۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
مروری بر رقابت های هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال؛

چشم همه به ورزشگاه آزادی است

هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان از امروز 23 فروردین در شهرهای مختلف ایران آغاز می‌شود.
کد خبر : ۱۰۵۱۴۷
صراط:هفته سی و دوم لیگ برتر امروز 23 فروردین در شهرهای مختلف ایران آغاز می‌شود اما در مهم‌ترین دیدار استقلال دیدار معوقه‌اش مقابل گهر دورود را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.
 
**فجرسپاسی – مس کرمان
 
محمود یاوری و شاگردانش که با منطقه خطر فاصله دارند این هفته میزبان مس کرمان خواهند بود. فجر سپاسی بر خلاف نیم فصل اول، در نیم فصل دوم خوب کار نکرد و در حال حاضر با 37 امتیاز مکان دوازدهم جدول را در اختیار دارد.
 
در مقابل مس کرمان روند خوبی داشته و توانسته با لوکابوناچیچ رتبه هفتم جدول را با 46 امتیاز در اختیار بگیرد. دیدار 2 تیم حساسیت چندانی ندارد چرا که نه مس کرمان سهمیه آسیا را خواهد گرفت و نه فجر سپاسی چندان نگران سقوط به لیگ یک است.
 
**ذوب آهن - پرسپولیس
 
ورزشگاه فولاد شهر اصفهان امروز میزبان یک دیدار بسیار حساس است. ذوب آهن که با فرهاد کاظمی خطر سقوط را کاملا احساس می‌کند، تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا 3 امتیاز این دیدار خانگی را کسب کرده و به بقاء در لیگ امیدوار شود.

ذوب آهن در حال حاضر 31 امتیازی است و رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارد و 3 بازی پایانی فصل برایش ارزش و اهمیت بسیار زیادی دارد اما در مقابل پرسپولیس قرار دارد. تیمی که روند خوبی بر خلاف نیم فصل اول داشته و توانسته به فینال جام حذفی هم برسد.

سرخپوشان تهرانی در حال حاضر با 46 امتیاز رتبه ششم جدول را در اختیار دارند و اگر همه چیز به نفع آنها رقم بخورد، حتی می‌توانند یک پله در جدول صعود کنند. آنچه که برای ذوب آهن در این دیدار مهم است، پیروزی است چرا که هم به بقا در لیگ امیدوار می‌شوند و هم می‌توانند انتقام شکست در جام حذفی را از یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بگیرند اما پرسپولیس هم در ادامه روند خوبش، می‌خواهد در اصفهان هم پیروز میدان باشد تا همچنان رضایت هوادارانش را همراه داشته باشد.
 
**نفت تهران – داماش گیلان
 
امیدهای منصور ابراهیم‌زاده و شاگردانش برای کسب سهمیه آسیا بسیار کم شده اما نفت تهران همچنان به دنبال تحقق رویاهایش است و تلاش می‌‌کند تا سهمیه آسیا را به دست آورد به همین دلیل دیدار خانگی با داماش برای آنها بسیار مهم است.
 
نفت تهران در حال حاضر با 48 امتیاز رتبه پنجم جدول را در اختیار دارد و در مقابل داماش گیلان قرار دارد که از منطقه سقوط فاصله گرفته اما برای اینکه کاملا بقایش در لیگ برتر را تضمین کند، به پیروزی در این دیدار نیاز دارد. داماش در حال حاضر با 37 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار داد و به امید کسب نتیجه ای مطلوب در تهران به میدان خواهد رفت.
 
**صبای قم_سایپا
 
جدال همسایه های جدول در شهر قم برگزار می شود صبای قم و ساپیا شرایط مشابهی دارند و میانه جدول را در اختیار گرفته اند بازی این 2 تیم حساسیت چندانی ندارد چرا که نه سهمیه می گیرند و نه سقوط خواهند کرد و به نظر می رسد شاگردان تقوی و مرفاوی در یک دیدار تشریفاتی به میدان خواهند رفت.
 
**ملوان_پیکان
 
ملوان بندر انزلی که رویاهایش در لیگ دوازدهم حرفه ای را از دست داده و هیچ شانسی برای کسب سهمیه آسیا ندارد در خانه به دنبال اعاده حیثیت است چراکه هفته گذشته به تیم ته جدولی آلومینیوم هرمزگان باخت و دوست ندارد مقابل هوادارانش هم مقابل یک تیم ته جدولی دیگر امتیاز داده یا شکست بخورد.
 
پیکان شرایط بسیار نامطلوبی دارد و پیروزی در این بازی خارج از خانه هم کمکی به آنها برای بقا درلیگ نخواهد کرد به همیت دلیل فیروز کریمی و شاگردانش انگیزه چندانی برای این دیدار نخواهند داشت.
 
**صنعت نفت آبادان_ راه آهن
 
صنعت نفت که سقوط خودش به لیگ یک را قطعی کرده مقابل علی دایی و شاگردانش صف آرایی خواهد کرد؛ صنعت نفت دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل تنها برای آبروداری مقابل هوادارانش به میدان خواهد رفت تا شاید خاطرات خوبی برای هوادارانش رقم بزند.
 
در مقابل دایی و شاگردانش امیدوار به صعود در جدول هستند و تلاش می کنند تا در آبادان پیروز شوند و امیدوار باشند پرسپولیس و مس کرمان نتیجه نگیرند تا 2 پله در جدول بالا بیایند.
 
**استقلال_گهر درود
 
دیدار معوقه این هفته ورزشگاه آزادی، حساسیت و اهمیت زیادی برای آبی پوشان تهرانی دارد چراکه استقلال اگر در این دیدار خانگی پیروز نشود قهرمان لیگ را تا حد زیادی از دست داده است استقلال در حال حاضر با 2 امتیازکمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار دارد و اگر مقابل گهر امتیاز بدهد باید قید قهرمانی را بزند.

در مقابل گهر درود قرار دارد که سقوط این تیم نیز به لیگ یک قطعی شده است محمد مایلی کهن و شاگردانش فقط برای اعاده حیثیت به میدان خواهند رفت و نمی خواهند به راحتی مقابل استقلال دست ها را به علامت تسلیم بالا ببرند، مایلی کهن و قلعه نوعی در گذشته مشکلات زیادی با یکدیگر داشته اند و این دیدار برای سرمربی گهر درود ارزش و اهمیت خاصی دارد و نمی خواهد به راحتی مقابل قلعه نوعی شکست بخورد.
نظرات بینندگان
خودسیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۲
۰
۲
استقلال در حال حاضر با 2 امتیاز نسبت به "سایپا" در رده دوم جدول قرار دارد
صراط خوابی؟
سپاهان صدره!
فقط سپاهان