جوک نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منطق حاج حسین میدونی چیه
هرجا به نفعش باشه همونجاست...الانم احمدی نژآد داره میره و دیگه حاج حسین پست و مقام نداره بنابراین باید رنگ عوض کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استدلال !
بامزه بود فکر کنم جک سال 91 بشه !
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج حسين خودش مارو به اين روز انداخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر حاج حسين استاد قلم و افشا كننده فتنه ها قبل از وقوع و كسي كه دين و آخرت خود را مثل بعضي ها براي دنياي دوستان قبلي خود نميفروشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۱۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱۲
صراط برید سایت خاتمی امروز با دانشجوها دیدار کرده چه خنده داره یهو دم انتخابات ولایت مدار شده!
دخترشیرازی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
به خنده زیبای سید حسودی میکنی؟! ایشان همیشه ولایتمدار بودند و هستند و خواهند بود و خود رهبری معظم از تواضع و متانت ایشان تعریف کردند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
خاتمی ولایت مدار به معنای چاپلوس هیچوقت نبوده و نیست ولی قانون اساسی و دین را قبول داره
کورووش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۳۴
زنده باد مکتب ایرانی،زنده بادبهار،،زنده باد مشایی
افرین
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر تو کوروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خداوند ریشه ی منحرفین را بکند
ان شاء الله
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۱۵
حاج حسین احسن و توووووو
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
نمیری داش سروش....
مملي
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج حسين تو استخري كه آب نيست قهرمان شناي المپيكه!
بجاي انهمه توجيهات وصغري وكبرا چيدن از ملت عذرخواهي بكند.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱۲
قطعا بصیرت باز آقای شریعتمداری خیلی بعضی هارو اذیت میکنه ولی حقیقته چکار باید کرد هر کی از مسیر ولایت خارج بشه باید متوجه باشه عقبه خودشو از دست میده حتی اگه 24 میلیون رای هم داشته باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ داریم خیلی اذیت میشیم
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد جان اگه آخرو عاقبت بصيرت حاجيت اينه پس بنازم به بي بصيرتي!
كدام بصيرت؟كدام كشك؟با اين اصطلاحات پر طمطراق ملت روسركار گذاشتن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۱۶
آقای شریعت مداری سال 88 سال 84 شما در کدام جبهه بودید و الان در کدام جبهه هستید از خودتان این سوال را بپرسید که سال 88 چه کسی رای آقای احمدی نژآد را جمع کرد
آیا شما خودتان را در جمع با بصیرت ها می بینید
یا در جمع ... به ملت...!!!کدامیک
تا همین چند ماه پیش هم حامی دولت بودید اما امروز....
امروز کار دولت تمام است و شما هم برای ماندن در صحنه سیاست باید ضد دولت شوید............نون خوردن به نرخ روز
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرين ناشناس درست زدي وسط خال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد قلم نشان داد كه مثل بعضي ها دين و آخرت خود را براي دنياي دوستانش خراب نميكند و هر جا كه انحرافي از دوستانش ديد تذكر ميدهد و از آنها فاصله ميگيرد. درود
حامد سون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۸
در هیچ دوره ای اینقدر آشکار کسی در مقابل رهبر نایستاده بود که احمدی نژاد ایستاده.بزنده باد بهار یعنی زنده باد مشایی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر منافق
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۵
با نظر دوستمون كاملا موافقم . اين آقاي شريعتمداري كي است !!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انسان پاک باخته و شجاع و استاد قلم است ایشون
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد توجيه وسفسطه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا که این استاد قلم یک تنه هم سران فتنه را رسوا کرد و هم جریان انحرافی را . سلام بر استاد قلم حاج حسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فرصت طلب پر حرف
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
افراطیه متوهم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
استاد قلم و بر هم زننده تمام نقشه هاي مثلث شوم ضد انقلاب و فتنه گران سبز اموي و حلقه انحرافي بهائيت مدرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تیز بین و شجاع و رسوا کننده دشمنان داخلی و خارجی درود درود درود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۰
باز اين بصيرتباز حرفه اي !!! مناله از خود بدر كرده .
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
نمیدونم چرا امین تو این بحث ها هیچ وقت شرکت نمیکنه.
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۹
۷
زنده باد همون بهاری که خودتو هشت ساله براش داری میکشی و یکدفعه برات شده زمستون
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۵
خزان باد بهاری که منحرفین مبشر آن هستند......
