۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
استقلال- گهر

آبي‌ها به صدر برمي‌گردند؟

آخرين ديدار هفته سي و يکم ليگ برتر بين دو تيم استقلال و گهر در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي برگزار مي‌شود.
کد خبر : ۱۰۴۶۳۰
صراط: آخرين ديدار از هفته سي و يکم ليگ برتر بين دو تيم استقلال و گهر روز جمعه و همزمان با آغاز ديدارهاي هفته سي و دوم برگزار مي‌شود.

 استقلال که با يک بازي کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفته براي بازگشت به صدر بايد از سد حريف انتهاي جدولي خود بگذرد. کاري که به نظر راحت مي‌رسد زيرا گهر در سال جديد به جاي تمرين منظم حاشيه‌هاي منظمي داشته است.

بازيکنان اين تيم يکي دو روز به دليل بدقولي مسئولان باشگاه در پرداخت مطالبات‌شان تمرين نکردند. محمد مايلي کهن سرمربي تيم هم چند روزي از تيم کناره‌گيري کرد و پس از بخشش 130 ميليون توماني‌ دستمزدش براي تکميل ورزشگاه شهر دورود، به تيم بازگشت.

گهر در رده هفدهم قرار گرفته و در حاليکه همه از سقوط اين تيم به دسته يک سخن مي‌گويند مايلي‌کهن مي‌گويد هنوز براي بقا شانس داريم.

در چنين شرايطي همه يک برد راحت را براي استقلال کنار گذشته‌اند. هرچند استقلال در اين بازي تماشاگرانش را به  حکم کميته انضباطي ندارد و سه‌شنبه شب هم با الهلال در ليگ قهرمانان آسيا بازي کرده و بازيکنان اصلي‌اش خسته‌اند ولي استقلال آنقدر مهره دارد که از پس تيم هفدهم جدول بربيايد.

اگر استقلال در ورزشگاه خالي آزادي به تيم مايلي‌کهن امتياز بدهد در آن‌صورت سپاهان همچنان صدرنشين باقي‌ مي‌ماند.

مايلي‌کهن اگر موفق شود استقلال را متوقف کند در آن‌صورت لطف بزرگي به سپاهان خواهد کرد.

سرمربي گهر پيشنهاد داده بود که بازي استقلال و گهر با حضور تماشاگر برگزار شود البته به شرطي که عوايد بليت‌فروشي براي تکميل ورزشگاه شهر دورود اختصاص پيدا کند. مسئله‌اي که ظاهرا با موافقت قلعه‌نويي هم مواجه شد اما کميته انضباطي محروميت استقلال را قطعي و غير قابل بخشش دانست تا قلعه‌نويي و مايلي‌کهن که بعد از مدت‌ها بر سر يک مسئله به اتفاق نظر رسيده بودند هم‌نظري‌شان خيلي مثمر ثمر نباشد.

رويارويي محمد مايلي‌کهن و امير قلعه‌نويي در اين بازي هم قابل توجه است، مربياني که کمترين نقطه اشتراک را با يکديگر دارند و هر از گاهي هم عليه يکديگر مصاحبه مي‌کنند و اين مرتبه بايد در مستطيل سبز زور آزمايي کنند. نبردي که خيلي منصفانه نيست و بازيکنان دو تيم از نظر توان فني قابل قياس نيستند ولي خبري از تماشاگران هم نيست که باعث شود مايلي‌کهن دوباره بعد از بازي به خاطر شعارهايي که مي‌شنود بيانيه بدهد!
منبع: فارس