۱۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵

افشاگريهای پزشک بحرينی

افشاگریهای پزشک بحرینی بار دیگر از شکنجه زندانیان در این کشورپرده برداشت.
کد خبر : ۱۰۲۸۰۰
به گزارش صراط،به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، "فاطمه هادی" پزشک  زن بحرینی در افشاگری تازه خود اعلام کرد ماموران رژیم بحرین او و بسیاری دیگر از همکارانش را به علت مداوای تظاهرکنندگان بازداشت کردند. او به تلویزیون راشاتودی گفت نیروهای رژیم روزها مانع خوابیدن آنها می شدند. آنها مدتها بازداشت شدگان را سر پا نگه می داشتند. آنها برای شکنجه ما از دادن غذا و آشامیدنی خودداری می کردند. آنها اجازه دسترسی ما را به سرویس بهداشتی نمی دادند.

ماموران ساعتها ما را با ترکه و شیلنگ کتک می زدند. آنها به سر ما برق وصل می کردند. آنها ما را مورد آزار جنسی قرار می دادند. آنها ما را تهدید می کردند که به ما تجاوز می کنند و ما را می کشند. آنها همه این کارها را انجام می دادند تا ما را به اعتراف وادار کنند.

رسانه های مطرح غرب تحولات بحرین را تقریبا تحریم خبری کرده است. با وجود این فعالان بحرینی از شبکه های اجتماعی در اینترنت و رسانه های جایگزین برای رساندن پیام خود و آشکار کردن حقایق مربوط به سرکوب مخالفان در بحرین استفاده می کنند. قیام مردمی بحرین اواسط فوریه دوهزار و یازده آغاز اما با مشت آهنین رژیم این کشور مواجه شد. رژیم آل خلیفه با کمک متحد خود عربستان سعودی همچنان قیام مردم را سرکوب می کند. تا کنون دهها نفر از معترضان کشته و عده زیادی هم زندانی و شکنجه شده اند. بسیاری از کارمندان از جمله پزشکان به علت حمایت از انقلاب اخراج شده اند. افشاگری این پزشک بحرین تکان دهنده بود گرچه این اولین بار نیست که بحرینیها از حقایق پنهان زندانهای منامه پرده بر می دارند. با همه سرکوبهای شدید، قیام مردم بحرین همچنان ادامه دارد و راهپیماییهای ضد رژیم تقریبا هر روز برگزار می شود.