۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
عملكرد منافق‌گونه يك جريان ورشكسته سياسي؛

ملي مذهبي‌هاپاجاي پاي منافقين گذاشتند

رباني املشي همسر محمدصادق املشي در واکنش به انتشار برخي مطالب به نقل از وي در سايت ملي مذهبي بدون اجازه وي اظهار داشت: چندي پيش فردي طي تماس تلفني با اينجانب خود را خبرنگار يكي از خبرگزاري‌هاي داخلي معرفي كرد و خواستار ارائه توضيحاتي درخصوص وضعيت همسرم شد.
کد خبر : ۱۰۱۰۵۷
به گزارش صراط،چندي پيش سايت خبري "ملي مذهبي" اقدام به انتشار مصاحبه‌اي با همسر محمد صادق املشي كرد و از اين طريق سعي در القاي برخي مطالب خلاف واقع در‌خصوص وضعيت اين فرد در زندان را داشت.

اما نكته قابل تامل درباره خبر منتشره اين سايت، نحوه گرفتن و تهيه مصاحبه با همسر املشي بوده به گونه‌اي كه به اذعان صريح خانم املشي، وجيزه‌نويسان اين سايت، طي تماسي با خانم املشي مدعي مي‌شوند از يكي از "خبرگزاري‌هاي رسمي" كشور با وي تماس گرفته‌اند! و از طريق اين شگرد غيراخلاقي، اقدام به تهيه مطالب مدنظر و جهت‌دار و البته پس و پيش كردن اظهارات همسر املشي در خبر نهايي منتشره شده از سوي سايت خود مي‌كنند.

براي روشن شدن اصل موضوع، تماسي با همسر محمد صادق املشي داشتيم كه وي در اين مصاحبه شرح ماقع را بازگو كرده است كه در ادامه آمده است:

رباني املشي همسر محمدصادق املشي  در واکنش به انتشار برخي مطالب به نقل از وي در سايت ملي مذهبي بدون اجازه وي اظهار داشت: چندي پيش فردي طي تماس تلفني با اينجانب خود را خبرنگار يكي از خبرگزاري‌هاي داخلي معرفي كرد و خواستار ارائه توضيحاتي درخصوص وضعيت همسرم شد.

وي افزود: بنده هم با اين تصور كه اين توضيحاتي از سوي من مي‌تواند كمي به همسرم باشد، صحبت‌هايي داشتم اما اين فرد به هيچ عنوان حرفي از اين مسئله كه قرار است اين توضيحات در قالب مصاحبه در سايت مانند ملي مذهبي درج شود، نداشت.

همسر ربانی املشی با بيان اينكه من چهره‌اي سياسي نيستم، متذكر شد: متاسفانه حداقل اخلاق انساني و رسانه‌اي از سوي اين سايت رعايت نشد و توضيحات من سر از خروجي اين سايت درآورد و بنده به شدت از چنين سوء‌استفاده‌اي توسط چنين افرادي گلايه دارم.

وي با تاكيد بر اينكه مطلب انتشار يافته در اين  سايت بدون اطلاع من منتشر شده است، خاطرنشان كرد: تصور نمي‌کردم اظهاراتم در رسانه‌هاي خارجي منعکس شود و به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهم که صحبت‌هاي من مورد سوءاستفاده قرار گيرد.

شايان ذكر است اين شيوه غيراخلاقي كه اخيرا مورداستفاده سايت ملي مذهبي قرا گرفته است در واقع همان شيوه نخ‌نما شده منافقين از دهه 60 به اين سو براي جاسوسي و كسب اطلاعات در راستاي اهداف تروريستي اين سازمان بوده و در واقع حضرات ملي مذهبي نيز دقيقا پاي در مسير دوستان خود در سازمان منافقين گذاشته‌اند كه سال‌هاست مورد نفرت و لعن ملت غيور ايران قرار دارند.


آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.