۲۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

"تهران پلاک 1" کمدی صرف نیست

ناهيد مسلمي گفت: خوشبختانه تیم "تهران پلاک 1" با کمک و تبحر بازیگران پیشکسوت و کارگردان با تدبیرش توانست به موفقیتی خاص دست یابد.
کد خبر : ۱۰۱۰۶۰
به گزارش صراط، ناهید مسلمی بازیگر نقش (مادر بهنام) در "تهران پلاک 1" در خصوص فرهنگ آپارتمان نشینی گفت: موضوع "تهران پلاک 1" در کل به فرهنگ و آداب یک مجتمع و ساکنان یک آپارتمان اختصاص داشته و برای شخص من از جذابیت خاصی برخوردار بوده است.
وی افزود: من خود ساکن یک مجمتع بی نظمی هستم که بیشتر رفتار ساکنان "تهران پلاک 1" شبیه همسایه های ما است.
مسلمی با اشاره به تبحر کارگردان تصریح کرد: مظلومی کارگردان جوان و متبحری بود که من هیچ مشکلی با او نداشتم و او نیز به دور از هر گونه ای تنشی تیم را به خوبی هدایت کرد.
بازیگر نقش "مادر بهنام" با اشاره به متن و بداهه گویی بعضی از بازیگران گفت: متن آماده نبود و حدود 3 ساعت قبل شروع هر اپیزود متن نوشته می شد و با توجه به سابقه کاری من و عده ای از همکارانم تئاتری ام گاهی دست به بداهه گویی هایی حول و محور داستان می‌زدیم که "مظلومی" هم از آن استقبال می‌کرد.
این بازیگر پیشکسوت تئاتر اظهار داشت: ارتباط و کار با جوانان را بسیار دوست دارم و گاهی فعالیت با آنان را راحت تر از بعضی از پیشکسوتان این عرصه می‌دانم.
وی با بیان این مطب که "تهران پلاک 1" کمدی صرف نبوده ابراز داشت: "تهران پلاک 1" فقط برای خنداندن مخاطبان ساخته نشده و بیشتر برای بیان مشکلات گاهی طنز آن رو به تلخی می رود.
مسلمی ادامه داد: متاسفانه مشکلات آپارتمان نشینی هنوز حل نشده و امیدوارم با زبان طنز یا کمدی بتواند تاثیری روی مردم بگذارد.
مسلمی افزود: بعضی از همسایه های ما روی آسانسور چسباندند که همه از "تهران پلاک 1" یاد بگیرند.
وی تصریح کرد: بیشتر مردم زمانی که مرا می‌بینند که از سریال یاد کرده و مرا با نام "مادر بهنام" خطاب می‌کنند.
مسلمی خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم عزیزم هم بخندند و در کنار آن از نیز بیشتر فرهنگ آپارتمان نشینی را بیاموزند.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.


خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم