۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۶

ایجاد پایانه تخصصی پسته دررفسنجان

با توجه به اینکه شهرستان رفسنجان قطب تولید پسته ایران است پایانه تخصصی پسته در این شهرستان راه اندازی می شود .
کد خبر : ۱۰۰۹۳۱

به گزارش صراط،معاون فنی اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حاشیه بازدید از تعاونیهای روستایی شهرستان رفسنجان گفت : پسته نیز مانند دیگر محصولات کشاورزی نیاز به حمایت دارد و برای فراوری ضایعات پسته با ارایه تسهیلات بانکی به اعضای تعاونیهای این شهرستان ، مکان و تجهیزاتی برای فرآوری ضایعات پسته و تبدیل آنها به نئوپان و چوب ایجاد خواهد شد .

آقای طباطبایی با اشاره به اینکه جداسازی ، بسته بندی ، قیمت گذاری ، فروش و صادرات پسته اهمیت ویژه ای دارد افزود : قرار است در این پایانه تمامی این مراحل با حمایت از اعضای سرمایه گذار تعاونی انجام شود .

وی تصریح کرد : تمامی افراد حقیقی و حقوقی که در تعاونیهای روستایی عضو هستند می توانند با مراجعه به اداره تعاون روستایی واقع در خیابان امام (ره) نام نویسی و طی مراحل قانونی ازدریافت تسهیلات در این خصوص بهرمند شوند.

وی خاطرنشان کرد : دراین پایانه ، فروش دیگر محصولات کشاورزی وتره بار میسر خواهد شد.

معاون فنی اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به وجود هزارو 877 تعاونی در کل کشور یادآور شد : درخواستی به کمیسیون تلفیق مجلس مبنی بردریافت مبلغ 400میلیارد تومان از محل صندوق اعتبارات ملی کشور ارائه شده که در صورت موافقت و جذب این مبلغ ، بین تعاونی ها برای حمایت مالی تقسیم بندی می شود .

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی را در سرویس سیاسی  صراط بخوانید.