۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹
روز سرنوشت برای شاهین

روزی که از آن می‌ترسیدیم رسید

فردا روز سرنوشت برای تیم محبوب بوشهری‌ها است روزی که همه از آن می‌ترسیدند رسید و حالا شاهین و هوادارانش به دنبال معجزه فوتبالی هستند.
کد خبر : ۱۰۳۵۶۶

به گزارش صراط،حکایت فراز و فرود شاهین خیلی تکراری شده و معمای مشکلات شاهین را هم هنوز کسی حل نکرده و همچنان ادامه دارد از آمدن و رفتن‌ها تا درگیری و دعواهای بدون نتیجه تا بی پولی و هزار و یک مشکل دیگر.

با تمام این مشکلات و مسائل شاید می‌‌توان گفت شاهین به خط آخر رسیده اما ای کاش ایستگاه آخر شاهین نباشد و معجزه‌های فوتبالی به داد شاهین برسد.

شرایط شاهین خیلی بیش از آن چیزی که فکر می‌کردیم حساس شده و حالا همه شکسته شدن پر و بال‌های شاهین دوست داشتنی را به نظاره نشستند.

به دنبال مقصر گشتن در این روزهای حساس هیچ فایده‌ای ندارد باید گذشته را فراموش کرد و از آن درس عبرت گرفت و حالا به فکر راه چاره برای بقا در لیگ یک بود، شاید خیلی خنده‌دار باشد اما نه نیست واقعیتی است که می‌بینیم شاهینی که در لیگ برتر هر هفته منبع خبرهای جالبی در رسانه‌ها بود و فینالیست جام حذفی هم شد حالا باید برای بقا در لیگ یک و نرفتن به لیگ دو با حریفان نبرد کند.

هواداران شاهین این روزها با نفرت به مقصران شکست‌های شاهین می‌نگرند اما گوشه دلشان همچنان به فکر شاهینی است که نای پرواز ندارد اما همیشه نشان داده در روزهای سخت اوج می‌گیرد.

بوشهری‌ها و شاید خیلی از فوتبالی‌های ایران این روزها باز هم به دنبال اوج گرفتن شاهین هستند تا بار دیگر نشاط، شادابی و روحیه بالا را در جوانان این شهر ببینند و شاهین دوست داشتنی بوشهر به سطح اول فوتبال ایران لبخند بزند.

بی شک هوادارانی که در سرما و گرما، شهرهای دور و نزدیک شاهین را تنها نگذاشتند فردا هم به ورزشگاه می‌آیند تا شاهین را حمایت کنند دوستان شاهینی به عقب نگاه نکنند و به فکر فردا باشند زمان برای به عقب نگاه کردن زیاد است اما اگر فرصت فردا را از دست بدهیم عقب نگاه کردن هم بی فایده است.

به این دید به ورزشگاه برویم که همه مسئولان و مدیران شاهین خوب بوده و هستند و خواهند بود، به این فکر باشیم که هیچ مسئول و بازیکنی به شاهین خیانت نکرده و هیچ هوادار و لیدری برای خوشایند برخی‌ها به شاهین ضربه نزدند این روزها باید کاملا خوش بین باشیم تا وقتی به ورزشگاه می‌رویم در تشویق‌ها هم دچار اختلاف نشده و در ورزشگاه به دنبال مقصر نباشیم.

شاهین بوشهر هم اکنون در لیگ دسته اول در قعر جدول حضور دارد و تنها دو بازی دیگر دارد که با از دست دادن یک امتیاز باید بار خود را برای سفر به لیگ دو ببندد سفری که معلوم نیست به کجا ختم خواهد شد.

فردا روز شاهین بوشهر است تا بار دیگر دل هزاران هوادار فوتبالی در این استان شاد شود.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم