۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶

‌همایش‌قومیت‌وفرهنگ‌ایرانی‌اسلامی

همایش قومیت و فرهنگ ایرانی ، اسلامی مهر ماه سال 92 در تبریز برگزار می شود.
کد خبر : ۱۰۰۹۷۴
به گزارش صراط، قومیت در اندیشه علما و بزرگان دینی، مهندسي فرهنگي، اقوام و اديان، آسيب‌شناسي سياست‌هاي قومي در عصر جهاني شدن، ارزش­های دینی، ملی و قومیت، فرایند جامعه­پذیری و قومیت، دانشجو، دانشگاه و قومیت، هویت ملی و هویت قومی در عصر جهاني شدن، سیاست­های مدیریت تنوع قومی، قومیت و توسعه، مسئلة قومیت و تعلیم و تربیت( برنامه­ریزی درسی، مطالعات تطبیقی از تعلیم و تربیت در جوامع چندقومی و...)، تنوع قومی: فرصت یا تهدید؟ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مسالة قومیت، جهانی رسانه‌ها، بحران‌هاي نوين، ساماندهي فرهنگي و همبستگي اجتماعي، کاربردهاي رسانه‌هاي ديجيتالي و کارکرد فضاي مجازي در تعامل اقوام و اديان، رسانه­ها، اقوام و هویت(ماهواره، اينترنت، شبکه‌هاي اجتماعي و بحران هويت)، قومیت واعتراض های اجتماعی، قومیت و امنیت، راهبردشناسی مدیریت چالش های قومی محورهای این همایش هستند.

این همایش توسط دانشگاه شهید مدنی آذربایجان 22 مهر ماه سال 92 برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا 30خرداد سال 92 و متن کامل مقالات خود را تا 20 مرداد سال 92 به دبیرخانه این همایش  ارسال کنند.

hgfi@azaruniv.edu و یا به آدرس ایمیل کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی hgfi.azaruniv.ac.ir همایش مراجعه کنند.







آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.