۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۵

طنز/ پشت پرده حمله به علی دایی

با احترام به آقای دایی، کل قضیه کمی مشکوک است، چطور چهار نفر سارق به یک نفر حمله می‌کنند و هیچ خسارتی نمی‌زنند و فرار می‌کنند؟!
کد خبر : ۱۰۱۴۸۹
به گزارش صراط، با توجه به حمله جالب 4 سارق به گردن بند علی دایی و مهارت بی‌نظیر رسانه‌های ورزشی در تیترزنی و گزارش‌نویسی پیش‌بینی می‌شود رسانه‌های مختلف مکتوب و الکترونیک و دیداری این واقعه را اینگونه روایت کنند!

(اسامی خیالی است و هرگونه شباهتی میان برخی اسامی و رسانه‌های کشور کاملا اتفاقی و عمدی بوده است!)

هفته‌نامه لنگی‌ها:(فوتبالی)
شهریار را لخت کردند
به گزارش خبرنگار ما، عصر دیروز یک سارق کچل و کور و شل به راحتی شهریار را لخت کرد و بعد از ضرب و شتم شدید او، از صحنه حادثه گریخت. بسیاری از کارشناسان حاذق ما معتقدند، این سارق از لیدرهای پرسپولیس است که بعد از شکست هفته قبل لنگی‌ها برابر تیم علی دایی، نقشه لخت کردن شهریار را می‌کشد. وی همچنین یادداشتی کنار ماشین دایی گذاشته و نوشته: این بود شهریار؟؟!

دمت‌گرم آنلاین:(ورزشی - فرهنگی)
چوب خدا پس کله دایی
بعد از بازی ناجوانمردانه راه‌آهن با محبوب قلبها، و هدیه تیم بی انصاف داوری به این تیم، جمعی از مردم خودجوش تهران با تجمع مقابل علی دایی خواستار کناره گیری وی از فوتبال شدند. برخی رسانه ها البته از این تجمع خودجوش به سرقت یاد کردند که گزارش خبرنگار ما حاکی از مظلوم نمایی شهریار است که خودش به رسانه ها خط داده. عاشقان فوتبال در این تجمع به دایی تذکر دادند که با تبانی به جایی نخواهی رسید و تو هرچه داری از پرسپولیس است...


سایت راه آهن کوبنده:
شهریار سارقان را در هم کوبید
علی دایی عصر دیروز و در مواجهه با 44 سارق خطرناک از پس همه آنها بر آمد و ضمن دفاع از خود و برخورد محکم با آنها، بار دیگر اقتدار جهانی خویش را به رخ جهانیان کشید. پلیس که در جستجوی سارقان است تنها 4 سارق را شناسایی کرده و دنبال آنهاست. گزارش خبرنگار ما حاکی است دست های پشت پرده که محبوبیت شهریار را نمی پسندند بدنیال انتقام گیری از موفقیت های پی در پی او هستند. از سارقان بیش از 4 قبضه سلاح سرد و گرم و مقادیر زیادی فحش رکیک کشف و ضبط شده است.
 

روزنامه شوت:(تخیلی ورزشی)
اولین گفتگوی رسمی با سارق علی دایی: بخدا نمی دانستیم!
شلوارش را هم نمی تواند بالا بکشد اما قصد زورگیری از شهریار را داشته. 31 ساله است و مشهور به شهرام شته. می گوید: برق زنجیر گردنش چشمم را کور کرده بود. به بچه ها گفتم «خودشه!» بعد منتظر شدیم تا از ماشین پیاده شود. من و سیروس سگ دست رفتیم سراغش. دست انداختم گردنش که یه دفعه دیدم برگشت. تو چشام که زل زد دیدم ای دل غافل. سیروس قمه رو کشید گفتم نزن! این علی آقاست. تا گفتم علی آقا دستمو ول کرد. برق تو چشاش جمع شد و اشک تو چشای من...بیست دقیقه به هم خیره شده بودیم و پلک نمی زدیم. من از بچگی عاشق علی دایی بودم...دستمو از زنجیر ول کردم و سرمو انداختم پایین. می خواستم زمین دهن وا کنه برم توش...علی آقا مردی کرد و کاری به کارمون نداشت. ما هم آروم زدیم به جاده و در حالی که امضای علی آقا رو یه اسکناس 10هزار تومنی تو دستم بود، تو افق محو شدیم...

