۲۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۰

کلاه‌قرمزی‌امسال‌شاداب‌ترازسالهای‌گذشته

مدیر گروه کودک و خردسال شبکه دو درباره‌ی به قطعیت رسیدن پخش مجموعه‌ی «کلاه‌قرمزی» در نوروز 92، اعلام کرد: پروژه‌ی «کلاه قرمزی» از ابتدا تاکنون هیچ مشکل حل‌نشدنی نداشته است و تمام این مشکلات پیش آمده هم دلیل بر اختلاف میان عوامل نبوده است. او تاکید کرد: من به طور قطع اعلام می‌کنم که «کلاه‌ قرمزی» امسال شاداب‌تر از سال‌های گذشته مهمان خانه‌های مردم می‌شود.
کد خبر : ۱۰۰۶۴۶

به گزارش صراط،علی زارعان گفت: تمام خبرهایی که از ابتدا تاکنون در راستای نبود «کلاه قرمزی» در نوروز امسال منتشر شده، همچنین نگرانی‌های مخاطبان نشان از علاقه و رغبت به این کاراکتر دوست‌داشتنی است که موجب شده همه مطمئن شوند «کلاه‌قرمزی» خواهد بود.

او گفت: تمام این اتفاقات نشانه‌ی محبوبیت «کلاه قرمزی» است و باید اعلام کنم که دلیل به تأخیر افتادن قطعیت پخش این برنامه در نوروز 92 به خاطر اختلافات و مسائل مالی نبوده است و منطقا عوامل با یکدیگر جمع شده‌اند و قرار بر این شد که «کلاه قرمزی» امسال شاداب‌تر از سال‌های گذشته پخش شود.

وی با اشاره به حضور هنرمندان تلویزیون و سینما در سری جدید «کلاه قرمزی» یادآور شد: مهناز افشار‌ و نگار استخر‌ از جمله هنرمندانی هستند که به جمع «کلاه‌قرمزی» پیوستند. همچنین به احتمال قوی رامبد جوان هم به جمع‌شان بیاید.

زارعان در پایان اعلام کرد: سری جدید «کلاه قرمزی» از 28 اسفند به روی آنتن خواهد رفت تا با مخاطبان همراه باشد.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.

منبع: ایسنا