۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

ماهی لغزنده و دو جام ارزنده!

امسال شرایط فوتبال داخلی ما به گونه ای رقم خورده است که طلایی پوشان اصفهانی می توانند شانس این را داشته باشند که به طور همزمان دو جام را کسب کنند.
کد خبر : ۱۰۶۱۱۸
صراط: کسب حتی یک جام در مسابقات سطح اول فوتبال کار آسانی نیست اما امسال تیم سپاهان که در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز با استقلال صدر نشین، دوم جدول است می تواند در فینال جام حذفی نیز با برد مقابل حریف سرخپوش خود جام حذفی را بالای سر ببرد.

سپاهان اصفهان امسال شرایط خاصی را پشت سر گذاشت. در ابتدای فصل در حالی که بسیاری از مهره های نام آشنای این تیم از جمع زرد پوشان اصفهانی جدا شده بودند بسیاری از کارشناسان بر این باور بودند که سپاهان امسال با سپاهان هر سال دیگر متفاوت است و نقاط ضعف زیادی در این تیم دیده خواهد شد.

رفته رفته با شروع لیگ شاید در آن هفته های ابتدایی این پیش بینی کارشناسان درست از آب درآمد ولی به تدريج شاگردان کرانچار نشان دادند که هنوز هم یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی هستند.

آنها سرانجام پا به پای تیم کهکشانی استقلال تا صدر جدول پیش رفته و حالا 2 بازی آینده تا پایان لیگ چهره قهرمان را مشخص می کند.

کرانچار سرمربی تيم فوتبال سپاهان در وصف این شانس کسب 2 جام بیان کرده است که هر 2 جام قهرمانی کاملاً در دستان ماست منتها مثل یک ماهی لیز. حالا به دست آوردن این ماهی لیز شرایط خاصی دارد.

سپاهان باید با توجه به انگیزه های خاص استقلال در 2 بازی آینده اش موفق به برد شود و هم چنین با برد مقابل پرسپولیس پرشور در جام حذفی این شانس را دارد که 2 جام همزمان را کسب کند ولی این کار چندان هم ساده نخواهد بود.