۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹

ضرورت حمایت از تولید ملی در سال 92

نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به نامگذاری سال 92 به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، تولید ملی را به عنوان یکی از راه‌های تحقق شعار سال برشمرد.
کد خبر : ۱۰۲۴۶۰

به گزارش صراط،حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس با اشاره به نامگذاری سال 91 به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» و همچنین سال 90 به عنوان سال «جهاد اقتصادی» گفت: این نامگذاری‌ها با توجه به شرایط کشور صورت گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: این نامگذاری‌ها نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری در اشراف کامل نسبت به اوضاع جامعه هستند.

شهریاری با اشاره به لزوم توجه تولید ملی و همچنین اندیشیدن راهکارهایی برای مقابله با فشارها و تحریم‌های ابرقدرت‌ها،‌گفت: آنها تصور می‌کردند با این اعمال فشارها می‌توانند مقابل ملت ایران بایستند اما ملت با حضور خود در صحنه‌های مختلف نشان دادند که در مقابل کارشکنی‌های دشمنان خواهند ایستاد.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اهمیت سال 92 و همچنین برگزاری دو انتخابات بزرگ در این سال گفت: تاکنون 30 و اندی سال از پیروزی انقلاب گذشته و طی این سال‌ها انتخابات متعددی در کشور برگزار شده اما انتخابات سال 92 دارای اهمیت فراوانی است.

شهریاری با تاکید بر این نکته که بایستی همگان گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و هوشیاری خود در تمام صحنه‌ها را حفظ کنند، تصریح کرد: ملت بایستی در خرداد 92 هم مقابل جریان فتنه و همچنین انحراف و معاندان خارجی بایستند و حماسه سیاسی دیگری را خلق کنند.

وی همچنین با اشاره به حماسه اقتصادی که در عنوان سال 92 آمده، خاطرنشان کرد: به این دلیل که دشمنان همچنان برنامه‌هایشان تداوم دارد و شاهد ادامه تحریم‌ها هستیم ما نیز بایستی بتوانیم راهکاری برای مقابله با این تحریم‌ها بیابیم که حماسه اقتصادی بهترین واکنش به این کارشکنی‌ها است.

شهریاری با اشاره به حماسه 22 بهمن 91 گفت که مردم در این روز نشان دادند که علیرغم فشارها از انقلابی که برای آن هزینه و خون دادند، نمی‌گذرند.

این نماینده ملت در خانه ملت تاکید کرد که بایستی در سال 92 هم تلاش خودمان را برای حمایت از تولید ملی با بهره‌گیری از سرمایه و نیروی ایرانی به کار بگیریم تا این اقدامات موجب ارتقای کشور و یاس و ناامیدی دشمنان شود.

شهریاری با اشاره مجدد به نام سال 92 گفت که بایستی عملکرد مکتوب ما در امسال به صورتی باشد که بتوان آن را به عنوان یک الگو به جهان ارائه کرد.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم