۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۲

مسکن مهر نيازمند مديريت اسکان است

رئيس شوراي مرکزي نظام کاردان هاي فني گفت: مسکن مهر نتوانسته تمام نيازهاي داخلي بازار مسکن را تامين کند و نيازمند مديريت اسکان است.
کد خبر : ۱۰۳۸۱۳
به گزارش صراط،مهدي موذن با بيان اينکه توليد مسکن يک مديريت براي کنترل بخش مسکن به شمار مي رود، گفت: مديريت اسکان مسکن مهر نقش بسيار موثري در کنترل قيمت به شمار مي رود.
وي ادامه داد: متاسفانه در شهرهاي جديد مديريت خوبي در بخش مسکن مهر در شهرهاي جديد نداريم.
موذن با اشاره به اينکه در شهرهاي جديد تعداد زيادي مسکن مهر ساخته شده است، افزود: متاسفانه نداشتن امکان مديريت از جمله عدم وجود مجتمع هاي تجاري، نانوايي، مدرسه موجب شده استقبال خوبي نشود.
رئيس شوراي مرکزي در ادامه تصريح کرد: مسکن مهر تنها توانسته بخشي از نيازهاي مردم را جواب دهد و توليد نسبي آن نتوانسته نيازهاي مردم را پاسخ دهد.
موذن در ادامه اظهار داشت: با وجود ساخت مسکن مهر بازار داخلي مسکن مسير ديگري را طي مي کند، بنابراين بايد نيازهاي ديگري را در اين بخش در نظر بگيريم.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: بايد مديريت اسکان در بخش مسکن مهر ايجاد شود و با نگاه عام به اين بخش نگاه شود تا بازار مسکن داخلي کنترل شود.
وي در ادامه اظهار داشت: به صورت نسبي بازار مسکن مهر تاثير خوبي گذاشته، اما بايد نيازهاي ديگري را در اين بخش در نظر بگيريم.
رئيس شوراي مرکزي در ادامه، افزود: نيازهاي ديگري از جمله تسهيل در مسيرهاي تردد، ساخت مدرسه و مجتمع ها، زمينه را براي تسهيل و کنترل قيمت مسکن فراهم مي کند.