۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹
واشنگتن پست مدعی شد:

صلاحیت مشایی تحت فشار تایید خواهد شد

احمدی نژاد اخیرا اعلام کرده که تا ساعت 9 صبح روز تنفیذ رییس جمهور بعدی به کار مشغول خواهد بود اما برخی تحلیلگران و رقبای او معتقدند او بدنبال این است که بیش از این در این پست باقی بماند و او را به طراحی مدل پوتین مدودف متهم می کنند که بر طبق آن مشایی برای یک دوره در این سمت قرار گرفته و احمدی نژاد مجددا در رقابتهای انتخاباتی 2017 شرکت کند.
کد خبر : ۱۰۰۷۵۲
"صراط"روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در مقاله ایی پیرامون انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نوشت:سه ماه قبل از اعلام رای ایرانیان برای انتخاب رییس جمهور جدید، شرایط بگونه ایی در حال شکل گیری است که به نظر می رسد انتخابات پیش رو از آنچه که بسیاری انتظار داشتند، زنده تر و جنجالی تر باشد.
این نوشته افزود:در همین حال احمدی نژاد مردی که بخاطر الزامات قانونی حق شرکت در انتخابات را ندارد با حرکات پوپولیستی بدنبال جلب حمایت برای نامزد مورد نظر خود است.
واشنگتن پست ادامه داد:تحلیلگران معتقدند فشارهای داخلی و بین المللی گزینه ایی جز برگزاری انتخاباتی با حضور نامزدهایی از طیف های مختلف سیاسی برای حاکمیت باقی نگذاشته است و این بدین معناست که اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر پیشین احمدی نژاد که برخی گمانه زنی ها حاکی از رد صلاحیت اوست نهایتا به عنوان نامزد در انتخابات حضور خواهد یافت.
به گزارش سرویس سیاسی صراط، جیسون روزالین نویسنده این مقاله در ادامه با اشاره به فاصله گرفتن احمدی نژاد از روحانیت افزود:علیرغم این موضوع وی در پی آن است که با حرکاتی نظیر افزایش یارانه نقدی و پیشنهاد بودجه‌ایی که غیر از دستگاه اجرایی بودجه بقیه دستگاهها کاهش یافته است، قدرت خود را افزایش دهد.
او همچنین در صدد است تا با تاکید بر شعارهای ملی گرایانه و نه اسلامی، موقعیت گروه خود در مقابل اصلاح طلبان را تقویت کند و البته احمدی نژاد خود را به عنوان دزدگیر نیز معرفی کرده است.
این نوشته ادامه داد:احمدی نژاد اخیرا اعلام کرده که تا ساعت 9 صبح روز تنفیذ رییس جمهور بعدی به کار مشغول خواهد بود اما برخی تحلیلگران و رقبای او معتقدند او بدنبال این است که بیش از این در این پست باقی بماند و او را به طراحی مدل پوتین-مدودف متهم می کنند که بر طبق آن مشایی برای یک دوره در این سمت قرار گرفته و احمدی نژاد مجددا در رقابتهای انتخاباتی 2017 شرکت کند.
واشنگتن پست در پایان خاطر نشان کرد:مشایی تاکنون سخنی درباره تصمیم خود بیان نکرده است اما حضور عمومی خود همراه احمدی نژاد را افزایش داده است.
نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۱۴
۵۳
این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست واشینتگتن !!
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر سنجی 2
بین خاتمی و مشایی
برد مشایی + باخت مشایی -
مجید اردبیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
هیهات منا الذله


مرگ بر دجال
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.

نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.

احمدی نژاد : -۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.

رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين تصور بوجود بيايد كه شركت در انتخابات فايده ندارد؟ رهبر انقلاب : از امروز تا انتخابات ،هرکسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلاف استفاده کند ...
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد : 1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران ... در چند دقیقه و ت--- شخصیت آنها به شکل زننده
3 . م--- کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی --- به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات --- گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها ت--- به شعور ملت و --- علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند. احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است . احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان، شکی نداشته باشید که رییس جمهور بعدی ایران کسی نیست جز مهندس مشایی. یه نیگاه به وضعیت بقیه کاندیداها بندازید بعد مقایسه کنید با انسان وارسته و پر تلاشی مثل مهندس مشایی. انسان فرزانه ای همچون مهندس مشایی، که تا به امروز عمر پر بارشون رو در راه خدمت به اسلام، انقلاب، محرومان و مستضعفان صرف کردند، همانند نگینی درخشان در آسمان ولایت میدرخشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به کوری چشم لیدر انحرافی رفع فیلتر شد صراط
حمید رضا نامبردار
|
Iran (Islamic Republic of)
به اطلاع همه هموطنان عزیز میرسانیم.که صراط سخنگوی واشنگتن شده است.
مملي
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باشيد به اسم مصلحت نظام ! يا حكم حكومتي ايشان تاييد صلاحيت خواهد شد
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
... رد صلاحیت میشه بلاشک با این کاراش.
بیش از 10 سمت در دولت نهم و دهم . میلیون ها تومان ا.... برای کمک به همایش ها و جشن های نوروز و درخت دوستی و بازیگران سینما . شرکت در جشن کشور ترکیه که دور از شئونات اسلامی بود . و هفته ی پیش هم جناب دکتر احمدی نژاد لطف فرمودن نشان درجه یک فرهنگی کشور ... رو به ایشون دادن به همراه 150 سکه تمام بهار آزادی معادل 200 میلیون تومان از کیسه ملت به ایشون به عنوان هدیه اهدا کردن .
آیا این آدم دنبال ..... ؟؟؟؟؟
..... .
....
این ملت ملتیه که تو 88 درس پس دادن و دیگه گول شعار و ظاهر حزب الهی بعضیا رو نمیخوره و پای دشمنان ولایت خرد میکنه
بچه شهر
|
Iran (Islamic Republic of)
... یک شخص او.... و جوجه ف... وابسته به گروهک منحرف حجتیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الحمدولله كه نظام از اين مرحله كه تحت فشار صلاحيت يك نا اهل را تاييد كند گذشته است و اين نكته اي است كه هنوز دشمنان داخلي و خارجي به آن پي نبرده اند ولي ديري نخواهد پاييد كه در اين انتخابات اين برايشان مسجل خواهد شد انشالله
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نيماجان ازنتيجه نظرسنجيت خوشت اومد؟
نیما (پسر شیرازی )
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی جان تو چی من که خیلی حال کردم
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
اون نیما بالایی غیر این نیما است.
صراط لطفا نام "نیما" با ایمیل بنده را به عنوان پتنت اختصاصی ثبت بفرمایید تا کپی برداری نشود.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
نيماجان منم كيف كردم.اين يه نظرسنجي دريك جامعه آماري كوچكه.حالابعضياحق دارن ازترسشان هياهوكنندتاصداي مشائي به گوش مردم نرسد.دمت گرم اخوي ابتكارجالبي بود.درضمن انشانويسان الان چه حالي دارن؟واي خداصبرشان دهاد
نیما (پسر شیرازی)
|
Iran (Islamic Republic of)
نیما جان من دیگر با این نام نظر میدهم
شرمنده در کامنت بالا ننوشتم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
سوژه میخوای؟
از بی عدالتی و نا برابری میخوای حرف بزنی؟
دولت را به خاطر کارهاش نقد میخوای بکنی؟
این را سوژه کن:
چرا 50 لیتر سهمیه بنزین واریز میکنن به همه خودرو ها؟
مگر منی که ماشین ندارم میتوانم از این تقسیم عادلانه دولت استفاده کنم!؟
مگر آن هایی که مسافر کشی میکنند با این بنزین -بابت سوپسیت(این یارانه)- به من مسافر تخفیف میدهند؟
مگر جایگزینی برای من ی که ماشین ندارم دولت در نظر گرفته؟
مگر یارانه حق ملی ما از منابع طبیعی (که نفت هم جزء آن هست) نیست؟پس چرا نشست میخوان بگذارند و جلسه میگیرن که به بعضی ها یارانه ها شون قطع بشه؟
مگر آن کسی که (به قول خود شان و نه به واقع و در حقیقت) پولداره ایرانی نیست و حق نداره از این یارانه که از منابع طبیعی (که نفت هم جزء آن هست) بهرهمند بشه!!!؟
چرا گنده ها میبرن و میخورن و بعضی ها له میشن زیر فشار؟
اینها را سوژه کن ، نه اینکه ، یکی یجا یک چیزی میپرونه ، شما هم میگی کسره چرا فتحه شده!!!!
یا علی
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مشایی واحمدی نژاد
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
مشاعي شانس بياره خاتمي وارد انتخابات نشه كه اگه بشه يعني مشاعي پر
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲۴
رسوا کردن نفاق و کنار زدن چهره منافقا برای مردم به این منظور که مردم رو به بیراهه نبرن و به دام افراد و اعتقادهای منحرفی از قبیل ظهور و ارتباط با امام زمان .... (بمنظور هدف پنهان تقابل با ولایت) نندازن ، با توجه به این فرمایش حضرت امام ره (حفظ اسلام از اهم واجبات است) واجب تر از واجب می باشد
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
چه بامزه انتخاب کردی.. !
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۳۶
۳۶
در اینصورت به قول علی مطهری باید فاتحه ی انقلاب رو خوند!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا موافقم! واقعا ایول داره این مدرس زمان! مطهری شجاع! زبان گویای مردم در مجلس!
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
علی مطهری ...
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر تهراني!چه خبر از دود و دم وترافيك شهرتون؟
برو بالاي برج ميلاد تا ببيني آنجه ناديدني است
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجی! اولا که تهرانی- شیرازی! دوما خبر خاصی نیست! اتفاقا تهران تو ایام عید اگر خدا بخواهد! یه خورده! خلوت میشه و میشه یه کم امیدوار بود!! لازم به بالا رفتن از برج میلاد نیست! نادیدنی رو با چشم دل میشه دید!ارره!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
هه
پسر کو ؟ نشان دارد از پدر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باید فاتحه رانت خواران را خوند
همچون برخی اقوام آقای ..
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲۱
عناصر مغرور و از خود راضي و كم ظرفيت كه خودشونو گم كردن اگه روزي حضرت ولي عصر امام زمان ظهور كنن و بر خلاف اميال نفساني و مقام‌پرستي آنان دستوري بفرماين ، بي‌ترديد با اون حضرت به ستيز برمي‌خيزن چنانكه امروز هم با نايب برحق آن بزرگوار سر ناسازگاري دارن و فتنه‌آفريني به ولایت از پشت خنجر زدن
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۵۰
۳۴
نظرسنجی
بین مشایی و اصولگریان
برد مشایی + باخت مشایی -
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
"يا اَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا اَطيعُوا اللّهَ وَ اَطيعُوا الرَّسُولَ وَ اُولِي الْامْر ِمِنْكُمْ"
اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! اطاعت كنيد خدا را و اطاعت كنيد پيامبر خدا و صاحبان او را.
انسان‏ها از دو حال خارج نيستن : يا مسلمان و مؤمن و تحت ولايت الهي در نتيجه قرين سعادتمندی و رستگاری حقيقي‏ يا فاسق هستند یا منافق ! و تحت ولايت شيطان و طاغوت و دچار بدفرجامي و گمراهي‏ !
مرگ بر کسانی که به ولایت اعتقادی ندارن هر روز دهها بار منافقانه دعا میکنند آمدنت را !!! و هزاران هزار کار می کنند برای نیامدنت
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
اين .... به قران برد.ممل توميداني تفسيربه راي قران اگه درست باشه ثوابي نداره واگه غلط باشه چه گناهي داره؟حالابه معني آيه ازنظرتونگاه مي كنيم:
(اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! اطاعت كنيد خدا را و اطاعت كنيد پيامبر خدا و صاحبان او را.)(صاحبان او)معني كدوم عبارته؟بسه ديگه بيسوادي آبروتوبرده.چرادراموري كه تخصص نداري واردميشي؟
صراط جان درانشارنظرات دقت كنيد.
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی تو حرف نزن شما برو توی کلاس تفاسیر ونزوئلا شرکت کن
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان چراجواب انحرافي(مثل عقائدت )ميدهي؟قران راتفسيربه راي كردي آتهم به غلط من هم مچت راگرفتم تاديگردراندازه ي سوادت قلم فرسائي كني.اگه اينجاعذرخواهي ميكردي نشان بزرگ منشي بود
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- در مسائل مربوط به امامت لفظ امر زیاد استفاده شده امر به معناي حکومت هست. به امام و حاکم صاحب الامر میگن يعني شخصي که حق حاکميت و امر و نهي داره در قرآن کريم هم اولوالامر با همين معنی اومده و اطاعت از اون واجب شده
2- یکی با تو بحث اضافه ای ندارم برو مهرتو پرتاب کن
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد این یکی ادعا میکند من و شما یه شخص مشترکیم نظر شما چیه
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یه لافی میزنه تحصیلات آکادمیک مورچه شناسیش باعث شده تحلیل های آبکی ارائه بده
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان خوشحالم مجبورشدي بعدازسوتي كه دادي رفتي دنبال مطالعه.
-حالاهمين تفسيري كه اينجاارائه كردي باآن (صاحبان او)مقايسه كن.معلومه كه هيچ ربطي ندارن واونجاافتضاح بارآوردي.
-درموردپرتاب مهرالحمدلله مااينكاره نيستيم امامحض اطلاع شما:
امام علي (ع)فرمودندبعدازمن با خوارج كاري نداشته باشيد.وگرنه براي رجم افكارشمامهركفايت نميكند.سنگ ميخواهدتاتطهيرتان كند.
