۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۱
ضربه جریانات انحرافی به مهدویت

این روزها با شنیدن "ظهور" به یاد چه می افتید؟

در این میان و به موازات سایر تلاشها در این عرصه، ظهور جریانات انحرافی متعدد در داخل کشور و سو استفاده آنها از این عقیده حقه و رکن تشیع برای وارد ساختن ضربه به آن، نمودی از پررنگ شدن این فعالیتها در سالهای اخیر است.
کد خبر : ۱۰۴۵۲۲
"گروه فرهنگی صراط" - اعتقاد به ظهور منجی آخرالزمان یکی از مسایلی است که پیروان همه ادیان الهی و حتی بسیاری از فرقه های شبه دینی به آن اعتقاد دارند.

به گزارش صراط، باورمندی شیعه به ظهور امام غایب با نام و نشان و نسب معلوم به عنوان مصداقی اخص از این اعتقاد عام، یکی از ارکان مکتب تشیع است و همواره طی قرون گذشته این اعتقاد حقه زمینه ساز تحرک و پویایی شیعه و عاملی انگیزشی جهت مقابله با ظلم و سازش ناپذیری شیعیان بوده است.

از این رو حمله به مهدویت به عنوان یک برنامه مهم همواره در دستور کار گروه ها و کسانی که در طول تاریخ در صدد مقابله با تشیع و وارد ساختن ضربه به این مکتب بوده اند، قرار داشته و این برنامه را به انحا و روشهای مختلف عملیاتی کرده اند.

شبهه افکنی ظاهرا علمی، ایجاد تشکیک، ایجاد فرقه های ساختگی داعیه دار مهدویت و اقداماتی از این قبیل از تلاشهای مخالفان تشیع برای ایراد ضربه به مهدویت در طول تاریخ است.
حضور چشمگیر و پررنگ انگلیسی ها در خط مقدم اقدامات تخریبی علیه تشیع و مهدویت طی سالیان اخیر از نکات قابل توجه این تلاشهاست که نمود بارز آن ایجاد و تقویت و حمایت از فرقه های ضاله بابیت و بهاییت است.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت دین به صحنه سیاسی جامعه و نقش آفرینی موثر آن در همه عرصه ها، این تلاشها نیز بنوعی دیگر ادامه پیدا کرد و تا به امروز ادامه یافته است.
در این میان و به موازات سایر تلاشها در این عرصه، ظهور جریانات انحرافی متعدد در داخل کشور و سو استفاده آنها از این عقیده حقه و رکن تشیع برای وارد ساختن ضربه به آن، نمودی از پررنگ شدن این فعالیتها در سالهای اخیر است.

تعیین زمان برای ظهور، ادعای ارتباط با امام زمان(عج) ، بی اعتنایی و تضعیف نواب عام آن حضرت، تطبیق حوادث و شخصیتهای آخرالزمانی و ورد خوانی مکرر برای ظهور آن حضرت در هر کوی و برزن از یک سو و انجام اقدامات مفسده برانگیز و ناصواب از سوی دیگر از جمله تلاشهایی است که در سالهای اخیر سبب شد ضربه سنگینی به این اعتقاد حقه وارد شده تا جاییکه متاسفانه بین برخی کلید واژه ها مثل "ظهور" و "انحراف" ارتباط مستقیمی برقرار شود و ذهن هر مخاطبی ناخودآگاه از یکی به دیگری منتقل شود.

هرچند به قول معروف این نیز بگذرد اما در برهه حساس کنونی وظیفه همگان روشنگری و انذار باورمندان حقیقی به عقیده حقه تشیع است تا در سال حماسه ها حماسه ریشه کنی همه جریانات انحرافی از کشور نیز رقم خورده و جریانات انحرافی فعال فعلی نیز مانند اسلاف خود به زباله دان تاریخ بپیوندند.

 

نظرات بینندگان
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۳۲
۲۱۶
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سوالی خارج از چهاچوب دارم این صراط نظر سنجی اش را از کجا دراورد

باز دم ایسنا گرم با اینکه اصولگراست و در خط رهبری حرکت میکند ونه ازکسی دفاع و نه کسی را تخریب میکند
نظر سنجی واقع بینانه ای گذاشته کی به اصولگرا ها رای میده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادم رفت بگم نظر سنجی سایت شما دقیقا برعکس ایسنا است
در ایسنا اصولگرایان 15 درصد
در صراط 33 درصد
درایسنا دولتیها 44 درصد
در صراط 16 درصد

داری تلافی میکنی ؟؟؟؟

ضمنا من یک اصلاح طلب دو اتشه ام (فقط خاتمی)
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
شهید همت : به گفته امام تا ظهور امام مهدی (عج) با یک دستمان سلاح و با یک دستمان قرآن باید بگیریم و طبق دستورات ولایت امروز در جامعه انقلاب اسلامی ما دو روند بیشتر نداریم: امامت و امت، امامت و حزب الله والسلام. خط سومی نداریم. در این روند و در این قانون و در این چارچوب، باید اطاعت محض از دستورات ولایت سمبل فکری و عقیدتی و انسجام روحی و معنوی برای یک مؤمن و یک انسان حزب‌الله باشد و خواهد بود

میگم آیا ولایت پذیری آقای احمدی نژاد هیچ شباهتی به ولایتمداری شهید همت و دیگر شهدا دارد ؟
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
به یاد هاله نور.به یاد چاوز. وبه یاد خلیلی چیزها جز درخواست فرج واقعی
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
زماني كه تو " بسم الله " را گفتي من ديدم كه نوري سبز به سوي تو آمد و در آن قرار گرفتي. من هم اين احساس را داشتم . حس كردم كه ناگهان فضا تغيير كرد و براي 27 يا 28 دقيقه هيچكدام از رهبران جهان چشم نمي زدند. من ديدم كه مژه نمي زدند واين غلو نيست. آنها زل زده بودند گويي كه دستي آنها را گرفته بود و چشمانشان را باز گذاشته بود. الحمد الله !"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۲۶
۵
او می آید حتما و بدون هیچ تردیدی.
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۴
۱۷
در 8 سال اخیر به یاد دروغ ، خدعه ، اختلاس 3000 میلیاردی ، مرتاض ، پرتاب مهر در حرم حضرت معصومه و اغتشاش در حرم حضرت امام و تشر مقام عظمای ولایت به خوارج ، خانه نشینی 11 روزه در مقابل امر ولایت ، هوشنگ امیراحمدی ، دوستی با مردم اسراییل و ....
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
هر روز خدا توی سایت ها و جاهای دیگه نگاه می کنم می بینم عده ای دنبال این هستن که بی دلیل از آقای احمدی نژاد انتقاد کنند. درست مثل آدم های عقده ای. یکی نیست به اینا بگه ، شما فکر کن احمدی نژاد بده. مگه ما توی دوره های قبل مثل دوره ی خاتمی و هاشمی و موسوی مسکن مهر و یا وام ازدواج تا این اندازه رو داشتیم؟ اگه مسکن مهر رو هم نمی خواید مشکلی نیست برید پول بدید زمین بخرید و بعد بسازید ببینید آیا مسکن مهر صرف می کنه یا خونه ای که شما ساختید یا حتی خریدید؟ خیلی از افراد رو میشناسم که وام ازدواج گرفتن . یکیش همین دوست خودم . شما هم از هر کی می خوای برو بپرس. آهای آدمی که همه اش دوره ی خاتمی رو به رخ میکشید ، آخه این خاتمی چه کاری برای این مملکت کرد؟ توی دوره ی خاتمی ما حتی یه خودروی پیکان رو هم که توی ایران خودرو میساختیم خارجی بود . و قطعاتش از خارج می امد اینجا مونتاژ میشد. ولی الان ما خودروی ملی داریم . ما توی دوره ی خاتمی ماهواره داشتیم؟ نه موجود زنده به فضا پرتاپ شد؟ نه
انرژی هسته ای ما هم داشت نابود میشد. کی میگه تورم نبود ؟ اگه احمدی نژاد آمار تورم رو از خودش در میاره لابد خاتمی هم از خودش درآورده؟؟؟!!!
دوستم می گفت توی دوره ی خاتمی ، خاتمی امد فقط توی اهواز وعده داد ولی احمدی نژاد که امد کلی برای اینجا کار انجام داد. چرا اینا رو نمیگید؟؟!!
خاتمی هر جا میره بهش میگن منافق ولی احمدی نژاد هر جا میره طرفداراش فراونن و ازش استقبال می کنن. برید بپرسید وقتی امد خوزستان چه استقبال گرمی ازش شد. ولی وقتی خاتمی رفت یزد بهش گفتن منافق.

من نمی گم توی این مملکت فقر و بدبختی نیست ولی میگم هر چی هست از دوره های قبلی بهتره.

والسلام
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
8 سال پیش در چنین روزایی آقای ...... در آرزوی رئیس جمهور شدن بود و میدونست بعد از 16 سال حکومت هاشمی و خاتمی ، مردم به گزینه ای با ادبیاتی متفاوت رأی میدن او می دونست که سبد رای این دفعه نه به گفتمان دموکراسی خواهانه و مسائلی مثل حقوق زنان و .... که به عدالت طلبی ، خدمت به محرومان و رفع فساد و تبعیض و در یک کلام به ادبیات ناب انقلاب اسلامی تعلق داره ، پس به سمت هیأت های مذهبی رفت. بچه هیأتی ها هم از این که می دیدن مردی ساده پوش و مخلص با چهره ای مظلوم ، از میون اونا قصد ریاست جمهوری داره خوشحال و امیدوار بودن و تمام توان فردی و شبکه ای خودشونو برای پیروزی مردی که از جنس اسلام و انقلاب می دونستن به کار بردن آقای .......... این روندو ادامه داد تا سال 88 !!! اما دیگه ورق برگشته اوضاع کمی تغییر پیدا کرده و شمّ ...... آقای ......... بار دیگر به کارش اومد ! او اگه در سال 84 می دید که بعد از سال ها ادبیات اصلاح طلبی ، میشه مردم رو با گفتمان جدیدی از اصولگرایی به سمت خودش کشوند ..لذا اینبار ظهور رو با ایرانی گری ، که همواره مغفول و مظلوم مونده رو به همراه ملغمه ای از اپوزیسیون خوانی هدفمند و قلابی تلفیق کرد و به جای گفتمان هیأت های مذهبی نشوند !!! آقای ....... اگه 8 سال قبل ، با دخیل بستن به هیات ها و مداحا ، در صدد جلب توجه بود ، الان درگیر شدن و درآویختن با آونا رو ابزار جایگزین می دونه و از پرونده شکایت مداحا و کش دادنش در راستای جلب نظر و رای طبقه غیردینی بهره برداری میکنه این روش "آقای ...... و ........." ، گویای اینه که اونا نه به گفتمان هیأتی پایبند بودن نه به ادبیات ایرانی گری و انسانگرایانه و مخالف خوانی سیاسی شون !! اونا فقط یک گفتمان رو می شناسن و ثایت کردن که به اون تعهد عملی دارن !!! : "بقا در قدرت. دیروز با ابراز ارادت به مداحا و امروز با شکایت از اونا ؛ دیروز با ادبیات اصولگرایی انقلابی و امروز با گفتمان تجلیل از ایران و نمادهایی مانند کوروش !! دیروز با شعار حفظ ارزش ها و نهادهای انقلاب و بازگشت به اصول و امروز با گوشه و کنایه اومدن ظاهری به این مفاهیم ، دیروز بسیجی و حزب اللهی امروز بر علیه بسیج و سپاه و ... دیروز مشت محکم بر علیه آمریکا ! امروز هوشنگ امیر احمدی داستان مذاکره با آمریکا !!! دیروز ادعای مبارزه با فساد ، امروز جمع کردن کلی فرد مساله دار در اطراف خود !! حالا چه کسی می تونه قبول کنه شخصی که از شعارای دیروزش به سادگی عبور کرده فردا شعارهای امروزش رو زیر پا له نکنه و در پی ادبیات جدیدی برای استمرار حضور خود در قدرت نباشه ؟!
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1- ببینید این نظام و رهبری مدیر و مدبر آن به آمریکا باج نداده حالا فکر می کنم با این مثال نیازی به توضیح اضافه نیست چون اونوقت امثال ............ عددی نیستن ! انحراف اعتقادی آقای ......... قطعی هست منتها اینکه نظام و مقام عظمای ولایت در مقابل خیلی از گردنکشی ها صبر و تحمل لحاظ میکنن (مثل رفتار امام با بنی صدر تا قبل از متصل نشده بودنش به مسعود رجوی) و نجابت نشان می دهد ، این از بزرگواری و با توجه به سیاست جذب حداکثری نظام و رهبری هست نه ترس از این افراد !!! حالا بعضی ها ظرفیت استفاده از این نجابت را داشتن و برخی هم متاسفانه این ظرفیت را نداشتن و از این نجابت سوء استفاده کردن !! سیاست نظام جمهوری اسلامی و رهبری اون ، رافت و عطوفت هست ولی نظام نشون داده که یه آستانه تحملی داره همونطور که حضرت آقا هشدار جدی دادن که فعلا نصیحت میکنم ! 2- آقای احمدی نژاد برای کسب قدرت و الان هم برای حفظ قدرت برنامه داره اما جنس این برنامه در حد همین کسب قدرت هست نه در حد و عنوان طرح و برنامه ای برای اداره کشور ! 3- تا وقتی که نظام به دلایلی نجابت نشون میده و سکوت می کنه ایشون می تونه یه کمی شلوغ کنه و گردخاکی به پا کنه اما اینکه ایشون بخواد در مقابل نظام بایسته و برای نظام مشکل درست کنه ، اصلا در حد و اندازه این نیست. اگرم چیزی داره مدیون آرای مردم و توجه رهبری هست. اگر مردم رایشان را پس بگیرن و یک روزی رهبری توجهی که به همه سیاستمدارای کشور دارن رو از روی احمدی نژاد بردارن اونوقت احمدی نژاد یک ثانیه هم تداوم حیات سیاسی نداره
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
کامران تو صف چندم پرتاب کنندگان مهر بودی؟! خودروی ملی رو همون احمدی شما باعث شده که قیمتش بزنه سر به اسمان! و تولیدش کم بشه ! چه فیده که مردم نمی تونن همین خودرو رو بخرن! این استقبال که میگی کجاست و توسط چه کسانی؟! نامرئی هستن یا مریخی؟! چند وقت پیش دلاور رفت شیراز اصلا کسی متوجه نشد کی رفت کی برگشت! و اعلام نکردن! حالا نمیدونم تو خوزستان چه جوریاست!
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا دختر شیرازی حرف های شما کاملا تفرقه انداز هست اینو از کامنت های شما در چند وقت اخیر می توان فهمید پس لطفا با من بحث نکنید
دوما من اهل اصفهانم و خوزستان نیستم ولی دوستان وآشیانی زیادی دارم هم توی اونجا و هم در شهر های دیگه
سوما اگر چشم خودت باز کنی شور مردم در حمایت از احمدی نژاد در سفر های او معلوم است
چهارم اگر همان کسانی که مهر خوردن
این کار ها رو نمی کردن الان قیمت ها به این صورت نبود
که دست همه آنها رو می شود مثل بعضی ها که رو شد
......................................................
محمد (م ......)

اولا بابت پاسخگوی به کامنت من از شما کمال تشکر رو دارم
دوما
تمام حرف های شما انتقاد دوباره از احمدی نژاد هست و پایه و اساس درست و حسابی ندارن
اگر شما توانستی که ثابت کنی احمدی نژاد قبل از رئیس جمهوری فردی مذهبی نبوده طبق حرف های شما منم حرف های شما رو قبول دارم
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ابن ملجم شخصی مذهبی نبود ! همینطور خیلی اشخاص دیگه مشابه ابن ملجم از قبیل .......................................... مگه مذهبی نبودن ؟ بودن منتها مذهبی انحرافی !!
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
من چه کار به ابن ملجم دارم شما دارید در مورد احمدی نژاد حرف میزنید
اگر این طور باشه که منم میگم حر اول دشمن امام حسین بود بعد شد یکی از شهدای کربلا
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
1-شخصیت ابن ملجم (خوارج خیلی ظاهرا دیندار البته منحرف) به رفتار ....... نسبت به ولایت خیلی شباهت داره

2- ما دوست داشتیم رفتار احمدی نژاد شبیه به حر باشه و از اردوگاه ابل .... برگرده بیاد به اردوگاه ولایت ، منتها حالا که داریم به فینال نزدیک میشیم ایشون همچین رفتاری رو نشون نمیده و برعکس تقابلش با ولایت بیشتر شده ، پس بشین ببین 2 -3 ماه آینده این بنده ....... !! چکارا میکنه
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۱۳
انجمن حجتيه با تز شيطاني خود (مبنی بر اینکه بايد فساد را گسترش داد تا امام زمان ظهور كنه) اختلاس ، رشوه و دزدی از بيت‌المال و فساد اخلاقي و اقتصادي را هرچه شديدتر گسترش ميده گراني و تورم و هرج و مرج اقتصادي را دامن مي‌زنه تا نظام جمهوري اسلامي را به چالش بكشونه و توده‌ها را ضد اين نظام بشورانه تا زمينه براي ظهور امام زمانشان (آمريكا و انگليس) فراهم بشه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه...! در 8 سال اخير به اندازه ي تمام دولت هاي قبل بلكه بيشتر ساخت و ساز و عمراني صورت گرفته! حالا تو داري دولت رو متهم به گسترش بي ساماني مي كني؟
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
باز این قرص نخورده اومد نظر داد بابا قرصات رو بخور نخوری برات ضرر داره
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
اهداف و اعتقادات حجتیه نوین :

1- حجتیه قدیم بر مبنای عدم اعتقاد به ایجاد حکومت اسلامی قبل از ظهور امام زمان بود ، ولی هدف حجتیه نوین مصادره نظام جمهوري اسلامي به جاي مقابله با اون هست كه اولين قدمش ، تقابل با رهبری ، بي ثبات سازي رهبري در نظام و بي اعتبارسازي ولايت فقيه و همچنين بازوان ولايت از يكسو و منزوی کردن مرجعيت و روحانيت يا ايجاد تقابل و شكاف بين اونا با نظام

2- جذب و بكارگيري و ارتقاي افراد كم مايه ، ضعیف و دون پایه ولي مطيع و سر به راه !!!

3- عبور از شريعت و اسلام تحت پوشش ادبياتي عرفاني كه گذشتن دوره اسلاميت و فرا رسيدن دوره انسانيت !!

4- گرايش به اباحه گري و نقض برخي احكام شريعت اسلامی مثل نشست و برخاست با برخي گروه ها و تيپ هاي بي اعتنا به رعايت احكام شرعي و يا به حاشيه بردن امر به معروف و نهي از منكر و مقابله با طرح هاي مربوط به حجاب و عفاف

5- ایجاد پشتوانه مالی از راههای مشکوک براي گذار به سوي حكومت حقه !!!

6- ادعاي تمسك به ولايت به معني فراتر از ولايت فقيه و اتصال به ولايت حقه حضرت ولي عصر !!

7- استفاده از ادبيات مخاطب پسند و جايي كه لازم باشه شعاري و به دور از عمل (منافقانه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه کم کم دارم شک میکنم ممد حالت خوبه ؟
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
هاشمی یعنی تو قرص خورده نظر میدی
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت محمد م
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۸
۱۷
.
*** او می آید ***

مي آيد بهار" كه؛ زنده است يار، كه؛ "زنده باد بهار"
___________________________
مرگ بر زر و زور و (( تزویر ! ))
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
برداشت مریدان شما از امام زمان رو قبول ندارم!
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
شب به سراغ شما می آید
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت امام عصر (عج)‌ امروز از بيم كسایی در پس پرده غيبت قرار گرفته‌ان كه با خوندن مکرر دعای فرج مي‌خوان يه امپراطوري مادام‌العمر براي خودشون تدارك ببينن ، و به همین خاطر دم از امام زمان مي‌زنن ، با دشمنای اسلام در پشت پرده به مذاكره مي‌نشينن ، دم از عدالت و صداقت و راستي مي‌زنن ولی عناصر فاسد و منحرف و در اطراف خودشون جمع کرده و از اونا حمايت مي‌كنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بازهم این امین اقا ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
امیدجان:

امام زمان، یک برداشت بیشتر ندارد و متعلق به همه است"
** او می آید **
___________________________
ممل جون:

بخواب، لحاف یخ کرد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
توجه همگان رو به کامنت ممل جلب میکنند"

همه اعتقاد دارند که غیبت مهدی موعود، از اسرار الهی است و بر بندگان پوشیده میباشد"
علمای بزرگ اسلام براین عقیده اند که غیبت امام زمان براساس مشیت و حکمت الهی است"

اما کاربری به نام ممل (این افراطی خشک مقدس بی منطق ) عقیده دارد، *****امام زمان از ترس مشایی در پس پرده غیبت قرار دارد!!!!*****

