۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۶

درخواست نیم میلیاردی بازیگر لاله

فيلم لاله در حالي ديروز با برگزاري يك نشست خبري به صورت رسمي كليد خورد كه حاشيه هاي اين پروژه همچنان ادامه دارد.
کد خبر : ۱۰۰۳۴۶
به گزارش صراط،يكي از بازيگران زن سينماي ايران براي بازي در نقش لاله پيشنهاد دريافت دستمزد 500 ميليون توماني داده بود كه با مخالفت شديد دست اندركاران پروژه مواجه شد. يكي از شرط هاي براي بازيگر نقش لاله تسلط به زبان انگليسي است كه اين بازيگر زن فاقد اين توانايي نيز بود . ديروز در باني فيلم خوانديد كه لاله اميريان قرار است در نقش لاله صديق ايفا گر نقش اول فيلم لاله باشد.  ديروز همچنين خبرگزاري مهر اعلام كرد کارگردان لاله در مراسم آغاز فیلمبرداری این پروژه سینمایی تاکید کرد که رئیس‌جمهوری و مشایی از این پروژه حمایت مستقیم نداشته‌اند.

 در نشست خبری که عصر روز گذشته  21 اسفندماه به مناسبت آغاز پروژه سینمایی لاله با حضور پروانه پرتو تهیه‌کننده، شفیع آقامحمدیان مجری طرح و ایرج رامین‌فر طراح صحنه لاله برگزار شد درباره حمایت‌های مستقیم رئیس‌جمهور از این پروژه سینمایی گفت: پاسخی برای شایعات وجود ندارد اما به اعتقاد من آنچه اهمیت دارد تحقیق ژورنالیست‌ها درباره شایعاتی است که در حوزه کارشان مطرح می‌شود. در واقع اگر این وظیفه به درستی انجام نشود در حرفه خود دچار لغزش شده‌اند.
وی افزود: خیلی از بزرگان و اهالی فن سینما از آغاز این پروژه به ما کمک کردند اما باید متذکر شوم که اصل قضیه در تولید فیلم سینمایی لاله به گونه‌ای دیگر است. وی در پایان این بخش از صحبت‌های خود گفت: با این توضیحات هر نوع حمایت مستقیم رئیس‌جمهور و مشایی از این پروژه سینمایی و همچنین حمایت مالی 6 میلیارد تومانی مشایی از این پروژه را تکذیب می‌کنم.

منبع:بانی فیلم

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.