۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

تشكر ويژه از خودرسوايي دولت آمريكا

افتتاح دفتر سازمان تروريستي منافقين در واشنگتن و در فاصله يك خيابان با كاخ سفيد، بي آبرويي مشترك براي اين سازمان و دولت اوباماست.حدود يك سال پيش وزارت خارجه آمريكا، نام اين سازمان را كه 12 هزار شهروند ايراني را به شهادت رسانده از فهرست گروه هاي تروريستي حذف كرد و اكنون يك سال بعد اين گروه در مراسمي كه شماري از مقامات سابق آمريكا حضور داشتند، دفتر گروه موسوم به «شوراي مقاومت» را در واشنگتن راه اندازي كرده است.
کد خبر : ۱۰۵۵۴۱
صراط:  از جمله شركت كنندگان اين برنامه ژنرال جيمز جونز مشاور پيشين امنيت ملي باراك اوباما، جان بولتون، سفير سابق آمريكا در سازمان ملل متحد، پي.جي. كراولي، معاون سابق وزير خارجه، پاتريك كندي، نماينده سابق كنگره و جان سانو، قائم مقام سابق بخش عمليات سري سازمان سيا بودند.

در گذشته، مقام هاي ايالات آمريكايي وجوه زيادي را در قبال سخنراني در برنامه هاي اين سازمان تروريستي و لابي گري براي اين گروه در وزارت خارجه آمريكا دريافت كرده اند.

سونا صمصامي از اعضاي گروهك منافقين در جريان راه اندازي دفتر اين سازمان در واشنگتن عباراتي را به كار برد كه شرمندگي آن براي «سازمان مجاهدين خلق» خواهد ماند. او گفته است: «اكنون كه وزارت خارجه ايالات متحده نام سازمان مجاهدين را از فهرست سازمان هاي تروريستي حذف كرده، مانع اصلي بر سر راه براندازي جمهوري اسلامي از ميان برداشته شده است».

اين ادعا البته دروغ است و سازمان سالهاست در حوزه عمليات تروريستي، دروغ پردازي و اتهام پراكني نيابتي عليه برنامه هسته اي ايران و نقش آفريني در پروژه هاي ايجاد اغتشاش نظير فتنه سبز، در خدمت سازمان سيا قرار دارد اما اداي عبارات مذكور در حالي است كه زماني «سازمان مجاهدين خلق» مدعي مبارزه انحصاري با امپرياليسم آمريكا را داشت.

رسوايي متقابل براي دولت باراك اوباما كه از ادعاي دوستي با ملت ايران به حمايت از قاتلان 12 هزار شهروند ايراني رسيده و اين امر در عين حال كه ميزان رياكاري مقامات آمريكايي را نشان مي دهد، تهي دستي مطلق آنها در مقابل ملت ايران را نشان مي دهد؛ چه اينكه در ادبيات سياسي تحليل گران مختلف، از سازمان منافقين به عنوان گروهي مضمحل شده، بي سود و پرهزينه ياد مي شود.

اين حقيقت به اندازه اي روشن است كه وبسايت آمريكايي راديو فردا در گزارشي نوشت: برخي مقامات آمريكايي اعلام كرده اند سازمان مجاهدين خلق را يك گروه اپوزيسيون ريشه دار نمي دانند و باور ندارند كه اين سازمان توانايي بسط ارزش هاي دموكراتيك در ايران را دارا باشد. بسياري از ايرانيان به دليل سابقه سازمان در جريان جنگ ايران و عراق و جانبداري اين گروه از صدام حاكم وقت عراق، با ديدي منفي به اين مجموعه نگاه مي كنند.

با اين اوصاف به نظر مي رسد اگر جمهوري اسلامي ده ها ميليون دلار هزينه مي كرد تا ماهيت آلوده به جنايت و خباثت و رياكاري دولت باراك اوباما و دروغ بودن ادعاي مبارزه با تروريسم و دفاع از حقوق بشر را نشان دهد، به اندازه وزارت خارجه هيلاري كلينتون و جان كري و ژنرال جيمز جونز نمي توانست در اثبات اين حقيقت موفق باشد. بنابراين به طور خاص بايد از وزارت خارجه آمريكا و نابغه هاي! آن تشكر كرد. اكنون مي توان به گوشه اي از حقيقت نهفته در كلام امام سجاد عليه السلام پي برد كه فرمود «الحمدلله الذي جعل اعدائنا من الحمقاء».
منبع: کیهان