۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۵
تمرین شنبه 24 فرودین پرسپولیس

حواشی تمرین امروز پرسپولیس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی که قرار بود ساعت 11:30 صبح شنبه 24 فروردین در مجموعه درفشی فر آغاز شود با یک ربع تأخیر آغاز شد.
کد خبر : ۱۰۵۴۴۷
صراط:تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی که قرار بود ساعت 11:30 صبح شنبه 24 فروردین در مجموعه درفشی فر آغاز شود با یک ربع تأخیر آغاز شد.

 و‌ینگو بگو‌ویچ در امروز حضور داشت.

 کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، مهرداد پولادی و حسین ما‌هیینی غا‌ئبان اصلی تمرین امروز  بودند.

 حقیقی پس از فیزیوتراپی به دویدن پرداخت و علی کریمی نیز ساعت 12:10 در محل تمرین حاضر شد و در کلینیک  فیزیوتراپی کرد.

تمرین سرخ پوشان پس از بازی با ذوب آهن اصفهان به صورت سبک و ر‌یکاوری برگزار شد و نفرات اصلی پس از دویدن کوتاه به حرکات کششی رو آورده و ساعت 12:25 تمرین اين تيم به اتمام رسيد.

 سید جلال حسینی زودتر سایر بازیکنان درخشی فر را ترک کرد.

نفرات ذخیره نیز زیر نظر چیذر‌ی مربی بدنساز به تمرین می پردازند.

عز‌یزیان مربی دروازه بان ها با نیلسون و محمدی به صورت اختصاصی به پرداخت .

مهرزاد معدنچی و عابد زاده به صورت اختصاصی به دویدن پرداختند، سپس معند‌چی مشغول صحبت کردن با بگو‌ویچ شد. عابد زاده نیز با سایر بازیکنان فوتبال بازی کرد.

تمرین سرخپوشان با استقبال کم هواداران مواجه شده است و تعداد کمی در درفشی فر حضور داشتند. محمد قاضی مهاجم پر‌سپولیسی ها کمی با عصبانیت تمرین را دنبال می کرد و در ضمن دست خود را بانداژ کرده بود.

هانی نوروزی پسر خرد سال هادی نوروزی در تمرین پرسپولیس حضور داشت. غلامرضا رضایی در حال بازی کردن با هانی نوروزی بود و باعث خنده سایر بازیکنان شده بود.

در لحظات پایانی تمرین نفرات ذخیره، فوتبال تحت فشار را زیر نظر گل محمدی انجام دادند سرمربی سرخ پوشان در این فوتبال نمایش خیره کننده ای داشت.

پس از پایان فوتبال نیز بازیکنان و مربیان به دروازه نیلسون و محمدی شوت زدند که عملکرد مربیان خیلی بهتر از بازیکنان بود و شوت های آنها تبدیل به گل می شد.

تمرین شنبه 24 فروردین سرخ پوشان ساعت 13:00 به اتمام رسید.

 تمرین سرخ پوشان تا چهارشنبه 28 فروردین تعطیل است.
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند