۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۶
سقوط شهرداري اراک به دسته دوم

نتايج هفته 25 گروه اول ليگ دسته اول

بيست‌وپنجمين هفته رقابت‌هاي ليگ دسته اول در گروه الف امروز (يکشنبه) در شهرهاي مختلف برگزار شد که در پايان تيم‌هاي مس سرچشمه، پارسه ايرانيان، نفت مسجدسليمان و سنگ‌آهن بافق برابر حريفان خود پيروز شدند.
کد خبر : ۱۰۳۹۵۶

به گزارش صراط،در اين هفته گسترش فولاد تبريز که پيش از اين صعودش را به ليگ برتر مسجل کرده است، برابر مس سرچشمه قرار گرفت. مسي‌ها پيش از اين بازي با 41 امتياز در رده سوم جدول گروه الف قرار داشتند و براي رسيدن به ديدار پلي‌آف صعود به ليگ برتر با نفت مسجدسليمان و الوند همدان رقابت مي‌کرد. ديدار اين دو تيم با نتيجه 4 بر 2 به سود نماينده سرچشمه به پايان رسيد تا با 44 امتياز همچنان به صعود به مرحله پلي‌آف اميدوار باشد.

در ديگر ديدار مهم امروز (يکشنبه) نفت مسجد سليمان در بوشهر به مصاف شاهين رفت که در پايان موفق شد با يک گل حريفش را شکست دهد و همچنان در رده دوم جدول باقي بماند تا بيشترين بخت را براي راهيابي به ديدار پلي‌آف داشته باشد.

ضلع سوم رقابت صعود به مرحله پلي‌آف انتخابي ليگ برتر يعني الوند همدان هم در مشهد با ابومسلم ديدار کرد اما در پايان تنها به يک تساوي دست يافت تا با توجه به پيروزي دو تيم رقيب، از صعود به مرحله پلي‌آف بازبماند و براي صعود به ليگ برتر يک فصل ديگر صبر کند.

با اين حساب و در پايان هفته بيست‌وپنجم رقابت‌هاي گروه الف جام آزادگان، گسترش فولاد از پيش صعود کرده با (50)، نفت مسجد سليمان با (45)، مس سرچشمه با (44) و الوند همدان با (40) امتياز در رتبه‌هاي اول تا چهارم گروه قرار گرفتند.

يکي ديگر از ديدارهاي امروز که حساسيت بالايي داشت، بين تيم‌هاي شهرداري اراک و اتکاي گرگان برگزار شد. نماينده اراک پيش از اين بازي با 21 امتياز در رده سيزدهم جدول و در آستانه سقوط به دسته دو قرار داشت، با وجود شکست شاهين بوشهر برابر نفت مسجدسليمان نتوانست در ليگ دسته اول ماندگار شود و به دسته دو سقوط کرد.

نتايج کامل ديدارهاي هفته 25 ليگ دسته اول (جام آزادگان) در گروه الف

گسترش فولاد 2 - 4 مس سرچشمه

ابومسلم يک - يک الوند همدان

اتکاي گرگان صفر - صفر شهرداري اراک

پارسه ايرانيان 2 - يک ماشين‌سازي تبريز

شاهين صفر - يک نفت مسجد سليمان

استقلال اهواز يک - يک نساجي مازندران

گل گهر سيرجان صفر - يک سنگ آهن بافق
منبع: ایسنا