۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

لزوم‌سرمايه‌گذاري‌اصولي‌درصنعت‌نفت‌وانرژي

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: زماني شعار حماسه سياسي و اقتصادي در كشور تحقق پيدا مي كند كه تمام مسولان كشور عزم جدي براي مديريت وسرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اقتصادي كشور داشته باشند.
کد خبر : ۱۰۴۱۴۱
صراط:سيدمهدي موسوي نژاد در خصوص شعار حماسه سياسي و اقتصادي با بيان اين مطلب گفت: حماسه سياسي و اقتصادي به معناي واقعي زماني در كشور تحقق پيدا مي كند كه بتوانيم نظام اقتصادي كشور را در جهت اهداف توسعه پايه هاي اقتصادي سوق دهيم.

وي تصريح كرد: بالابردن كيفيت توليد داخلي و استفاده از تكنولوژي بروز در صنايع زمينه را براي ارتقاي اقتدار اقتصادي  و سياسي كشور هموارتر مي سازد.

موسوي نژاد با تاكيد براينكه شعار حماسه اقتصادي و سياسي مختص مديران و مسولان كشور نيست بلكه بايد آحاد جامعه در تحقق بخشيدن اين موضوع نقش اساسي دارند و مردم مي توانند با اصلاح الگوي مصرف  و با  نگاه مديريتي صحيح  بستر را براي ايجاد ارزش افزوده و اشتغالزايي و اعتماد  و اطمينان در بخش توليد فراهم كنند.

عضو كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: براي رسيدن به اقتصاد فعال و پويا در بخش نفت و انرژي بايد سرمايه گذاري اصولي صورت گيرد هرچه سرمايه گذاري در اين بخش انجام شود مسير براي ايجاد ارزش افزوده و تبديل نفت خام به انواع فراورده هاي ديگر فراهم مي شود.
وي خاطرنشان كرد: سرمايه در نفت و انرژي سبب مي شود كه ثروت ملي به هدر نرود.

نماینده مردم بوشهر و دشتستان  در رابطه با اولین جلسه کمیسیون انرژی در سال جدید گفت: در اولین جلسه کمیسیون انرژی وزیر نفت در کمیسیون حضور یافت و توضیحاتی در رابطه با عملکرد یک ساله وزارت نفت مسائلی را مطرح کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: در جلسه کمیسیون انرژی اعضای کمیسیون در رابطه با وزارتخانه نفت سوالاتی را نیز از وزیر پرسیدند و قاسمی نیز به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.

نماینده مردم بوشهر و دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون انرژی از وزير نفت در رابطه با افزایش سوخت، بنزین و گازوئیل نیز سوالاتی را مطرح کردند که وزیر در پاسخ به سوالات نمایندگان بیان کرد: در سال جاری نه قیمت گازوئیل و نه قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت.