۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

حمایت ستادآفتاب صبح امیدازخاتمی

ستاد "آفتاب صبح امید" با انتشار اطلاعیه ای از کاندیداتوری سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده است.
کد خبر : ۱۰۴۲۱۰
صراط: در چند روز اخیر تحرکات بخشی از اصلاح طلبان برای قانع کردن سید محمد خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری افزایش یافته است.

در همین راستا یکی از ستادها انتخاباتی اصلاح طلبان با نام "آفتاب صبح امید" که با تازگی تشکیل شده است، امروز با صدور اطلاعیه‌ای از سید محمد خاتمی حمایت کرده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «اما امروز، ایران در دوراهی سرنوشتی تازه ایستاده است. سرنوشتی شایسته دوباره نوشتن که جز با ایمان و همت والای مردم رقم نمی خورد که "إن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم". یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، فرصتی دیگر فراروی ملت است تا چشمه های زلال "امید" قلبهایشان را، به هم گره بزنند و برای "نجات" ایران  با استعانت از خداوند متعال و به پشتوانه درک مشترک از شرایط موجود کشور، حماسه ای نو بسازنند. حماسه ای معطوف به بنای دولتی پاسخگو که نماد کارآمدی، صداقت و متکی به رأی مردم باشد و تجلی آرمان های انقلاب اسلامی در قالب اجرای بدون تنازل قانون اساسی فصل الخطاب همه مسؤولان شود. حماسه ای که  در آن "آفتاب صبح امید" ملت از مشرق سیاست طلوعی دیگرباره داشته باشد.»

این بیانیه در ادامه تاکید کرده است: «امروز ما فرزندان نسل های مختلف این سرزمین، از نهضت مشروطه تا انقلاب اسلامی و از جنگ تا سازندگی و از اصلاحات تاکنون، به میدان آمده ایم تا یکدل و یک صدا، با تشکیل ستاد "آفتاب صبح امید" حمایت خود را از حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری آینده اعلام نماییم.»
منبع: فرارو
نظرات بینندگان
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۰
۰
زنده بادزنده باد خاتمی امیددلها