۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

برخورد مرگبار پژو ۲۰۶‌ها و پراید

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح مهمترین حوادث ترافیکی رخ داده در جاده‌های کشور از مرگ پنج تن در تصادف میان دو دستگاه سواری پژو۲۰۶ و پراید خبر داد.
کد خبر : ۱۰۳۴۱۵
به گزارش صراط،سرهنگ رضا سلبی در این باره گفت: در ساعت ۱۵:۲۰ روز گذشته برخورد یک دستگاه سواری ۲۰۶ و سواری پراید با یکدیگر سبب مرگ پنج تن و جراحت دو تن دیگر شد.

سلبی محل این حادثه را کیلومتر ۹ گردنه آوج، گرمک در استان همدان اعلام کرد و درباره علت این حادثه نیز گفت: کارشناس پلیس‌راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ از جانب راننده سواری پژو۲۰۶ اعلام کرد.

انحراف به چپ مینی‌بوس قربانی گرفت

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از مرگ چهار تن و زخمی‌شدن یک تن دیگر در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس بنز با سواری پیکان خبرداد و افزود: علت این حادثه که در ساعت ۶:۴۰ روز پنجشنبه در کیلومتر ۱۲ جاده روستایی سوباچی در استان همدان رخ داد، انحراف به چپ از جانب راننده مینی‌بوس اعلام شد.

وی همچنین با اشاره به تصادف میان یک دستگاه وانت مزدا با سواری تندر ۹۰ در استان خراسان‌جنوبی به ایسنا گفت: به دنبال وقوع این حادثه متاسفانه سه تن از هموطنان جان خود را از دست داده و سه تن دیگر نیز مجروح شده‌اند.

به گفته سلبی این حادثه در ساعت ۱۵:۴۰ روز گذشته در کیلومتر ۹۰ جاده نهبندان به بیرجند رخ داد.

واژگونی مرگبار سمند

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت ۱۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در استان سیستان و بلوچستان رخ داد دو تن جان خود را از دست داده و چهار تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی نوع این حادثه را واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۷۰ محور کوهک به اسفندک در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد و گفت: علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده سمند بود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا توجه نکردن به جلو، رعایت نکردن فاصله طولی، سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و برخورد وسیله نقلیه با عابر پیاده، سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی راننده را در صدر علل بروز حوادث رانندگی در جاده‌های کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به آخرین مرحله بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی و افزایش حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی، رانندگان باید ضمن رعایت قوانین و مقررات در جاده‌های کشور حتما پیش از آغاز تردد در جاده خواب کافی داشته باشند.
منبع: ایسنا