۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۵
در پی شایعه خداحافظی از دنیا کشتی:

گودرزی:هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام

دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن گفت: در شرایط فعلی ترجیح می دهم به کارهای شخصی ام بپردازم و از دنیای کشتی فاصله بگیرم.
کد خبر : ۱۰۵۱۹۲
صراط:صادق گودرزی  ضمن بیان این مطلب افزود:یک کشتی گیر برای آنکه  بتواند در مسابقاتی چون المپیک یا جهانی به موفقیت برسد باید روزها و ماههای زیادی را به صورت شبانه روزی وبه دور از خانواده در شرایطی دشوار تمرین کند اما  درنهایت به غیر از همان مدالی که در روزپایانی مسابقات می گیرد و یک سری وعده وعید از سوی مسئولان هیچ چیز دیگرعایدش نمی شود.

وی ادامه داد: مسئولان قبل از حضور یک ورزشکار در میادین مهم به او قول های زیادی می دهند اما همین که آن تورنمت تمام می شود تمام وعده ها مشمول مرور زمان می شود.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد:کشتی گیران اغلب به غیر از کشتی گرفتن شغل دیگری ندارند و از آنجا که عمر قهرمانی کوتاه است اگردر دوران جوانی و قهرمانی به فکر نباشند به طور حتم در آینده ودر زندگی شخصی خود دچار مشکل خواهند شد در نتیجه من نیز از این قاعده مستثنی نیستم واعتقاد دارم در شرایط کنونی در دنیای کشتی نباشم بهتر است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا به طور قطعی از کشتی خداحافظی خواهد کرد گفت:در این خصوص هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام فعلا یک سری کارهای شخصی دارم که قصد رسیدگی به آنها دارم و مطمئنا پس از بررسی تمامی جوانب امربهترین تصمیم را خواهم گرفت.

دارنده مدال برنز جهان درباه شایعات عدم حضورش در اردوی تیم ملی نیز اظهار داشت:مورد خاصی نبود با توجه به این که ترجیح دادم فعلا کشتی نگیرم از اعضای کادر فنی عذر خواهی کردم ودراین اردو حاضر نشدم و تمامی صحبت ها وحرف و حدیث هایی که غیر از این بوده را تکذیب می کنم،در این چهار سالی که در تیم ملی هستم صاحب 3 مدال جهانی و یک مدال المپیک شده ام و فکر می کنم دینم نسبت به کشتی کشورم ادا کرده باشم.

گودرزی در خاتمه خاطرنشان کرد:در حال حاضر در زادگاهم ملایر هستم و ضمن رسیدگی به امور شخصی زندگی ام به احتمال فراوان در انتخابات شورای شهر این شهرستان شرکت خواهم کرد.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم