۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹

باهنر: به هیچ وجه کنار نمی​روم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، دو روز پس از اعلام نامزدی رسمیش برای انتخابات ریاست جمهوری 92، تاکید کرد که به نفع هیچ کس هم کنار نمی​رود.
کد خبر : ۱۰۰۸۸۸
به گزارش صراط، محمدرضا باهنر که یکی از نامزدهای جبهه پیروان خط امام ورهبری است؛ همچون منوچهر متکی دیگر نامزد این جبهه چنین موضعی اتخاذ کرده است.

وی با تاکید بر اینکه از همه توان و پتانسلیم در این مسیر استفاده خواهم کرد؛ در خانه شهر کرمان، جمع مردم این شهر گفت: از همه دوستان و نمایندگان ادوار مجلس در این مسیر یاری می طلبم. در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری از تمام تجربیاتم که طی هفت دوره حضور در مجلس حاصل شده برای بهبود وضع کشور و مردم استفاده خواهم کرد و در این راستا از تمامی نیروها با گرایشات مختلف استفاده می کنم و یک دولت به معنی واقعی کلمه فراجناحی تشکیل می دهم.

وی که در طول سخنرانی​اش چندین بار تاکید کرد «به هیچ وجه و به نفع هیچ کس کنارر نمی روم»، تنها یک شرط را برای این مساله عنوان کرد و گفت: «مگر اینکه خروجی اصولگرایان فقط یک کاندیدا باشد و همه اصولگراین روی یک نفر به اجماع برسند».

حضور در گلزار شهدای کرمان ، نشست مشترک با اصولگرایان استان با حضور نمایندگان کرمان از جمله زاهدی، پورابراهیمی، حسن پورو آذین و شرکت در نماز جمعه و حضور در جلسه مدیران صنایع و معادن استان کرمان از دیگر برنامه​های باهنر در سفر به زادگاهش بود. او در دیدار با مدیران صنعتی کرمان با تاکید بر اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در سال 92 اجرا نمی​شود، گفت: ریشه همه مشکلات اقتصادی کشور و وضعیت امروز، رشد نقدینگی از سال 84 تا 92 است.
نظرات بینندگان
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
آخه .... وقتی میدونن رای نمیارن چه اصراری به کاندید شدن دارن مگه مردمو چی فرض کردن تنها رجل سیاسی که در اوضاع کنونی امکان رای آوردن داره .......ه