۰۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷

از زير جواب در رفتن مشاور موسوي

کد خبر : ۱۰۴۶۵
مشاورین ارشد میرحسین موسوی در پاسخ به ابهامات حامیان جریان فتنه پیرامون دریافت پول توسط این جریان از کشورهای خارجی به فرافکنی روی آورده اند.

به گزارش خبرنگار "جوان آنلاین "مشاوراعظم موسوی که اخیرا از زندان آزاد شده است در جلسه ای با برخی از معدود هواداران این جریان در پاسخ به سوالی پیرامون موضوع دریافت پول توسط سران فتنه از کشورهای غربی گفت: " ما باید حیطه ها را رعایت کنیم " قرار نیست هرچه اینها می گویند را ما پاسخ گو باشیم.

نامیرده ضمن تایید تلویحی ماجرای پول گرفتن توسط افراد مذکور گفت: توجه داشته باشید که اینها بیطرف نیستند و قصدشان تضعیف و وابسته نشاندادن و به لفظ خودشان اهانت به ما وشعور جنبش می باشد ، ما انکار نمی کنیم که جنبش سبز پشتیبان هایی دارد ، وگرنه نه آقای موسوی توان مالی آنچنانی دارد ونه دیگران ، اما این چیزهایی که اینها میگویند ازروی بدخواهی وتهمت است اگر مرد هستند بیایند اثبات کنند!

همچنین در این جلسه یکی از حاضرین با اعتراض به سخنان مشاور موسوی گفت:"البته فقط آقای جنتی نگفته ، وزیر اطلاعات هم گفته وتازه بیشتر هم گفته ، رسانه های اصولگرا هم دست گرفته اند ، خوب بچه ها هم فقط می خواهند بدانند چه جوابی داریم."

کارشناسان معتقدند که از نوع موضع گیری و فرار از پاسخ هایی که ده ها سئوال بعدی را به همراه خواهد داشت ، مشخص است گاف ها بسیار زیاد بوده است و نپرداختن بهتر از پاسخ گفتن است! به همین دلیل موسوی وکروبی و مشاورانشان بجای پاسخ دادن ورد کردن اتهامات به فحاشی و اهانت و فرافکنی روی آورده اند .