۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶
حاشیه های دومین اردوي تیم ملی پینگ پنگ؛

سفرخانوادگی‌ملی‌پوشان‌به‌اردوی‌اصفهان!

دومین اردوی ملی تنیس روی میز کشورمان درحالی در اصفهان آغاز می شود که با حاشیه فراوانی روبرو بوده است.
کد خبر : ۱۰۰۴۲۸
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ اولین نکته  جالب در اردوی تیم ملی تنیس روی میز دعوت  نشدن از بازیکنانی مانند عارف احمدی فر،  افشین نوروزی و امین میر الماسی بود.

 بر اساس شنیده ها،‌ از آنجا که تیم فولاد ماهان در لیگ برتر تنیس روی میز 92 وجود دارد این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان نخبه ایران است و از این رو برخی از بازیکنان با خانواده های خود برای حضور در اردو دعوت شده اند.

 بر اساس این گزارش:  محمد رضا اخلاق پسند نفر سوم ایران در رنکینگ جهانی و کاپیتان  سابق تیم ملی که به دلایل آسیب دیدگی کتف مسابقات انتخاب تیم ملی را نیز از دست داده بود کسب اجازه کرده و در اردوی اصفهان حاضر نمی  شود.

 اردوی تیم ملی تنیس روی میز،  از 22 تا 28 اصفهان برگزار می شود و نوشاد ونیما عالمیان ، مهران احدی، حمید رضا طاهر خانی، میدیا لطف الهی نسبی، پوریا عمرانی، و احد مالمیری، محمد علی رویین تن و علیرضا ملارجبی به این اردو دعوت شده اند.

 از نکات مثبت وقابل توجه این مرحله  از اردوی بزرگ سالان  دعوت شدن دو بازیکن رده سنی امید یعنی رویین تن و ملارجبی است که با توجه به استعداد و آینده دار بودن این جوانان تمرین در کنار بزرگ سالان و باتجربه های تنیس روی میز سرمایه گذاری خوبی برای آینده تنیس روی میز  کشور است.

لازم به ذکر است: وضعیت تغذیه آکادمی بین المللی  تنیس روی میز محل اردوی قبلی تیم ملی  یکی از اعتراضاتی بود که بیشتر ملی پوشان نسبت به اردو داشتند و برگزاری اردو به میزبانی اصفهان شاید این مشکل را برطرف  و موج نارضایتی ها را کم کند.

 احمد جعفری پور،  هدایت ملی پوشان را بر عهده دارد این در حالی است که هنوز تکلیف مدیر تیم های ملی و سرمربی تیم ملی تنیس   روی میز مشخص نشده است.






منبع: مهر
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم