۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸

اختتامیه‌دومین‌جشنواره مد و لباس فجر

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اختتامیه دومین جشنواره مد و لباس فجر اظهار امیدواری کرد که جشنواره سوم در قامتی بلند‌تر برگزار شود.
کد خبر : ۱۰۱۳۸۲

به گزارش صراط، حمید شاه‌آبادی در آئین اختتامیه دومین جشنواره مد و لباس فجر که در تالار وحدت برگزار شد با اشاره به برگزاری چنین جشنواره‌ گسترده‌ای نسبت به سال گذشته گفت: در ابتدا همه گمان می‌کردند برگزاری این جشنواره امکان‌پذیر نیست و ممکن است عواقبی را در برداشته باشد اما این اقدام جسورانه به خوبی انجام شد و توانست نتایج خوبی را در پی داشته باشد.

وی ادامه داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره دغدغه جدی در حوزه مد و لباس داشته و در تمام جلسه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس حضور یافته است. ا

شاه‌آبادی افزود: وزیر ارشاد برای ساماندهی پارچه‌ و مانتو و اخذ مجوز برای واردات مانتو با دقت عمل بالایی اقدام ‌کرده و نشان داده است که یک همت جدی و عالی برای تحقق اهداف خود در حوزه مد و لباس دارد.

معاون وزیر ارشاد اسلامی داد: دومین جشنواره مد و لباس فجر در فضایی بالغ بر 35 هزار متر مربع فضای کارگروهی و با حضور 45 دانشگاه، دانشکده، مؤسسات و نشریات تخصصی کار خود را آغاز کرد که گستردگی فضای موجود نسبت به سال‌های قبل دغدغه‌های برگزاری این جشنواره را افزایش داده بود.

شاه‌آبادی ادامه داد: تأکید همه بزرگان به توجه به موضوع مد و لباس ما را بر آن داشت که با اهتمام و تلاشی بیشتر به برگزاری این جشنواره بپردازیم و این رویداد ارزشمند تاریخی قطعا در عرصه مد و لباس می‌تواند یک اقدام به یاد‌ماندنی باشد امیدواریم در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد و جشنواره سوم در قامتی بلند‌تر برگزار شود و شاهد تحولات اساسی در حوزه مد و لباس کشورمان باشیم.

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.

منبع: فارس