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کی گفته شما همون راه راست هستید؟؟؟؟؟

کی گفته هرکی به راه شما نباشه،منحرف و فتنه گر و منفقه و حجتیه و فراماسونر و ... است؟؟؟؟؟

چه کسی گفته شما ستون و عمود اسلام و اصول هستید؟؟؟؟؟؟
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین :
راه ما راه راست نیست راه راست همون راه تبعیت از ولایت فقیه هست ، ولایت ستون اسلام هست چرا حاج محمود به صحبتهای ولایت گوش نمیده ؟ مبنی بر اینکه خیانت نکنید ؟
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم اين امين زنده به عشق احمدي دلاور چطوري روش ميشه حرف بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این بهار منحرفین مادر زاد خزان هست و خواهد بود.
گرگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۴
آقای دکتر مهندس و... واسه آینده برنامه خاصی داری با این سخنرانی ها و مصاحبه ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
زنده باد کدام بهار؟
زياد ناراحت نشو حسين اقا زنده باد بهار گراني تورم و بيكاري و فحشا اقتصادي سياسي و فرهنگي و اجتماعي را مي گويد كه هنوزم در راه است تازه اولشه
سعید
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۸
"زنده باد بهار"
مگسان دور شیرینی
|
-
"زنده باد بهار"
پشه کوره
|
-
زنده باد بهاااااااااار
مگس
|
-
زنده باد مستر بین ایران
ناشناس
|
-
زنده باد بهار عاري از انحراف بهائيت مدرن
ناشناس
|
-
زنده باد بهار بودن انحراف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۷
1000 دستگاه سرویس بهداشتی بین راهی؟ ساخنه بد كه نيست حسين اقا شما تو دستشويهاي بين راحي رفتي ببيني چقدر كثاوته و بد بوست و حالا انسان از نظافت ال من ال ايمان كه امثال شما ميگويد و بعد دستشويهاش كثيفترين نقاط است كه بچه من از زور داشتن فشار درد ادرار تحمل كرد ولي نرفت داخل ان اشغال دانه دستشوي بين راهي و بردمش كنار رودخانه لااقل رفته ديده و نوع خوبشو اورده شما كه بلد نيستيد بزاريد خارجي بياد به شما ياد بده كه دستشوي چطوري بايد باشه تا انسان از بودن در ان به از به دنيا امدنش بدش نياد. اگر اينكارو كرده بايد بريد دست مشايي را هم ببوسيد
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
با اینکه اشتباه خوشو پذیرفته یه نکته ی مثبته انشاله دیگه تکرار نشه بععضی ها باوجود اینکه همه چی اظهر من الشمس بازم دلاور دلاور میکنن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
چیزی که اضهرمن الشمس هست، فساد رخنه کرده در این عدالت است"

*** زنده باد احمدی دلاور ***

***هزاران سال هم بایستد،یک ثانیه یک بله به زورگویانو ظالمان نخواهد گفت***
حتی به قیمت استضاح شدن وزیرش !
جا پای رهبر بگذاریم
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امین خان
منظورت فساردی میلیاردی بانک صادراته؟ یا فساد در پراید 18 میلیونی یا فساد در پول کشور که دو زار نمی ارزد یا فساد در خانه نشینی 11 روزه یا فساد در ونزوئلا که نظر علما را همه شنیدند یا فساد در حمله به جلسات افرادی مثل لاریجانی که نطر رهبر عزیز و همه مراجع را همه شنیدند و فهمیدند یا .... ؟
----------------------------------
بله گفتن یا نگفتن شخص ریس محترم جمهور تو زندگی ما مردم چه تاثیری داشته؟ مثلا بر ضد جاسبی و دانشگاه آزاد هزاران دانشگاه غیر انتفاعی زد . چی شد؟ فقط مدرک زیادتری چاپ شد . خوب بعدش با این مدارک لیسانس و ارشد و دکترا می خواهیم چکار کنیم؟من خودم دانشگاهم خدا شاهده که شاید صدها درخواست می رسه که فقط بهشون درس بدهند که حق التدریسی کار کنند . این کار بدون بیمه برای یه مرد خرج زندگی می شه؟ حالا جاسبی چی شد ؟ تازه بعدش می خواست سر لجبازی احمدی نزاد برگردد. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمیشود اما متاسفانه دهان شما مثل این که خیلی شیرین شده.
-----------------------------------------
راستی چرا یکبار رئیس محترم جمهور جلوی ظلم خودروسازان نمی ایستد و فقط از آنها خواهش می کند؟
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
با سواد اظهر نه اضهر
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق احمدی دلاور...
خیلی حرف های بیهوده می زنی... خدا شفات بده
آمین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون که از راه ولایت و ولی خارج شد،
کر میشه،حرف حق رو نمیشنوه
کور میشه،حقیقت رو نمیبینه...
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۸
آقاي شريعت مداري ممنون از تحليل بسيار عالي شما .
مطمئنا هدف شما و روزنامه كيهان و پرسنل شما روشنگري ست . و به خوبي از اين وظيفه را انجام ميديد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر استاد قلم و افشا کننده نقشه های دشمن قبل از وقوع
جولي
|
Iran (Islamic Republic of)
كدام روشنگري؟!!!!!!!
میرزاکوچکخان
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام حسن...
خطرناک حسن
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
بابلي ها (صهيونيست) دخالت نكنن !!!!
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
جولي جان روزنامه كيهان بخون روشنگري متوجه ميشي . من بخام توضيح بدم نميشه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
واسه شیشه پاکنی دم عید بسیار عالیست!
با تشکر!
جولي
|
Iran (Islamic Republic of)
وقت اضافه ندارم روزنامه كيهان بخوانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خواندن کیهان توفیق میخاد که دشمنان انقلاب مثل خیلی از معارف دیگر آن راندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۶
تکلیف اصولگرایان که این بلا را سر نظام و ملت آوردند اینهاست:
-توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال
-پرهیز از برچسب بی بصیرتی زدن به دیگران که صفتی شایسته خودشان است.
-عذرخواهی از ملت و رهبری
پ-رهیز از راهنمایی ملت و سابیدن کشک خانه خودشان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۸
تکلیف اصولگرایان که این بلا را سر نظام و ملت آوردند اینهاست:
-توبه و استغفار به درگاه خداوند متعال
-پرهیز از برچسب بی بصیرتی زدن به دیگران که صفتی شایسته خودشان است.
-عذرخواهی از ملت و رهبری
پ-رهیز از راهنمایی ملت و سابیدن کشک خانه خودشان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۸
یه گونی کشک برای این آقا ببرین تاک................ بسابه
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲
اح دلش خوشه مشایی جاشو بگبیره ولی عمرا......کسسکه لیاقت معاون اولی رو نداشت به نظرتون لیاقت ریاست جمهوری رو داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۶
تشکر از اصلاح طلبان اصیل
دولت میخواد با ژست اپوزیسونی برخی اصلاح طلبان رو به خود جذب کنه ولی آنها به دولت اهمیت نمیدن چون ولایتمدار هستند
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف شما بسیار صحیح و متین است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلبان مردند رفت نياز به تشكر نيست دير اومدي عزيز ناشناس الفاتحه
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۹
۰
این بهار به خزان ان شلله تبدیل میشه با امدن دکتر جلیلی به صحنه انتخابات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
که انشالله ولایت مدار بمانند و مسخ قدرت نشوند
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۶
حاج حسين شما كه از افرا با بصيرت جامعه بوديد چرا اين جريان انحرافي را نشناختيد وسال88طرفدار سينه چاكشان بوديد حالا نوبت شماست كه توبه كنيدچون طرفداري شما ازاين جريان باعث شد كه مملكت به اين وضع افتاد تا دير نشده وجناب ملك الموت در خانه تان را نزده توبهكنيد تا مرحمي باشد بر دل زخم خورده اين مردم مظلوم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حاج حسين وقتي كه انحراف را ديد از همان اول به دكتر تذكر داد و خود از آنها فاصله گرفت و اين يعني دين و آخرت خود را براي دنياي دوستانش خراب نكرد. درود بر حاج حسين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱
بنده از آقای شریعت مداری بخاطر قلم شیوا و مستدلش که بر دل مینشیند سپاس گزارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۰
زنده باد بهار
زنده باد بهار
زنده باد بهار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار عاري از بهائيت مدرن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱
۹
آقای شریعتمداری خیلی..
لطفا یه سر به اینجا بزن گوش بده تا بفهمی که رییس جمهور زنده باد بهار رو تو سازمان ملل چطوری به کار برد

لطقا برای حمله به بهار دستپاچه نشوید
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۹
۳
حسین شریعتمداری بر فرض در حمایت از احمدی نژاد اشتباه کرده باشه ، حالا که نظرش برگشته و داره واقعیت ها رو میگه چرا مخالفت میکنید؟
اگه قرار بود کسی حرفی بزنه و بعدا اشتباه از آب دربیاد و تا آخر عمرش اشتباهشو بکوبونیم تو سرش ، اونوقت هیچ کسی حق هیچ اظهار نظری نداشت.
پانر
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اصولگرها چرا انقدر از ملی گرایی میترسید که به هرچیزی برای تخریب افراد اصلاح طلب ( موسوی خاتمی هاشمی) ملی گرایان (احمدی دلاور و مشایی ) متوصل میشید ---- چون منافع شما به خطر میافتد آره
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۷
۰
برادر ترجمه بهار این است زیاد سخت نگیرید
ب:بقایی/ه:هاشمی ثمره/ا:احمدی نژاذ/ر:رحیم مشایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ثمره هاشمی
میرزاکوچکخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۶
آقای شریعتمداری
از راهنمایی های شما وروشن کردن افکار عمومی متشکرم
شما نشان دادید که برایتان فرق نمیکند اصولگرا یا اصلاح طلب
هدف زیر چتر نظام ورهبریه
لبیک یا خامنه ای
tanhaeebehtare
|
Poland
|
۰۳:۲۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۶
۷
نظری ندارم زیرا بی فایده است اما اونکسی که روزنامه کیهان وبرای پاک کردن شیشه های منزلشون استفاده می کنه بدون که در هرصفحه کیهان ایات قران ونام معصومین علیهم السلام وجود داره واین کار بی احترامی محسوب می شود
ناشناس
|
Poland
اتفاقا وزین ترین روز نامه که همواره با استدلال و مدرک مطلب مبنویسه و جیغ ضد انقلاب را در آورده کیهان است درود بر استاد قلم حاج حسین
من
|
Poland
من برای سبزی پیچی استفاده میکنم
نظرت چیه !
ناشناس
|
Poland
چرا اینقدر پشت خدا قایم میشی؟
ناشناس
|
Poland
لياقت تو از معرف مستدل همينه كه براي سبز پيچي استفاده ميكني حالا فهميدم كه چرا مخت هنگ كرده آقا يا خانم " من"
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱
۵
چی عجب جناب شریعتمداری هم از خواب غفلت وبندگی جناب رییس بیدارشد وبه حقیقت امر آگاه گشت والا داشت پیروی..د ونابودش میکردخوب خدارا شکر که ایشان هم ازانحراف نجات پیداکرد وبه راه راست کمی هدایت یافت امیدوارم همیشه درراه راست بماند وکج روی وتندروی را کناربگذارد الهی آمین
محراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
حاج آقاتون چه سوتي ايي دادن. رييس جمهور تو صحن سازمان ملل سه بار گفت زنده باد بهار. حاج حسين تو ساير مسائل هم همين قدر بي سواده؟
شهدا شرمنده
|
United States of America
|
۱۰:۰۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۵
جانم فدای رهبرم و حامی همه عاشقان رهبر
شهید91
|
United States of America
جانم فدای حامی ،حامیان رهبر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۷
آقای شریعتمداری خیلی عزیزی. خدا نگهدارت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۵
سه گروه باید نامزد داشته باشند تا وزن کشی آنها توسط رای ملت انجام گردد
اصولگرایان
اصلاح طلبان
حامیان دولت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلاح طلب ها که سربازی انها برای اسرائیل توسط نخست وزیر اسرائیل اعلام ششددو اتفاقا خودشان هم تکذیب نکردند پس تایید صلاحیت نمیشه . حامیان دولت هم که در حلقه انحراف .. و پس وللش . می مانه کی؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم اینقدر چرند نگو! سربازی اسرائیل رو کسانی دارن که دم از دوستی با ملت اسرائیل!!! میزنن! ارره!
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۱
با سلام
جناب آقای شریعتمداری خلاصه و بی پروا بگویم ایشان جناب آقای مهندس مشایی نه نظر بنده هم شخصیتشان از حضرتعالی بیشتر است در تمتم موارد هم کاریزمای جناب مهندس پس عقده های درونیتان را زیادی نگشاید لطفا...
زنده باد بهار...
محمد علی باب
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار...
ونداد
|
Iran (Islamic Republic of)
سپاس از نظرتو بسیار خشنود شدم
این یارو سرباز صفر قلم هم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار بدون انحراف و فتنه
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
جناب آقاي شريعتمداري امثال جنابعالي هر روز بر مبناي حال و هواي همان روز سخنوري مي فرماييد ٨ سال پيش و ٤ سال پيش از نظر جنابعالي احمدي نژاد به به و چه چه داشت ! حالا امروزه به دفعات نقد ايشون و دور و بر و مرحمت مي فرماييد ! پس نتيجه مي گيريم جنابعالي علاوه بر اينكه قدرت تشخيص خوب و بد و نداريد بلكه خوانندگانتون رو گمراه مي كنيد ! جالبه كه بدونيد بنده از خوانندگان هميشگي كيهانم ! مي دوني چرا؟ چون هر چي كه مي نويسه بر عكسش مي شه خبر صحيح !!! صراط لطفا نظر بنده را منتشر كنيد آقاي شريعتمداري شايد خوند يه تجديد نظري كرد و ما ديگه دست از كيهان خوندن برداشتيم !
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۳
۶
كو آن شهامتي كه اين مدعيان بصيرت !!!!!!!! و امثالهم اقرار به اشتباه خودبكنند در پيشگاه خداوند متعال ومردم عذرخواه باشند؟
صراط عقد اخوتت با حاجي داري مستدام باد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اشتباه نکردم میان بد و بدتر انتخاب اصلح کردیم به امر رهبر مان
و امروز هم خوشحالیم که فتنه گران به قدرت نرسیدند و رسوا شدند
هم برای رئیس متاسفیم که از فرصتی که خداوند برای خدمت به دین و مردم کشورش به او عطا کرده بود استفاده نکرد و به راهی رفت که هر گمشده از خدایی می رود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۷
۳
واقعا حق گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۲
چش نخوری داش حسین واقعا که....
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۴
براي سلامتي حاج حسين شريعتمداري صلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الهم صل علي محمد و آل محمد . به كوري چشم و دل بهائيت مدرن با مركزيت بهار كاذب
هموطن
|
United States of America
|
۱۵:۱۱ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
شونصد تا نظر درباره یک مقاله آبدوغ خیارکی. واقعا خسته نباشد.آقیونی که نشستید پشت اینترنت و بجای کار کردن فط دارید نظریه بلغور می کنید خواهشا یکیمی به فکر کار ارباب رجوعاتون باشد نا سلمتی شما ها اکثرا یکی بخش از کارمندای دولت هستید. از ما که گذشت. ما همچنان دنبال اون بیلیم که گور خودمونو بکنیم بریم .
علی یارتون. خسته نباشد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱
شریعتمداری عزیز دست علی علیه السلام یارت سخنی هم با کسانی که در مقابل استدلال وخبروسند عصبانی می شوند و رگ گردن کلفت مکنند وبا هوچیگری سخنان احساسی و سخیف بیان میکنند استدلال ما نند نورابهامات را برطرف مکند وحق را نمایان میکند و وجاء الحق وزحق الباطل ان الباطل کان زحوقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
" زهق" و " زهوقا" به نيابت از نورا خانم املاي صحيح را نوشتم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باعرض معذرت اشتباهي مثبت زدم
ندائي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
استاد شريعتمداري حق ميگي حق مينويسي حق نگهدارت .هنوز شروع نكردي فرار رو به جلوي بعضي ها شروع شده قلب فتنه رو نشانه رفتي روشنگري كردي هر كه را با هر نام وسابقه انقلابي كه از حريم مقدس اصول وآرمانهاي انقلاب خارج شد طرد كردي. قلم حق نويستان را تيز كنيد كه اينبار فتنه وانحراف در كمينند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
حاج حسین سردرگمه
یکی به نعل میزنه یکی به میخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱
این تنها شریعت مداری نیست که با شناخت جدید از ماهیت فکری احمدی نژاد نسبت به ایشان تغییر موضع داده است بلکه ضد انقلاب نیز وقتی به پتانسیل ضد ولایتی ایشان پی بردند دیگر به احمدی نژاد حمله و هجوم نمبرند و گاهی هم به وضوح از ایشان دفاع میکنند مثل موضوع انحلال انتخابات نظام پزشکی که با هجمه احمدی نژاد به سپاه همراه بود.
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
درود بر سردار قلم که جهره منافقین را برای مردم به موقع افشا میکنه .مرگ بر مردان تاریکی