روزنامه بوق: (سیاسی ورزشی)
حادثه دیروز اگرچه زیاد اهمیتی ندارد اما در این باره گفتنی‌هایی است:
اول: جریان انحرافی با نزدیک شدن بهار، قصد خودنمایی و همچنین جلب توجه افکار عمومی به حواشی و دورشدن از حقایق بویژه خطوط انحرافی رفتارهای سیاسی خود است که البته با محکم به بن بست خواهد خورد.
دوم: باید از آقای دایی پرسید این گردنبند گران را برای چی گردن انداخته که سارقان را به هوس بیاندازد و اصلا پولش را از کجا آورده؟
سوم: مسئولان قضایی و امنیتی همانطور که با پرونده 3 هزار میلیاردی با سرعت و دقت برخورد کردند باید دست این اشرار خبیث که بدون تردید و با توجه به اسناد غیرقابل انکار، اصلا قصد دزدی نداشته‌اند و تنها می خواستند خوراک رسانه‌های معاند را در شب عید جور کنند، برخورد سنگین کند تا بقیه حساب کار دستشان بیاید.
چهارم: استفاده جریان ورشکسته سیاسی از این ماجرا برای ایجاد تشنج در کشور هم نقشه شکست خورده‌هایی است که راه به جایی نمی‌برد.
پنجم: با احترام به آقای دایی، کل قضیه کمی مشکوک است، چطور چهار نفر سارق به یک نفر حمله می‌کنند و هیچ خسارتی نمی‌زنند و فرار می‌کنند؟!
 

بیست و سی:
اعترافات تکان دهنده سرکرده سارقان و حمله کنندگان به علی دایی:

- ما فریب خوردیم. ما قصد تشویش اذهان عمومی را داشتیم و الان پشیمان هستیم. عصر سه روز پیش یه چمدان پول آوردند و گفتند بروید این ماموریت ها را انجام دهید؛ اولیش تخریب علی دایی بود، دومیش برهم زدن سخنرانی آقای بووووق و سومی ش هم شکستن در و پنجره ساختمان روزنامه بوووق. قرار بود روی در و دیوار اون ساختمون هم شعار بوووق بوووق بوق را بنویسیم. ما الان فهمیدیم که با شبکه های خارجی در ارتباط بودند و ما نفهمی کردیم...آنها می خواستند امنیت کشور را بر هم بزنند و ما نمی دانستیم داریم با این کار آب به آسیاب دشمن می ریزیم. ما خیلی خریت کردیم که با انگلیسی ها همکاری کردیم. ما اصلا نفهمیدیم... از قوه قضاییه و استاد علی دایی می خواهیم که ما را عفو کند.

آگهی:

بحران تا کی؟ آمریکا دقیقا چه زمانی فرو خواهد پاشید؟ آیا دولتمردان به فکر مردم هستند؟ دروغ های آمریکایی کی تمام می شود؟ در هر ثانیه چند نفر در نیویورک به قتل می رسند؟ زورگیرها به کجا می روند؟ بدبختی و نا امنی چگونه مردم آمریکا را خانه نشین کرده است؟ سارقان خیابانی از کجا می آیند؟ نقش انگلیس در صادرات اراذل و اوباش به کشورهای در حال پیشرفت چیست؟ چرا آمریکا از رو نمی رود؟ سیاسیون آمریکایی کی به غلط کردن می افتند؟ ...کارشناسان داخلی و خارجی پاسخ می دهند. امشب گفتگوی ویژه خبری...
 

 

 

محسن حدادی