۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰

اعتماد صاحبکار دردسرساز شد

رییس پلیس فتا البرز از شناسایی عامل برداشت چند میلیونی در کرج خبر داد و گفت : عاملان اصلی اینگونه برداشت ها صاحبان حساب می باشند که به راحتی رمزهای خود را در اختیار دیگران قرار می دهند.
کد خبر : ۱۰۵۱۱۲

صراط:سرهنگ نیکنام گفت: بدنبال شاکایت فردی مبنی بر برداشت میلیونی از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی عامل این برداشت غیرمجاز آغاز کردند.

وی افزود: پس از بررسی های اولیه مشخص شد برداشت ها از ابتدای سال 91 و به صورت روزانه بوده و متهم با این مبالغ برداشتی اقدام به خرید و فروش کارت شارژ تلفن همراه می کرده است.

سرهنگ نیکنام ادامه داد: طی استعلام ها و تحقیقات صورت گرفته متهم شناسایی و به این یگان احضار شد ، وی در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود که نهایتاً پس از رویت ادله و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت از ابتدای سال گذشته در فروشگاه شاکی مشغول به کار شدم و زمانیکه وی کارت خود را جهت انتقال وجه در اختیار من قرار داد از فرصت استفاده و رمز دوم آن را فعال کردم.

رییس پلیس فتا البرز هشدار داد: از در اختیار قرار دادن اطلاعات حساب به دیگران و نگهداری رمز عبور در کنار کارت عابر خودداری کرده و رمز خود را به طور مرتب هر 30 روز یکبار تغییر دهید و نیز به صورت دوره ای موجودی حساب را کنترل کرده و چنانچه تغییر مشکوکی در موجودی خود مشاهده کردید ابتدا رمز را تغییر داده و سپس با مراجعه به بانک مربوطه و پلیس فتا، موضوع را پیگیری کنید.