-ازاينكه باكسي كه مدعي اطاعت ازولي فقيه زمان است بحث(بالحاظ جنبه منفي آن)ميكنم متاسفم.انشاله خداازسرتقصيراتمان بگذردوهركداممان راكه درطريق ناصواب هستيم ،هدايت فرمايد.
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
مرادجان 4كامنت پائينتريه هم فكرديگه براتون پيداشده بنام "مريد".حالامراد،مريد،ماري...بنظرت يه تقلب ناشيانه نيست؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان هنوزبراي (بيم)امام زمانت توجيهي پيدانكردي؟بنظرم بهتره بجاي توجيه استغفاركني.
مار ماری
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی ساکت بشی محیط زیست بهتری خواهیم داشت
ایراندوووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱۸
سنار بده آش ،به همین خیال باش....
ایراندوووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۱
چه عکس توپی!
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۳
۳
کم از .... اینم روش عمرا
زال
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم مشائي
سید از قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۲
خوب چرا نباید تائید بشه؟ ایشون هم یکی مثل بقیه! یه کم بالاتر یا پایین تر! بعد هم در جواب آقا پسر کوچولو بگم اینو البته اگه ممیزی صراط سانسور نکنه! که فاتحه انقلاب ....شده!!!! یه درخواست هم از محمد عزیزم دارم که کامنت هاتو یه کم خلاصه تر بنویس که بخونیم!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
ای کسی که همه سایت ها میری با این اسم نظر میذاری در دفاع از جبهه تحت مدیریت آقای ..... که جبهه ای می باشد ابزار دست آقایان ... و .... ، بدون که فتنه‌گرای ورشکسته برای رخنه در مراکز کلیدی امروز با منحرفان تازه به دوران رسیده انجمن یهودی صفت کنار اومده و هدف‌های مشترکی رو دنبال می‌کنن از جمله این هدف‌ها رویارویی با مقام معظم رهبری و اصل ولایت فقیه ، به بیراهه کشوندن اسلام ناب محمدی و ترویج اسلام امریکایی...... مذاکره با شیطان بزرگ به منظور هموار کردن راه ورود و نفوذ آن دشمن تبهکار به ایران است که ماهرانه دنبال میکنن منتها کور خوندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیدجان مگه خزعبلات مملی رو میشینی میخونی؟حیف وقت گهربار شما نیست؟هرجا اسمشو دیدی از روش بپر......همه نوشته ها هم... و بدون ذکر منبع میاره
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
خودمونیما خفن معلومه چقدر سوختین بچه ها
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه منظورم اینه که از محمد (م ....) سوختین و شاکی هستین ! خب جوابشو منطقی بدین نه اینکه بگین خزعبلات !! اگه جوابی ندارین بقول اون بنده خدا آبو بریز ...... که سوخته !!! غش غش غش غش
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
سيدجان ناشناس عزيزتفسيرامام زمان اين بابا وآيه ي قرآنش رانديدين؟اگه نخوندينش حتماًبخونين تفسيرآيه قرانش توهمين پسته وتفسيرش ازامام زمانش كه (ازترس عده اي درپس پرده غيبت)رفته توپست (پيروزي انتخاباتي درسه سوت)قرارداره حتماًمطالعه كنيدولذت ببريد
مرید
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی تو هر چی دست و پا بزنی بیشتر ضایع میشی پیروز نهایی دنیا دوستان آقا محمد هستن
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
مريدجان من ضايع كردم آن مرادت را.درضمن يك تكه ازكامنت خودت رابرداشتم تاباهم بخوانيم وتراهم به سرنوشت مرادت دچاركنم:
(پیروز نهایی دنیا دوستان .....).مادنبال اين دنيانيستيم.العاقبه للمتقين.براي ماآخرت كافيست دنياارزاني شماومراد تان ودوستانش
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱۸
اصلا اگه تایید بشه
عمــــــــرا رای نمیاره
مطمئــــنم اگه رد صلاحیت بشه
......
مثلا استـعــفا میده....
کریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۸
۳۹
مرده باد بهار
پشه کوره
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهااااااار
زال
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد پائيز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرده باد بهار منحرفین و فتنه گران
ناشناس
|
Slovenia
|
۱۴:۰۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۲۷
۱۷
واسه چی باید تعیید نشه صلاحیت مشایی؟
پشه کوره
|
Slovenia
تایید نه تعیید و تبعید !!! زنده باد بهار !!
مهدی
|
Slovenia
...ا رفتارها و عملکردهاش به فراماسون ها میزنه
121
|
Slovenia
مشائي=اسلام ناب
بسیجی
|
Slovenia
پشه کوره دیگه نیاز به توضیحات نداره اسم خودت روته . . .
تو کوری هیچی حالیت نیست . . .
حرف اضافی ممنوع
بسیجی
|
Slovenia
نمیدونی ... داره چی کار میکنه تو مملکت واگرنه این حرف نمیزدی
محمد (م ....)
|
Slovenia
بسیجی طرفدار م .... ندیده بودیم که دیدیم !!!
ناشناس
|
Slovenia
نورا خانم چرا تذكر نميدي اين عزيز ناشناس تاييد را غلط نوشته
بسیجی
|
Slovenia
محمد م کامنت منو کاملا برعکس گرفتی منظورم این بود نمیدونی م . . . چه گندی داره میزنه تو این کشور .
من بسیجی بیام از انحرافیون حمایت کنم .؟؟؟؟
امکان نداره
محمد (م ......)
|
Slovenia
بسیجی از ...... و دوستان که ابزار دست آقایان م... و ا... هستن دفاع نمیکنه
بسیجی
|
Slovenia
نه دیگه محمد م اینجارو اشتباه کردی من ار اخلال گران قم حمایت نکردم انتقاد من به کار غیر اخلاقی صراط بود شاید اونا هم مثل ما بودن .
اگه کار صراط اشتباه نبود پس چرا فیلتر شد ؟؟؟
شما خودتو بزار جای شرکت کنندگان تو حرم حضرت معصومه قم ببین میتونی بفهمی کار درست یا اشتباه کی داره انجام میده .
زود قضاوت نکن شاید ما هم اونجا بودیم جو مارو میگرفت اون کار انجام میدادیم . از کجا معلوم این اشتباه از ما سر نزنه .
این کار صراط بی مورد و بی دلیل بود چون آبروی برادر مومنشو برد قرار نیست ما بین خودمون اختلاف بندازیم یا کاری کنیم که دشمنو شاد کنیم که صراط داره انجام میده این فیلم آتیش اختلافاتو بیشتر کردی . یه نوع دخالت تو کار قوه قضاییه و وزارت اطلاعاته . افشاگری و شناسایی کار صراط نیست .
