۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

تحرکات انتخاباتی جریان انحرافی

دست دراز کردن به سوی افرادی که سابقه ضدیت با نظام جمهوری اسلامی را در کارنامه دارند، حرکت در خلاف مسیر تحقق اهداف حماسه سیاسی محسوب می شود.مقامات امنیتی کشور کاملا مراقب اوضاع هستند و به طور دقیق کلیه فعالیت های انتخاباتی، به خصوص حرکت های جریان انحرافی را رصد می کنند و اجازه ایجاد اختلال در انتخابات و نظام را به هیچ کسی به خصوص جریان انحرافی نخواهند داد.
کد خبر : ۱۰۳۵۶۱
به گزارش صراط،با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، فعالیت کاندیداهای انتخاباتی برای حضور در عرصه انتخابات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد و گمانه زنی های بسیاری در زمینه حضور افراد و چهره های مختلف در انتخابات آتی، به گوش می رسد.  
 
در کنار برخی از عناصر و چهره های داخل نظام، گروه ها و جریاناتی نیز هستند که تمام تلاش خود را برای مطرح شدن در بین مردم به کار گرفته اند و از هر حرکتی برای رسیدن به اهداف خود بهره می برند. از سفرهای خارجی گرفته تا برگزاری جشن های پرهزینه و به کار گیری حرکت های غیر اخلاقی برای ایجاد انشقاق در بین سایر کاندیداها.  
 
در این بین برخی نزدیکان جریان انحرافی از لغو سفر مشایی به سه کشور اروپایی در هفته اول نوروز خبر می دهند. در این سفر قرار بود مشایی به مناسبت عید نوروز دیدارهایی با ایرانیان خارج کشور داشته باشد اما به دلایلی این سفر لغو شد. در این خصوص گفته می شود برخی کشورهایی اروپایی در ماه های اخیر از ایرانیان در بدو ورود انگشت نگاری می کنند.
 
سید حسین نقوی حسینی، در خصوص تحرکات و برنامه های جریان انحرافی برای انتخابات و برنامه های رحیم مشایی برای سفرهای خارجی می گوید: آقای مشایی مسئول دبیرخانه جنبش عدم تعهد است و اگر سفرهای وی در راستای این پست باشد، سفر کاری محسوب می شود و اگر برنامه سفری خارج از این چهارچوب طرح ریزی شده باشد، نوعی موازی کاری و دخالت در امور وزارت خارجه تلقی شده و این وزارتخانه باید جلوی آن را بگیرد، چراکه طبق تذکر رهبر معظم انقلاب، نباید موازی کاری در امور وزارت خارجه وجود داشته باشد.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه از رصد دقیق تحرکات انتخاباتی جریان انحرافی از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد و گفت: رهبر معظم انقلاب سال 92 را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند. حماسه سیاسی به حضور پرشور در انتخابات با مشارکت همگانی مردم محقق می شود و انتظار می رود که همه گروه ها و جریان ها با حرکت در محور قانون و وحدت ملی، از سوء استفاده معاندین و دشمنان نظام جلوگیری کنند.  
 
وی همچنین افزود: دست دراز کردن به سوی افرادی که سابقه ضدیت با نظام جمهوری اسلامی را در کارنامه دارند، حرکت در خلاف مسیر تحقق اهداف حماسه سیاسی محسوب می شود. مقامات امنیتی کشور نیز کاملا مراقب اوضاع هستند و به طور دقیق کلیه فعالیت های انتخاباتی، به خصوص حرکت های جریان انحرافی را رصد می کنند و اجازه ایجاد اختلال در انتخابات و نظام را به هیچ کسی به خصوص جریان انحرافی نخواهند داد.  
 
نماینده مردم ورامین و پیشوا در خصوص اقدامات جریان انحرافی برای ایجاد انشقاق بین برخی اصولگرایان، اظهار داشت: افرادی که در بین اصولگرایان وارد عرصه انتخابات شده اند، خودشان به این نتیجه رسیده اند که می توانند وارد میدان شوند. جریان انحرافی نیز جایگاهی در بین اصولگرایان ندارد که بخواهد بین آنها انشقاق ایجاد کند. البته شاید این جریان در بین خود فرد یا افرادی را برای شرکت در انتخابات مطرح کنند، اما در بین اصولگرایان هیچ جایگاهی ندارند.  
 
نقوی حسینی در بخش پایانی اظهارات خود دولت را مجری انتخابات و امانت دار مردم دانست و عنوان کرد: دولت به هیچ عنوان حق دخالت در انتخابات را ندارد. دولت نه می تواند جلسه انتخاباتی برگزار کند و نه اینکه گزینه ای را برای کاندیداتوری معرفی کند. اما ممکن است جریانی در داخل دولت فعالیتی انتخاباتی انجام دهد که مردم نسبت به آن آگاهی کامل دارند.   

منبع: فردا