۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۲

قيمت بنزين در آمريکا ارزان نخواهد شد

اداره آمار انرژي آمريکا طي گزارش جديد خود اعلام کرد که قيمت بنزين در سال جاري بيشتر از پيش بيني ها خواهد بود.
کد خبر : ۱۰۴۷۶۱
صراط:و به نقل از روزنامه "نشنال ريويو" ؛ اداره اطلاعات انرژي آمريکا اعلام کرد در سال 2012 ميزان قيمت بنزين در اين کشور بيشتر از پيش بيني ها افزايش ولي ميزان درخواست ها کاهش خواهد يافت.

به گزارش اين اداره امسال ميانگين قيمت بنزين در آمريکا سه دلار و پنجاه و شش سنت در هر گالن خواهد بود که بيشتر از قيمت سه دلار و پنجاه و پنج سنتي خواهد بود که در ماه گذشته پيش بيني شده است. در سال 2012 قيمت بنزين در آمريکا به طور ميانگين سه دلار و شصت و سه سنت در هر گالن بود.

بر اساس برآوردهاي اين اداره احتمال دارد متوسط قيمت هر گالن بنزين در آمريکا در سال 2014 به سه دلار و سي و نه سنت برسد که بيشتر از قيمت سه دلار و سي و نه سنتي خواهد بود که در ماه گذشته پيش بيني شده است.

به نوشته اين روزنامه ميزان مصرف بنزين امسال در آمريکا هشت ميليون و ششصد و نود هزار بشکه در روز خواهد بود که کمتر از ميزان پيش بيني شده است. اداره آمار انرژي آمريکا در ماه گذشته ميزان مصرف بنزين در اين کشور را هشت ميليون و هفتصد و ده هزار بشکه در روز پيش بيني کرده بود.

بر اساس اين ارزيابي ميزان مصرف بنزين اين کشور در سال 2014 هشت ميليون و هفتصد هزار بشکه در روز خواهد بود که از پيش بيني هاي ماه گذشته يعني هشت ميليون و هفتصد و ده هزار بشکه در روز کمتر است