۱۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴
براي نخستين بار پس از آتش بس ماه نوامبر؛

حملات هوايي رژيم صهيونيستي به نوارغزه

نيروي هوايي رژيم صهيونيستي شامگاه سه شنبه دو حمله هوايي در نوار غزه انجام داد.
کد خبر : ۱۰۲۹۵۴
به گزارش صراط،به نقل از خبرگزاري ها، اين حملات براي نخستين بار پس از آتش بس ماه نوامبر و در پي حملات راکتي و خمپاره اي فلسطينيان به جنوب اسرائيل در روز سه شنبه، انجام شد.

جنبش مقاومت اسلامي فلسطين حماس اعلام کرد رژيم صهيونيستي سه شنبه به نوار غزه حمله هوايي کرده است و مقامات اين رژيم نيز اين حمله را تاييد کردند. 

وزارت كشور دولت حماس با انتشار بيانيه اي در اين باره افزوده است "جنگنده هاي رژيم اشغالگر قدس به بمباران مناطق شمالي نوار غزه پرداخته اند. هيچ كسي در اثر اين حمله مجروح نشده است."

ارتش اسرائيل با انتشار بيانيه اي تاييد کرد دو حمله هوايي در شمال نوار غزه انجام داده است. مقامات فلسطيني گفتند حملات در زمينهاي باير صورت گرفته است. 

اين در حالي است که خبرگزاري فرانسه اعلام ادعا است مسئوليت حملات راکتي به اسرائيل را يک گروه سلفي رقيب حماس بر عهده گرفته است. 

سخنگوي نيروهاي دفاعي اسرائيل گفت حملاتي هوايي شامگاه گذشته روي داد.

اين سخنگو از بيان جزئيات بيشتر در خصوص اين حملات هوايي تلافي جويانه خودداري کرد.

بنابر اعلام منابع فلسطيني، هواپيماهاي جنگي اف - شانزده ارتش اسرائيل اندکي پيش از نيمه شب، فضاهاي باز را در شرق شهر غزه و شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

ساکنان محلي گفتند صداي مهيب انفجارها که خانه ها را لرزاند، به گوش رسيد و هيچ گزارشي در خصوص خسارات يا تلفات منتشر نشده است.