۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳

واگذاری‌شرکت‌های‌توزیع‌برق‌درسال‌جاری

وزیر نیرو گفت: یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی، واگذاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، انتقال آب از دریاهای شمال و جنوب و توجه به مسکن مهر و پروژه های مهر ماندگار از جمله اولویت های کاری وزارت نیرو در سال جدید است.
کد خبر : ۱۰۳۳۰۲

به گزارش صراط، مجید نامجو در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران ارشد وزارت نیرو در سال 92 که در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد افزود:این وزارتخانه با آغاز عملیات اجرایی بلندترین سد بتونی جهان، گام بلندی برای خلق حماسه اقتصادی برداشت.

وی با اشاره به شعار سال جدید، بر لزوم خدمت رسانی بیشتر و جلب رضایت مردم در زمینه آب و برق تأکید کرد.

وزیر نیرو تاکید کرد: شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" باید در برنامه های کاریمان لحاظ شود و از آن در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده کنیم.

نامجو برخی از فعالیت های وزارت نیرو را درخصوص حماسه سیاسی، جلب رضایت مردم در زمینه آب و برق در تمام زمینه ها و نیز ایجاد نشاط در بین پیمانکاران و سرمایه گذاران عنوان کرد و با بیان اینکه در زمینه حماسه اقتصادی، نگاه ها به سمت وزارت نیرو است، گفت: خوشبختانه در این زمینه با آغاز عملیات اجرایی بلندترین سد بتونی جهان آغاز خوبی داشتیم.

وزیر نیرو تأمین آب و برق مردم را تمام سعادت دنیا و آخرت کارکنان وزارت نیرو دانست و یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی، واگذاری شرکت‌های توزیع نیروی برق، انتقال آب از دریاهای شمال و جنوب، عملیاتی شدن پروژه های آبیاری و زهکشی سراسری، کمک به تدوین بودجه سال 92، کمک به تدوین نقشه راه دولت یازدهم و کمک به تدوین عملکرد دولت دهم، پیگیری طرح ها و لوایح مهم، تأمین و تنوع بخشی منابع مالی و توجه به مسکن مهر و پروژه های مهر ماندگار را از جمله اولویت های کاری وزارت نیرو در سال جدید برای تحقق شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" عنوان کرد.


منبع: فارس