یاللعجب.......یاللعجب
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام زمان با دروغگو و حامی مختلس و دله دزد و امثالهم صنمی ندارد !! اگرم بیاید واقعا به سراغ اینها می آید !!!
زنده باد بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
بهار می اید

هر جمعه می گوییم برای ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگوییم به یمن حضورش صلوات
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
یاد بهار

زنده باد بهار/زنده باد بهار/زنده باد بهار
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
جميعا يه بهاري نشونتون بديم امسال خودتون بگين احسنت و دمتون گرم
زنده باد خيار
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
امین زنده به عشق احمدی نژاد ! من با قاطعیت تمام و به اسم جلاله الله قسم یاد میکنم که امام زمان ع مد نظر شهدا و صلحا و امام خمینی و حضرت آقا و همه ما با امام زمان مد نظر تو و آقای ا ....... و م ........ فرق داره !
محمد (م ......)
|
Iran (Islamic Republic of)
شب به سراغ شما می آید
ایراندوووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۵
۷
یاد لعنت کردن بر عوامل دجال میافتم......
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۲
من که به یاد ظهور امام زمان می افتم بعدشم این تحلیل های کشکیتون رو برید برای خوتون بنویسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۱۳
مرگ بر جریان ضاله انحرافی و طرفداران کثیفش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"بخدا زشته دادن این نسبت ها"

به جرم اینکه همفکر شما نیستیم باید توهین کنید؟؟؟؟؟
زنده باد مخالف من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین چقدر خنده دار ادای اصلاح طلبان رو در میاری
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
"زنده باد مخالف من" امین رو کجای دلم بزارم؟!؟
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
امین اقا شعار خاتمی را در روز روشن می دزدید؟!! زند باد مخالف من که شعار خاتمی است ؟! از خر شیطان بیا پائین .البته افکار ازاد اندیشی تو قابل تحسین است.ولی مقداری متعصب به نظر می رسید ؟؟ به پذیرید که معشوق تو کار را خراب کرده؟ به دلایل زیر توجه فرماید. ادرامد این دولت بیش از یک هزار میلیارد دولار ؟!! وتورم گرانی واقعی بیش از 80 درصد وبعضا سیصد درصد 1 وقتی دولت را از خاتمی تحویل گرفته اند .مثال. 1 قی .اهن نمره 14 سی دو هزار تومان بوده اکنون سیصدوسی چهار هزار تومان؟! میلگرد کیلو 200 تومان اکنون 2300 تومان؟! سیم برق 12 هزار .اکنون 145 هزار تومان؟! نان بربری 40 تومان اکنون 500 تومان؟! گوشت 3400 تومان اکنون 35 هزار تومان؟! سیب زمینی 60 تومان اکنون 1330 تومان؟! نخود ولوبیا 50 تومان اکنون 5800 تومان؟! وبقیه اجناس ومایحتاج عمومی را خودتان بشین با مادرت .زنت. دداشت . با عشق ات ووووو محاسب کن بعد اگر قانع شدید که کار خراب شده بیا پائین وبه بقیه هم همن سفارش را بکن؟!!البته وصد البته بنده منکر اشباهات دیگران مثل شما نبوده ونیستم ..
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
احمد نژاد:

کسانی رو هم که به من فحش و دری وری می گویند من آنها رو هم دوست دارم

زنده باد رئیس جمهور مظلوم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
"ادای کسی رو درنمیارم"

خاتمی خودش رفتارهایی داشت که این شعارش رو لکه دار کرد"

ولی انصافا شعار زیباییه"حال میخواهد هرکس اینو گفته باشد"
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
کلاغ رفت راه رفتن کبک رو یاد بگیره !!!
آخه گ ل ا ب ی بی کلاس شماهارو چه به ادای روشنفکری !!
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
امين جان دهن به دهن شدن باافرادكم ادب وفاقدشخصيت ونزاكت به خودآدم لطمه ميزند.بعضي هامنطقي جزتوهين وفحاشي ندارندپس بدل نگيركه:
ماه نورافشاندو.....
البته قصدجسارت به مخالفان ديدگاههاي شماراندارم منظورم فقط يك نفرهتاكه.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی آدم نشد که نشد
w
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم میشه منتها وقتی خوابه !
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
آق غلام بهتره احترام خودتونونگه دارين.اين توهينتونونشنيده ميگيرم.اميدوارم ديگه تكرارنشه.
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۹
۸
این روهزها با شنیدن ظهور یاد بازی های کثیف جریان انحرافی می افتم بهشون میخندم و بعضی موقعها گریه میکنم
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
یاد دوستانشون در موسسه ی پرتاب مهر نمی افتی ؟
زنده باد بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
ما منحرف از هرچه زمستان و خزانیم !

̋ جریان بهاریم̏ و در این راه بمانیم

با مدعیانم نرود آب˛ به یک جو !

ما منحرف از راه کج مدعیانیم
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد خيار
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر بعضی ها ساده و فریب خورده هستن که واقعان جواب دادن بهشون هم فایده ندارن اما من وظیفم انجام میدم وشما را امربه معروف و نهی از منکر میکنم دوستان ساده فریب خورده در اسلام هنوز باز است
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۷
۲
صراط به چه حقی تمام نظرهای منو سانسور میکنی نظراتی که در انها کوچکترین توهینی هم نیست صراط این 10روزه که از 20کامنتی که میگذارم به سلیقه خودت یکی میذاری بس کن از این کارهای ضد اخلاقی
محمد (م ....)
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه ممکنه داخل کامنتا مهر باشه بخوره به کله مون !
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جالب بود!
اسمال چارلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۹
۴
ای دوستان اصلاح طلب من
ای دوستان بهاری من

هر چقدر به هم نزدیک شویم بهتر است
خاتمی و مشایی تنها کسانی هستند که میتوانند سیاست کلی ما را عوض کنند

ما بخاطر این سیاست داریم نابود میشویم

در دوستی هم میشود به انرژی هسته ای رسید میشود به یک غول اقتصادی تبدیل شویم و.....

سیاست امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه غلطه
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
اسی! جون هر کی دوست دارین شما منحرفان دست از سر ما اصلاح طلبان بردارید! که اصلا و عمرا و ابدا با هم جور نمی شیم!
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
بله نيروگاه نطنز بود كه در زمان خاتمي دو سال خوابيد . . .
اين يعني همون منافع آمريكا و اسراييل .
آره دوست بشيم تا ناموس ملت در خطر باشه
دوست بشيم كه بيان نفت و ارز و درآمد هاي اقتصاذي ايران بالا بكشن .
دوست بشيم تا بيان تو مملكت لايحه كاپيتولاسيون تصويب كنن .
دوست بشيم تا اينجا بشه عراق و افغانستان . . .
بچه جون فهمتو ببر بالا اونا به فكر منافع خودشونن . ايران كشوندن پاي مذاكره تا به منافع خودشون كه همون ارتباط با ايرانه برسن
اتفاقا آمريكا هيچ غلطي نميتونه بكنه چون اگه ميتونست ميكرد . يك حمله نظامي كافي بود بچه جون كه اونم نكرد و نميكنه چون از قدرت نظامي اران ميترسه چون از پاسدار ها و بسيجيا ميترسه ميدوني اونا به امثال ما چي ميگن ؟؟؟ به ما ميگن تروريست
به قرارگاه سپاه قدس تو تهران ميگن مركز تروريستي جهان . . .
بچه ميترسن ميترسن
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای بسیجی تند رو

مگر دوستی به همراه باج دادن و دادن حق کاپیتولاسیون - نفت - و.... است


میشه با یک دیپلماسی نیرومند همانند کره جنوبی به یک غول اقتصادی تبدیل شویم

میشه با دوستی همین انرژی اتمی را گسترش داد



میشه با دوستی دست از سر ما بردارند
(به کره شمالی نگاه کن ) امریکا بهش حمله کنه زمین هایش را شخم میزنه

شما ها با افکار جنگ جنگ تا پیروزیتان و سر همه را به باد میدهید


وضعیت اقتصادی گویای همه چیز هست که امریکا میتونه غلطی بکنه یا نه

تا مذاکرات به شکست می انجامد همه هجوم
می برند طلا و ارز بخرند


ما با یهودیت بر سر چه مشکل داریم ؟ فلسطین ! درسته


شما دیدی همین _حماس_ چه جوری جواب ایران را داد - دیدی مشعل. وقتی در این جنگ اخر پیروز شدند پرچم مصر را بالا برد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم شیرازی

بهتره شما سری به سایت ا-ن-ت-خ-ا-ب بزنید و از تعداد مثبت و منفی ها به پیوند خوردن اصلاحات و بهاریان پی ببرید
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
چارلی جان مگه به خواب ببینی!
درضمن بسیجی جان خوابیدن یا نخوابیدن نیروگاه درحیطه ی مقامات بالاتراز رییس جمهور هست!
اگه نمیدونی بدون!
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
روزبه جان
اولا ما انقلابي هستيم نه ديپلماتيك . . .
حرف هارو صريح و قاطع مي زنيم و اين تند روي نيست عزيزم اين عين سياست و اقتداره تند روي رو اون بسيجياي اول انقلاب ميكردند كه ملتو ميگرفتند به باد كتك تا حجابشون درست شه كه آخرش همشون زدن به خاكي .
اگه ياد پدر شما باشه زمان شاه ما دوستي ايران با آمريكا رو ديديم كه چه بلايي سر ايران آوردن . . .
درسته وضع اقتصادي و هسته اي خوب ميشه كه اينو بعيد ميدونم ولي به قيمت چي ؟؟؟؟
به قيمت از دست رفتن استقلال
به قيمت از دست رفتن منافع و اختيارات خودمون
به قيمت اينكه ناموس مملكت تو خطر باشه
به نظر شما من و تو دلمون به حال مملكت خودمون ميسوزه يا آمريكا و اسراييل بيشتر دل ميسوزنن ؟؟؟؟
اين كه خيلي واضح و روشنه كه من و تو دلمون به حال مملكتمون ميسوزه نه اونا . . .
اگه همين الان نگاهي به سطح جهان و اروپا و آمريكا بندازي ميفهمي كه جهان مخالف سياست ها و سلطه آمريكاست داداش
يكيش جنبش ضد نظام سرمايه داري وال استريت كه نقض حقوق بشر و دموكراسي بود . . .
اگه يه ذره ديد خودتو باز كني ميفهمي كه اونا زدن زير حقوق بشر كه خودشون ازش دم ميزدن . . .
اگه اونا دلشون به حال ما ميسوخت 4 نفر از دانشمندان ناب هسته اي ايران رو ناجوانمردانه ترور نميكردن . . .
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
اسمال چارلی

باهات موافقم ولی نه کاملا
این بسیجی ها همش برای شهادت به فکر جنگ هستن
اگر عاشق شهادت هستی برین مثل شهدا گناه بکنید
شهدا تا نمازشون یه دقیقه دیر میشد شروع به استغفار می کردن
نه الان کسانی اومدن اسم خودشون رو بسیجی گذاشتن که حتی جون انسان ها هم براشون اهیت نداره

دختر شیرازی اگر ما منحرف هستیم شما که توی این چند به منفاق و فتنه گر تبدیل شدین
اگر انحراف یعنی ایستادن در برابر ظللم و گوش ندادن به حرف ها شما اصلاح طلب ها است ما منحرفیم
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سایت انتخاب مثبت و منفیش قاطی کرده یعنی هر کسی الان بره میتونه به هر نظر هر چن تا دوس داشته باشه منفی و مثبت بده پس دلتو الکی صابون نزن!
درود بر اصلاحات ، مرده باد بهار انحرافیون!
روز به
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط سایت ا ن ت خ ا ب نیست که همه ی سایت های اصلاح طلب چنین وضعی در انها حاک شده


یه سوال از امید

در مواجهه با مشایی و ولایتی یا اصولگرایان به کی رای میدهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای بسیجی شما نمیخواهد مسایل بین الملی را تحیلیل کنید 34 سال است به ایران بعنوان یک کشور با سطح فکری ماقبل تاریخ نگاه می کنند
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
همه سایت های اصلاح طلب!! چه جواب فرافکن گونه ای آقا روزبه!!

من دیروز گفتم اگه آقای خاتمی نیاد ترجیح میدم مشایی رئیس جمهور بشه ولی واقعا اشتباه میکردم چون دار و دسته ی آقای رئیس جمهور و آقای مشایی ید طولایی در عوام فریبی دارن!

به دلیل اینکه همه ی اصولگرایان - بلااستثنا - مقصر وضع کنونی هستن هیچکدومشون لایق ریاست جمهوری نیستن چه بهارشون چه دستمالی هاشون!
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
آقاي ناشناس من با شما صحبت كردم ؟؟؟؟؟؟
يعني شما فكرميكني ايران سي و چهار ساله جهان سوميه ؟؟؟؟
زمان شاه اين طور نبود ؟؟؟؟
همش واردات بود فقط واردات تمام پرو‍ژه هاي بزرگ صنعتي رو ميسپردن دست اروپايي ها .
اجازه نميدادن جووناي ايراني يه ذره فكر كنن تا خودشون بسازن تا انقدر واردات نشه كه اقتصاد مملكت آسيب ببينه . . .
زمان شاه چقدر فقير بود ؟؟؟؟
الان چقدر فقير داريم ؟؟؟؟
عدالت چقدر برقرار شده ؟؟؟
آيا رهبر انقلاب واسه خودش كاخ ساخته ؟؟؟
چقدر پيشرفت كرديم تو زمينه پزشكي و هسته اي ؟؟؟؟
جوابشون واضحه عزيزم
هشت سال جنگ تحميلي پدر ايرانو در آورد
كل جهان يه طرف ايران يه طرف
اروپا انواع تسليحات رو به عراق صادر ميكرد ولي ايران اجازه وارد كردن سيم خاردار حلقوي رو نداشت همش تحريم بود الانم تحريمه ! چي از ايران كم شد ؟؟؟هيچي كم نشد داره به پيشرفت ها واستقلال ما اضافه ميشه
اين مشكلات اقتصادي هم تقصير بعضي از دولت مردانه داداش من و بخشي از اون برميگرده به بحران اقتصادي و تحريم كه بازم كسي كم نداره بخوره تو ايران
اين همه پيشرفت در مقابل اين همه تحريم
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
امير حسين جان من به اين راه يقين دارم و عاشق شهادتم
اگه غلط ميگم اون دنيا معلوم ميشه كي برد و كي باخت
اولين قطره خون كشته در راه خدا كه به زمين ميريزه تمام گناهانش و حق الله اون بخشيده ميشه
شب اول قبر مشخص ميشه كي چند مرده حلاجه هر كي با اعمال خودش ميره اون دنيا
پسندیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۸
۵
السلام علیک یا ربیع الانام و نضره الایام
سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگار

نرم نرمک می رسد اینک بهار ... خوش بحال روزگار .... زنده است بهار ... می آید یار ... زنده باد بهار ....
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
هه بهار . . .
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
نرم نرمک یک شب به سراغتان می آید !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نرم نرمک وقتی اومد سراغت میفهمی یه من ماست چقد کره داره انحرافی!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۰
۳
یاد مستند ظهور نزدیک است و پیش گوییهای جالبش میفتم. دیر نباشد آن روزی که اسفندیار تورانی به فرماندهی لشگر برسد ومولایم حضرت شعیب بن صالح (ع) با 20000 لباس شخصی با وفا که گرزهایی از هاله نور دارند به او بپیوندد و جنگ با کفار آغاز شود آنگاه هوگو بن النا رضی الله عنه که از بهشت مسئولیت GPS لشگر را بر عهده دارد با کبوتر مخصوصش نیکلاس مادورو و فیدل کاسترو رو خبر میکند و آنها کار لشکریان دجال را یکسره میکنند.آنگاه بهار شروع میشودو رایحه پول نفت وگاز واورانیوم اینقدر بر سفره های مردم میپیچد که نیمی از مردم دنیا بر اثر آسم میمیرند.
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
اینقدر مزه نریز اینجا اونوقت شام شبت دیگه مزه نداره
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد فلفل دلمه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
شهاب جان ما از صدقه سر انحرافی ها پول نداریم شام بخریم سنگ به شکممون میبندیم شبا!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا چرا جواب این ساندیس خور رو دادی؟ از دکمه های keyboard خجالت نکشیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم محسن جان
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ای جانم! نورا جون خودتی عزیزم؟! برگشتی؟!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جون اینقدر کامنتت قشنگ بود که دلم میخواد هزارتا مثبت بهش بدم!
درمورد این ساندیس خورهم حق با توست!
آره دختر شیرازی جون خودمم!
خیلی هم دوست دارم!
بسيجي
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به عواطف دختر شيرازي و نورا كوچولو !!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۷
۴
به یاد فیلم مستند سرتاسر دروغ ظهور بسیار نزدیک است می افتم . سرتاسر دروغ افراط و تفریط و عوام فریبی
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۴
۴
زنده باد خیار زنده باد گوجه کیلویی 5000 تومان زنده باد بادمجان
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
هه هه!
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
گوجه کیلویی 6000تومن ، خیار کیلویی 2000تومن ، بادمجون کیلویی 2000تومن ، پیاز کیلویی 3000تومن!
زنده باد همه اینا!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ونیززنده باد هوگوی مومیایی،مدیریت جهانی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
۴
۶
مشایی را دلخواه دارن بزرگ می کنند باشعارهای جوان گرایی ،که رای بیاورد .اصولگرایان همه طرفذار مشایی هستند .این بازی ها زرگری است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲
۴
کجاییم
اقا امام زمان(ع)دلش به چی ما خوشه
يكي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲
۲
۱
يادشيطنت صراط مي افتيم
گروه5
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۴
۲
به یاد تورم 800 درصدی
به یاد چاوز
به یاد برنج افغانی
به یاد برنج ایرانی
به یاد برنج هندی
به یاد کوجه چینی
بیاد خیار چینی
بیاد تعویض روغنی
بیاد بیمه ماشین
بیاداجاره خانه
بیاد اجاره مغازه
بیادلباس
بیاد پوشاک
بیاد بی غمی خودم
بیاد بیکاری خودم
بیاد لاستیک ما
بیاد سویا
بیاد حضرت زنده به عشق احمدی
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۱۸
۰
دوستان خوبم که درباره ی این موضوع من نظر گذاشتید . بیاییم کمی منصفانه به قضیه آقای مشائی بپردازیم . من از هیچ احدی حمایت کورکورانه نکردم و نخواهم کرد . اصلا بحث ما شخص نیست که . من از شما دعوت میکنم برای روشنگری نسبت به این آقا یک هفته وقت و هزینه بگذارید و فیلم ها ، صدا های منتشر نشده و ناگفته هایی از آقای مشائی که با کمی جستجو در فضای اینترنت یافت میشود (آخرین نمونه ی آن هم سخنان مشائی در جمع راهیان نور است) را دانلود و مطالعه کنید و بعد درباره این شخصیت قضاوت کنید . در طول این 4 سال مدام یک طرفانه با این موضوع برخورد کردیم و این خیلی بد است . ان شاء الله خدا به همه ی ما بصیرت عطا کند .
صراط دنبال روشنگری باش و انتشار بده .
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
شنبه دوم دی ماه ۱۳۹۱، احمدی نژاد در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم که ازشبکه اول سیما دوباره بركاربرد واژه انتخابات آزاد تاكید كرد تا مشخص بشه اشتراك كلامی او با جناب عباشكلاتی تصادفی نبوده او سه بار تاكید كرد :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»

-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»

-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.

یك روز پس از او، دوشنبه۴ دی ۱۳۹۱، اکبر‌هاشمی رفسنجانی نویسنده نامه بی‌سلام به رهبری نیز در دیدار با اعضای انجمن اسلامی ادوار دانشگاه‌های تهران و تبریز گفت: «رفع مشکلات با دولت برآمده از انتخابات آزاد میسر است.»

رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين ت مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است
محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱) در نشست استانداران سراسر کشور رییس‌جمهور گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد : جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
آلفرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۱
۱
بیاد ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحناه فداه..
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
۱
۱
بنده با این که هم سلک امین زنده...نیستم و با اون جریان مشکل دارم لیکن خود امین بسیار مودب و با وقار هستش.دارم بهش علاقه مند میشم.و متقابلا با اینکه با برخی رفقا هم عقیده و هم جناحی ام به خاطر تهمتهای اثبات نشده و ادبیات ناطرازشون روز به روز دورتر و دورتر میشم .مخصوصا این که جز خود کسی را ادم و مسلمان حساب نمی کنند.
مهدیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۲
۰
۳
صراطی های بیمار!دو ماه دیگه نشونتون میدیم!
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲
۲
۰
بابا خبری نیست.فقط خواستم یه تشکر جانانه از برو بچه های صراط بکنم که ساعت دوازده شب هم کامنتهای ما رو بررسی کرده و درج می کنند.دمتون گرم.سایت=صراط