حالا اونا یه غلطی و اشتباهی خیر سرشون مرتکب شدن ربطش به صراط چیه که فیلم میسازه به نفع لاریجانی . حرف من از احمدی نژاد نیست که من..... اینا دیگه تو کشور عددی نیستن که من بخام در موردشون حرف بزنم . ا... . . .
محمد (م ....)
|
Slovenia
1- اونایی که در صحنه پرتاب مهر بودن صرفا عامل بودن ، برنامه ریزا در پشت پرده هستن . قلبا نمیخوان در خط تقابل با ولایت قرار بگیرن منتها بخاطر جهالتی که دارن براحتی ابزار دست منحرفان زمانه میشن 3- برنامه ریزا باید افشا و رسوا بشن برای مردم تا ملت به ماهیت اینا پی ببرن 4- .. ...... توسط .. یار و رفیق جدانشدنی آقایان مشایی و احمدی نژاد مدیریت می شود و دوستان اصیل آقای احمدی نژاد و مشایی در این .. حضور دارن 5- موضوع رو بسیار ساده و خاله زنک بازی قلمداد نکنین نه عزیز این رفتارها مقدمه فتنه دیگری بر علیه نظام و ولایت است ! فتنه ای که اینبار از داخل طیفی که دارای پوسته و ظاهری مذهبی هستن بروز میکنه و تا بحال مقدمه این رفتار رو از سوی سردمدارانشون مشاهده کردیم و میکنیم ! حضرت آقا میفرمان جنجال نکن خیانت نکن اون توجه نمیکنه میره سخنرانی 22 بهمن یه چیز میگه توی مجلس یه چیز دیگه میگه ونزوئلا یه کار دیگه میکنه 11 روز.. و هزار و یک کار دیگه میکنه 6- مواظب باشین خیلی خبرا در پس پرده هست خیلی برنامه ریزیهای شیطانی در پس پرده هست که همگی خواسته یا ناخواسته ولایت رو هدف گرفتن ، ظاهرا بر علیه فلان اشتباه یا فلان رفتار لاریجانی یا حسن خمینی شعار میدن ، شعار بر علیه لاریجانی و حسن خمینی و ... همش فیلم و فیگور هست باطنا و نقطه نهایی هدف انحراف و خوارج زمانه ولایت می باشد اگه غیر این بود به صحبتهای حضرت آقا مبنی بر حفظ آرامش کشور توجه میکردن حرمت حرم مطهر رو نگهمیداشتن به اینا میگن.. همون خوارج !!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱۷
ان شاا... که این حرف در حد یه شایعه باشه و مشایی اصلا کاندید نشه که بخواد خدای نکرده رئیس جمهور اینده ایران باشه در غیر اینصورت معلوم نیست چه بلاهایی ایران دچارش بشه
خدا اخرو عاقبت ملت ایران رو بخیر کنه
آزاد انديش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۱
لطفا يك نظرسنجي در مورد كانديدهاي انتخابات در سايت قرار دهيد تا مشخص شود طرفداران كدام نامزد(احتمالي)(در فضاي مجازي)بيشتر است.
با تشكر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه معلومه! اول از همه سید نازنینم دوم قالیباف سوم روحانی و بعد هم بقیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به فضای مجازی روستان نشینان دسترسی ندارند و اتفاقا رای مشایی و احمدی نژاد رای ...روستان نشین است نه مردمی که از سطح جامعه خود بیشتر می فهمند
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اره مخصوصا مشایی خیلی با روستانشینان قرابت داره!!! هه هه هه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
ولی انچه مشخصه اینه که نه مشایی رای خواهد اورد ونه جناب قالیباف
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من 1.خاتمی ،اولا کاندید نخواهد شد دوما اگه هم کاندید بشه انشا ا... رد صلاحییت خواهد شد و
2.قالیباف هم رای زیادی نمیاره و
3.احتمال خیلی زیاد جناب حداد رای خواهد آورد
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
-(ان اكرمكم عندا...اتقيكم)ازنظردين مبين اسلام ارزش انسانهادرنزدخداوندبه تقواي آنهاست نه شهري وروستائي بودنشان.
-عمل گرايان(پراگماتيست ها)مي گويندارزش هركسي به اندازه عمل اوست.درنظرآنان يك كشاورزكه بادستش گندم مي كاردازكساني كه به كارهاي معامله وتجارت همان كالامشغولندباارزش تراست.
بااين تفاسيرنه ازنظرديني ونه ازنظرعقل وعلم هر"نظري" كه شائبه توهين وتحقيرقشري ازبندگان خداباعنوان(روستائي)باشد،نشان كم خردي(درمحترمانه ترين حالت ممكن)مي باشد.
*صراط جان لطفادرانتشارنظرات دقت فرمائيد.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
نرگس اره به همین خیال باش! اخه کسی که از اداره یک مجلس ناتوان هست چه جوری میتونه مقام دشوار ریاست جمهوری رو به عهده بگیره؟!1
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای حداد رایی نداره نرگس خانم. مگه تو این جامعه نیستی؟باور کنین توی روستاها کاندید احمدی نژاد رای زیادی داره. هر چند که حدود 40-50درصدشون برگشتن.توی شهرها هم نظر عوام هاشمی و نظر خواص خاتمیه.هر چند بنده سینه چاک هیچ کدومشون نیستم.
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی لابد قالیباف میتونه مقام دشوار ریاست جمهوری رو بر عهده بگیره!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عشق خاتمی و قالی باف با هم !!!
یکی فتنه گر و یکی مخالف فتنه ..
یکی اصلاح طلب و دیگری اصولگرا ..
از همین جا میشه به عقد های سیاسی و بیسوادی و مشکلات روانی بعضی ها پی برد!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بی سواد روانی اونی هست که یک ذهن منجمد طالبانی بدون هیچ انعطاف پذیری رو داره! امثال تو فکر میکنید دنیا یا سیاه هست یا سفید و طرفدار 0 یا 20 هستین! در صورتی که خیلی از مسائل نسبی هستن و اگه 70 -80% درست باشن قابل تایید هستن! از همین جا میشه به ذهن بسته متعصب و متحجر و چیپ و پر از عقده و کینه بعضی ها پی برد!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
يك دل وهزارسودا......
مار ماری
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی خودت نمیفهمی این حرفایی که از خودت در میکنی !!!
مير حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
با نظر دختر شيرازي موافقم
---------------------------------
اینکه معلومه! اول از همه سید نازنینم دوم قالیباف سوم روحانی و بعد هم بقیه!
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۴
۸
در مورد جریان انحرافی هرچی دوست عزیزم محمد (م ....)بگن منم قبول دارم سردمدار مبارزه با انحراف تو بچه های صراطه آخه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۷
بهار، نیم بهار،ربع بهار،
بهار را قسمت کردند، روزگارشان سکه شد!!!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
روزگارت همه زيباوبهاري باشد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا چشمت درآد .زنده باد بهار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۶
۱۰
انشاالله تأئیدمیشه. زنده باد بهارررررررر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظام از این مرحله که تحت فشار جریانهای سیاسی یک.... را تایید صلاحیت کند عبور کرده است .
دراك
|
United States of America
|
۱۶:۳۹ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۹
۸
شتر درخواب بيند پنبه دانه گهى لپ لپ خورد گه دانه دانه!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۷
۵
به نام الله
همه ی عزیزان باید بدانند که انشا الله شرکت در انتخابات آتی خیلی مهم است و رای دادن به شخصی که بتواند همه ی سلیقه ها را به هم نزدیک کند از همه چیز مهمتر است
به امید آمدن آقا امام زمان عج
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۳۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۴
رقابت بین دو نفر است اینو کسی میفهمه که بین مردم قدم بزنه
یا مشایی یا خاتمی همین
هزاردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۶۷
زنده باد بهار و زنده باد مشایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار بدون انحراف و فتنه
مرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
سلام
میدونستم که فیلتر صراط به 24 ساعت نمیکشه که رفع فیلتر میشه
خیلی خوشحالم.

ارادتمند و دوستدار همکاری با شما
مرید
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۲۱
نظر سنجی بین مشایی و خاتمی
مشایی انتخاب میشود+
خاتمی انتخاب می شود _
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی پروریی! باید اینجوری باشه:
مشایی -
خاتمی +
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترك شيرازي، دوران خاتمي تموم شده،يادت باشه در هرزمان هركي حرفي تازه بزنه تو بورسه
زنده باد اسفنديار ايران زمين
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
شمام دلتون خوشه . . .
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس از کی تاحالا انحراف شده حرف تازه؟!! جوک نگو بی زحمت!
نماینده قشر 00/000/3نفری
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط قالیباف ازاین دو خبری نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سامان جان اين دو نفر دو لبه يك قيچي در دست .... هستند كه هر دوي آنها اصلا تاييد صلاحيت نميشوند پس راي گيري شما مادر زاد غلطه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خاتمی فرصت های طلایی را در اختیار داشت که همه به پایان رسید ما بلاخره نفهمیدیم قطار اصلاحات به کجا رسید یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی این است که همه افراد وسلایق فرصت عرض اندام سیاسی دارند واین جریان رو به جلو است
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی ، هر کسی که نظرش بانظر تو یکی نبود باید پررو خطابش کنی
خیلی عجیبه
زال
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترك شيرازي پس هنوز بچه اي، واست زوده كه نظر بدي،بشين ببين بقيه چي ميگن همونارو تكراركن - اصلا به مخت فشار نياريا واست ضرر داره
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان!من انتقاداتی به خاتمی هم دارم .ولی هیچ وقت از جاده انصاف خارج نمیشم.اما خدماتش:1-یادته قبل از 1376 دو هفته مونده به عید جلوی قنادی ها صف می کشیدیم تا توی عید شیرینی کهنه جلوی مهمون بذاریم؟2-یادته فقرا مرغ نمیدیدن و اقشار متوسط ماهی یک بار مرغ به زور می خوردند؟3-یادته تورم هیچ وقت از 12درصد واقعی بالا نرفت؟4-یادته بودجه رو با 25 دلار بستند و یکسال نفت رو 6تا 8 دلار فروختیم ولی حقوق و کل مزایای کارگر و کارمند با سیستم بدون اینترنت 23هر ماه تو حسابشون بود؟5- یادته اکثریت قریب به اتفاق کشورها دوست و طرفدار ما شده بودند و آمریکا توی خلیج فارس نگاه چپ هم نتونست به ما بکنه؟6- یادته خاتمی هیچ وقت بدون دیدار رهبری به سفر خارجی نرفت؟7- یادته سکه آخرش 80 هزار تومان بود؟ 9- یادته دلار 800تومن بود ؟ یادته طلا 20هزار تومان بود؟ یادته هیچ کارخانه ای تعطیل نشد؟10- یادته تراکتور،کود،بذر،نهال،و ماشینهای زراعی فراوانی به صورت تعاونی و اقساطی به کشاورزان داده شد؟11-یادته توی گندم خودکفا شدیم؟ 12- طلاق و جنایت چه قدر کم بود؟(طبق آمار امروزه توی طلاق تقریبا سرآمدیم).یادته.....البته اشتباهاتی هم داشت......صراط جان من پخش کن.
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
درسته نورا. اماهرکی به فکر این باشه که کارش سکه بشه مردم از سکه میندازنشون
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱۲
اگه خاتمی نیاد انوقت مشایی بیشترین شانس رو داره....
عابدینی
|
Iran (Islamic Republic of)
این اظهار نظر بر اساس کدام نظر سنجی مطرح میشود؟
آیا پایه ای جز تلاش برای برجسته کردن ایشان دارد؟
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۴
خدا به داده بیمارای بدبخت دختر شیرازی برسه . . .
معلوم نیست چند نفر زیر دستش مرده باشن با این طرز فکر و عمل
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
نسیجی! شما نمی خواد نگران بیمارهای من باشی! الان هم تشخیص دادم خودت یکی از همین بیمارها هستی! بچه برو داروهاتو بخور سروقت!
امید 27
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا اگه این واقعا خانم دکتر باشه حرف شما صحیحه
بیشتر به خدمات میزنه:)
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
امید 27!واقعا باید مستقیم هدایت بشی بخش اعصاب و روان قسمت بیماران مانیک!! یه هالوپریدول 50 mg (یک ضدتوهم قوی) مستقیم شوت بشه توی سرمت!درضمن اگه نمیدونی بدون حوزه پزشکی و درمان و دارو به طور کلی جزو مشاعل خدمات اجتماعی هستن. که من به عنوان عضوی کوچک از این خانواده بزرگ به حضورم در این قشر و جامعه سلامت افتخار میکنم.ارره!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
!!!!!!! !! !! !
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی علامت تعجبت هم خز هست
زال
|
Iran (Islamic Republic of)
دخترك، نسيجي نه بسيجي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اول برو مشقهای روزگار دبستانتو مرور کن که بدونی بسیجی اینطوری نوشته میشه نه نسیجی بعد بیا اظهار نظر کن خانم شیرازی
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
مرادجان برادرم دوستت دارم ونميخوام خداي نكرده برات توهين كنم.اگه ازم دلخورين متاسفم .اگه ناراحتت كردم حلالم كن.داره اذان ميگه ميرم دعات كنم....
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
زال! نخیر‍! همون نسیجی درسته! ایشون بسیجی قلابی هستن! ارره!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! باهوش! من عمدا نسیجی نوشتم! الان گرفتی چی شد؟! شرط میبندم نفهمیدی چی شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینو نگی ، چی باید بگی دختر شیرازی
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
لطفاًازاصطلاحات بنده بدون ذكرمنبع استفاده نفرمائيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیمار کدومه !!!
اینجا فضای مجازیه ، آقا گرگه میاد خودشو شنل قرمزی معرفی میکنه اینم خودشو دکتر..
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر! کاملا مشخص هست که وجودت ...سرکوب شده هست! وگرنه مشکل تو با تحصیلات عالی چی هست که اینقدر مزخرفانه گارد گرفتی؟! برام مهم نیست که باور کنی یا نکنی چون مهم واقعیت هست که من واقعا اون چیزی که گفتم هستم و دلیلی هم واسه جواب دادن ...! احتمالا در زندگیت دروغ زیاد شنیدی که اینا رو میگی! و درکش اینقدر واست مشکله ! ...
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
2كيلوعلامت تعجب لطفاً....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرد و زن بودنت به کنار ! اما شک ندارم شما باسواد نیستی و این ازنوع گفتارت کاملا مشخصه ..
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر اولا که من دختر خانم هستم. دوما که هر جور راحتی! واقعا متقاعد شدن یا نشدنت اونقدرها که خودت فکر میکنی مهم نیست! زیادی خودت رو داری تحویل میگیری! اونقدر چیپ هستی که هنوز در سواد موندی! .. این روزها دیگه سواد!!! به معنای خواندن و نوشتن! رو همه دارن! اون چیزی رو که حتی بلد نیستی روش بحث کنی تحصیلات عالی هست!در تیجه کلا بهتره وارد این مقوله نشی ....! معلومه که نوشتن و حرف زدن من اینجا متفاوت از محیط علمی و اکادمیک هست! اینجا بحث علمی اکادمیک که نیست! بحث سیاسی هست و فراز و فرود داره! لازم نیست که حتما ژست خشک و رسمی و عصا قورت داده اینجا رعایت بشه! البته ازت انتظاری نمی ره که این چیزارو بدونی! چون ....
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۳
دختر شیرازی چشه ؟؟؟؟
این فکر کنم مشکلش خیلی هاده . . .
آخر کامنتاش فقط میخنده . . .
کمبود احساسات داره . . .
بیچاره مردم شیراز . . .
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
من چیزیم نیست! مشکل شما و امثال شماها هستی! باسواد! اخه وقتی هنوز نمیدونی که حاد هست نه هاد! چرا می یای کامنت چرند میزاری؟! اخه تورو چه به مصاحبت با یه خانم دکتر؟! خنده های من از ... امثال توی بسیجی هست ! کمبود احساسات! بهتر از کمبود ادب و فرهنگ و شخصیت هست! شما بهتره برسی به کمبود فهم و ادبت که خیلی تو ذوق میزنه!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بسيجي جان ارادت.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم برادر بسيجي ما "حاد" را اشتباهي نوشته "هاد" لطفا اصلاحيه صادر كن
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
مجيد جان بسيجي دلبندم
حاد نه هاد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
منم کاملا با نظرت موافقم این بنده خدا بیشتر بجای گفتن نظرش میخنده
شاید هم میخواد بگه که خیلی شاده!!!!!!!!!!
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا کی گفته شما دکتری ؟؟؟؟
من از کجا بفهمم ؟؟؟
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی جون نوکرتم . . .
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی! نشون دادی که لیاقت مخاطب شدن رو نداری! یعنی کلا پرت از مرحله! البته از کسی که فوق دیپلم هست بیشتر از این انتظار نمی ره! در نتیجه کلا جز سکوت جوابی واست ندارم!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی! شایستگیت در همین حده که به امثال یکی که طرفدار منحرفان هستن ابراز ارادت کنی! لطف کن اسم بسیجی رو از روی خودت بردار! بسیجی حامی انحراف!!! جالبه!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بسيجي جان باافتخارشمارابرادربزرگوارخودم ميدانم شايداختلاف نظرسياسي داشته باشيم امااختلاف نظرعقيدتي نداريم
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم دكترمن ذيل نظر برادرم(بسيجي)خطاب به شماچي نوشتم كه برام توهين كردين؟كلاذيل نظرايشان3كلمه(بسيجي جان ارادت)نوشتم.درضمن من تحصيلات اكادميك دارم وفوق ديپلم نيستم.لطفاًاين موضوع راكش ندهيد.ب..
درضمن من باآقاي بسيجي هنوزاختلاف نظرسياسي داريم اماآنقدربه ايشان احترام قائلم كه بافتخارايشان رابرادرم ميدانم.لطفاًبدبيني راكناربگذاريد.بخداقسم حتي اگرشما بدترين نسبتهاراهم بدهيدمن به شمابي احترامي نخواهم كرد.اگه ناراحتتان كردم صميمانه ازتون معذرت ميخوام.اماشمابه من خيلي توهين كردين....
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی بی ر ی خ ت ! پاچه خواری نکن ضایع !! از این خزتر میخوای بشی ؟ اون تحصیلات آکادمیک به اندازه یه دیپلم مورچه شناسی هم ارزش نداره چون افکار خیلی خزی داری
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان درمقابل ذات اقدس اله به اندازه مورچه اي هم دانش ندارم.توصيه ميكنم سوره "نمل"رابخوانيد.اميدوارم روزي توهين كردن رافراموش كنيد.
-ممل جان غروراولين منفذشيطانست.مغرورنباش كه شيطان زودترسراغت مياد.
ماری
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی تو عددی نیستی که شیطان به سراغت بیاید !!!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممدسوتي بازم كه بانام جعلي كامنت دركردي؟؟؟؟من گفتم شيطان سراغ خودت مياد.بااين اوصاف شماخودتان سراغ شيطان ميرين
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی محترم و عزیز شما ثابت کن ادعایی که میکنی در مورد من
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
ممدسوتي:
خدمتت عرض كنم يه نگابه اين اسامي مشابه بنداز(ماري،مارماي،مريد،مراد،ماي ماي و...)اينهاهيچكدوم جاي ديگه كامنت نميذارن وهرجامن برات كامنت گذاشتم فوراًبرام جواب مي نويسن وتوهين ميكنن.افتادالان؟؟؟؟؟؟اينم اثباتش.
يادته دفعه قبل با2اسم ديگه بهم توهين ميكردي؟حالااون 2اسم كلا نيستن.نكنه فوت كردن؟
درضمن درانتخاباسامي هم خيلي ناشيانه عمل كردي.ميدونم ازحالاميري بااسامي ديگه توهين ميذاري..
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم برادرم یکی ! شاید اونا به افکار قرون وسطایی شما حساسیت دارن !!! که فقط برای شما کامنت میذارن ! اینکه فقط برای شما کامنت میذارن یعنی منم ؟ خب من که همیشه میگم افکارت ضایع هست نیازی نیست با اسم دیگه ای هم بگم ضایعی !!!
ميرحسين
|
Iran (Islamic Republic of)
حيف از دختر شيرازي كه با شما بيسوادها داره جرو بحث ميكنه
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲
در هیایوی شب عید تو را گم کردیم
غافل از اینکه شما اصل بهاری آقا
زنده باد بهار (امام زمان )
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بگو زنده باد دجال بیشتر بهت میاد
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شعار زنده باد بهار تو همون شعار معروف زنده باد بهار دوستای جبهه پایداری نیست ، معذرت میخوام
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد م اگه به شعر توجه کنی میفهمی من در مورد امام زمان (عج) خودمون نوشتم نه امام زمان انحرافیون . . .
زود قضاوت نکن یه ذره فکر کن .
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
فکر میکنی جبهه پایداری ضد شعار زنده باد بهاره ؟
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
بسيجي جان دقت كن امام عصرت ،امام عصرمنحرفيني نباشد(كه ازترس عده اي درپس پرده غيبت باشد...)امام مابه اذن ومشيت الهي از(نظرها)غائب است ليكن اوامام حاضراست وبراعمال مامي نگردوماپرده برچشم داريم كه آن بزرگواررانمي بينيم.اللهم عجل لوليك الفرج....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار عاری از انحراف و فتنه
عابدینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۴
صلاحیت کاندیداتوری ریاست جمهوری شرایطی دارد که شامل مشایی نمیشود و رد صلاحیت ایشان واضح است اما در صورت محال اگر تایید صلاحیت هم بشوند رای چندانی ندارند.
روش جنجال و هوچیگری برای گنده کردن مشایی شگردی است که راه انداخته اند و متاسفانه برخی ها دانسته و ندانسته با دامن زدن به آن ، آقایون را به هدف خود نزدیک میکنند.مشایی اصلا" جزو رجال نیست.مگر هر کسی با چند ماجرای جنجالی شهرت پیدا کند جزو رجال میشود؟
نمك
|
United States of America
|
۰۳:۳۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۸
تاريخ مصرف مشائي 4سال پيش تموم شد لطفا نبش قبر نكنيد.درمملكت ما قحط الرجال نيست كه اين آقا قصد داره با ..... خيالي خودش مملكت رو اداره كنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۸
۵
گزینه نسل جوان و روشنفکران جامعه مشایی قهرمان خواهد بود
او همچو احمدی نژاد در مقابل زیاده خواهی عده ای قلیل خواهد ایستاد
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
گزینه نسل جوان و روشنفکران؟!! باشه حتما! جوک زیبایی بود!
........
|
Iran (Islamic Republic of)
البته مشائي هم خوبه
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
این دختر شیرازی دومی قلابی هست! من و طرفداری از مشایی؟!! اهای قلابی اومدی با اسم من کامنت خز و چرت و کاملا خلاف عقیده من گذاشتی که چی بشه؟! از شما منحرفان هرکاری برمی یاد!
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
دقت بفرمائيد دخترغيرشيرازي بد جوري قاطي كرده يكي بدادش برسه!!!!!
تا حالا سه بار كانديداي مورد علاقه اش روعوض كرده ازخيالباف تا اصلاح طلبان حالا هم مشايي!
احتمالا بقول آقا سيناجادوجمبل نورا داره بتدريج اثرشو ميذاره
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
مجي جان:
گرگ آمد....گرگ آمد....
نوراكجائي؟؟؟؟؟؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجی معلوم شد که خودت اومدی کامنت قلابی به نام من گذاشتی! خوب خودتو لو دادی! من از اول هم طرفدار اصلاحات و هم طرف قالیباف بودم! خیلی ذوق کردی که کشف بزرگی کردی! هه هه خدا باید به داد کسی برسه که میره با نام کاربری دیگران نظرات خز میذاره! در ضمن منحرف جماعت به جادو و جمبل اعتقاد دارن و اهلش هستن نه من که اهل استدلال و عمل گرایی هستم.
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا بدون چک ایمیلم کامنت دروغی دیگران رو با نام من چاپ میکنی؟!! این نظر دوم که خودشو با نام من زده و یک منحرفی هست رو برش داااااااااااااااااار!
مجي
|
Iran (Islamic Republic of)
مطمئن باش يك شيرازي با اصالت چنين كار مزخرفي بجاي ديگري نميكنه آن هم يك غيرشيرازي ازخودراضي ومدعي بيكار !!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
مجی معلوم هست که کی بیکارتره! چون هرجا من یه کامنت گذاشتم شما هم همونجا نخود اش بودی! هرطور راحتی قضاوت کن واسم مهم نیست! چون اصالت رو معمولا بر اساس اصالت پدری در نظر میگیرن که من پدرم تهرانی هستن و مادرم شیرازی و خودم هم متولد تهران شاید هرکس جای من بود خودش رو تهرانی قلمداد میکرد اما من اونقدر به دیار مادریم علاقه دارم که نخوام چنین کاری رو بکنم! در هر صورت از قرار سوزن لجبازیت گیر کرده و این مسئله در حد بیمارگونه افراطی واست مهم شده که من به عنوان یه پزشک بیش از این با یک ...بحث الکی نمیکنم و اون رو ارجاع میدم ... چون خودم داخلی می خونم. در ضمن مهاجر از شهرستان و دوروبر به شیراز مثل شما! که بعد از مدتی خودشون رو شیرازی میدونن زیاد هستن! خیلی باورت شده انگار! ت...
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱
ردیس جمهور بداند در هر جامعه اگر ارزش ها عوض بشه آنوقت عوضی ها با ارزش می شوند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
واقعا با چه ادراكي بعضب از اخبار رو كار مي كنيد
اينجا مگه روسيه است كه مينويسيد انتخابات 2017 و مداد و مدودوف
مسخرشو درآورديد
مريض شديد بابا
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۵
مشایی تایید صلاحیت نمیشه چون اگر تاییدبشه شورای نگهبان زیر سوال میره خط ونشون اخیر...برای سپاه هم در همین راستا بود و ا.... هم باید به فکر چکمه و داس و بیل تازه باشه چون شالیزارهای ولایت دارن از الان صداش میکنن.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
آقا محسن مثلا شهر نشيني مودب باش واسه آيندت خوبه؟
جدي ميگم تمرين كن ياد ميگيري
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
صراط نظر سنجی من کجاست ؟؟؟
تو بزارش مسئولیتش با من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
این امت امام عزیز هوشیار و بیدارنند ، ۳۴ سال است که همه چیز را زیر نظر دارنند و در زمان مقتضی اقدام لازم را بعمل می آورنند ،،،
... مجرم یا خلاف گر باید جرم و خلافش را به سمع امت برسانید ،،
۸ سال که صحبت انحراف می کنند اما نگفتنند انحراف چیست ،
مسایلی را می گویند که در همین ۳۴ سال اتفاق افتاده فقط رنگش عوض کردنند یا شکل برگ ها و شاخه هایش را ،،،،
خلاصه فتنه گران منحرف باید بدانند بقای این انقلاب ثمره خون پاک شهیدان است اشتباه بکنید ریشه برایتان نمی ماند حالا خود دانید
12بهمن 57
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
دیگه دوران فشار وتحت فشار وبه قول آقای لاریجانی چماق وهویج تموم شده قابل توجه رفیقمون و رونوشت به برادر بسیجی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۹
۹
مشایی رییس جمهور اینده است زیاد به خودتون فشار نیارید ممکن است.......؟.....
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیار ایران زمین ، انسان شایسته ای است
ولی هیچگاه شورای نگهبان این فرد محترم را تایید نمیکند ---
اول اینکه نام او ایرانی است
دوم اینکه گفته دوره اسلام گرایی افراطی تمام شده
سوم اینکه اگر رییس شود عملا گفتمان اصولگرایی برای همیشه نفله خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا این نیما هم نیمای تغلبیه.
صراط گفتم که نیما را با ایمیل بنده ثبت کن. اگر ایمیل نداشت تغلبی است به دادگاه پتنتها شکایت میکنم ها!
اگر نمیتونید این کار را بکنید بگید تا من هم یک اسم عتیقه پیدا کنم که کپی نشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیما، تقلب نه تغلب
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶
۴
وقتی رهبری آقای مشایی را برای معاونت اولی ریاست جمهوری هم تائید نکردند چطور شورای نگهبان جرات می کند صلاحیت ایشان را یرای ریاست جمهوری تائید کند ؟؟؟؟
لذا مطمئنا" این فشارها کارساز نیست .....و از سوی دیگر دولت قطعا" بدنبال کاندیدای با چهره محبوب بین جریانات نزدیک خود می باشد مانند ( نیکزاد ) که با این حربه بتواند بین طیف های ضعیف جامعه محبوبیت تضعیف شده خود را احیا کند.
2-قطعا" جریانات اصلاح طلب با این افتراقی که دارند به هیچ گزینه متحدی نمی رسند و 100% خاتمی و هاشمی وارد این بازی نخواهند شد بلکه در صدد رهبری و هدایت و اتحاد این پراکندگی می باشند.
در بین اصول گرایان هم وجود طیف ها گوناگون از الان موید این است که انتخابات به دور دوم کشیده می شود و احتمال موفقیت چهره های مانند قالیباف دور از ذهن نیست.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط در صورتی که فشار های بین المللی زیاد شود مشایی و خاتمی تایید میگردند وگرنه انتخابات معنایی نداره 4 گزینه روی میز است
رضایی (اصولگرا) ولایتی ( اصولگرا) قالیباف (اصولگرا ) حداد عادل (اصولگرا) خب خودشون یه نفر بگذارند ریس شه اینهمه هم خرج انتخابات نشه بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۳
۴
ما ایرانی ها ی ضرب المثل معروف داریم که میگه:شتر در خواب بیند پنبه دانه،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه!!تفسیرش با خودتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
حضور تفكراتي مانند خاتمي و احمدي نژاد در انتخابات ميتواند براي آينده مفيد باشد و هر روز مدعي نباشند كه ما اگر ميآمديم چندين ميليون راي ميداشتيم خلاصه هر روز يك منت گذاري توسط اين افراد صورت ميگيرد بگذاري تفكرشان حاضر شوند و ...
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
مرد روزهای سخت مردی از جنس مردم یار همیشگی مستعضفین و امیر کبیر زمانه قهرمان امروز ایران زمین دیدبان دیروز لشکر خراسان رئیس جمهور فردا دکتر سعید جلیلی
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
باز که تن امیرکبیر رو تو گور لرزوندی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیماری توهمت شدت پیدا کرده ، دکتر و دارو یادت نره !
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
من چه گويم كه....
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
!!!!!!
paranormal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۱
"نابود باد بهار"ی که خزانی بیش به همراه ندارد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار عاری از انحراف و فتنه
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۱۰
زنده باد بهار مرگ بر هرچی امله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد بهار عاری از انحراف و فتنه و ارتجاع و جاسوس و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
رأی چی ؟ من را زیر پرس هم بگذارند می گم نه نه نه .
حسن حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۴
۴
فاصله سهمگيني وجود دارد بين معين و مهر علي زاده با اين آقاي مشايي ، وقتي رهبري نامه مي دهد كه از معاونت عزل شود آنوقت از رياست جمهوريش جاي صحبت شدن نيست
ملیجک
|
Netherlands
|
۱۹:۳۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
با هیزم مشایی دیگه این تنور داغ نمیشه مردم دستتونو خوندن!!!!!!
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۶
با هیزم مشایی دیگه این تنور داغ نمیشه مردم دستتونو خوندن!!!!!! کاملا درسته.یه چیز دیگه میخام بپرسم که کی پشتتونه که اینقدر راحت همه چیز می نویسید؟
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
تواین مملکت توهین به فائزه بهایش سنگینترازتوهین به رئیس جمهوره.اینکه دیگه فکرکردن نمیخواهد.
سعید
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۱
"نابود باد بهار"
ناشناس
|
-
نابودباد افکار پوسیده تان
ناشناس
|
-
نابود باد بهار منحرفین و فتنه گران
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۳
اگر مشایی ردصلاحیت شود، خاتمی هم رد صلاحیت شود و انتخابات تک قطبی و فقط بین اصولگرایان سنتی باشد، باید فاتحه نظام را خواند
منگول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
انواع حزب الهی :
1-با بصیرت
2-بی بصیرت
3-بابصیرت بدون بصیرت شده
4-بی بصیرت با بصیرت شده
5-در حال بابصیرت شدن
6-در حال بی بصیرت شدن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۱
کور خوندن ،دستشون رو شده،مردم دیگه گول شعارها و وعده های دروغین.. و .. را نمیخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱
اگر خودتان قبول دارید اتهام اثبات نشده خلاف شرع ، قانون و اخلاق است چرا بدون سند به مشایی اتهام میزنید و میزنند
چرا رد صلاحیت !!!!
شمسائي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۵
رد پاي كاربران زخم خورده جنبش سبز در اين قسمت از سايت كاملا مشهوده از آنجائي كه ميگن كور كور را پيدا ميكند وآب گودال را امت حزب اله مطمئن است كه برحسب ماهيت منافقانه وضديتي كه اين عناصربا رهبري؛ نظام؛ انقلاب؛ و ولايت فقيه
دارند از يك سو واز طرف ديگر سران انحراف كه پشتوانه نيروهاي انقلابي وتاثير گذار راازدست داده اند در ماههاي آينده به يك پيوند شوم شيطاني ميرسند كه زهي خيال باطل !! مكرو ومكراله واله خيروالماكرين . صراط اگر منتشر نكردي وجدان حرفه اي گري خودت رو زير سوال بردي . دوستت دارم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بوق!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۵
جون مشایی موردتاییدرهبری نیست احتمالاشورای نگهبان تاییدش نمیکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا نه قطعا .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
کسی که طبق دستور کتبی رهبری شایسته پست ریاست دفتری رییس جمهوری نیست چگونه رییس جمهور می شود؟ طی این سالها مگر تغییر رویه داده است؟