۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۱

بمب تبلیغاتی مشایی، در میتینگ آزادی چه خواهد بود؟/آیا این بار دختران و پسران در آزادی آب بازی می کنند؟!

پیشنهاددهندگان این ایده، با نیم نگاهی به ماجرای «آب بازی مختلط دختران و پسران در یک یاز پارک های تهران» که باعث ایجاد جوی کم سابقه در کشور شد، در پی ایجاد شرایطی در میتینگ پنجشنبه هستند تا مانند ماجرای «آب بازی» سر و صدای تبلیغاتی به راه بیاندازد.
کد خبر : ۱۰۶۱۳۰
صراط: ظاهراً مسئولین این میتینگ تبلیغاتی، با دعوت از گروه های موسیقی فاقد مجوز ، از سویی در پی جلب نظر جوانان هستند و از دیگر سو، از طریق همین روش ها، استادیوم آزادی را مملو از تماشاگر کنند!

بیننده «انتخاب» همچنین خبر داده که بسیاری از این گروه ها، زیر زمینی بوده و فاقد مجوز هستند.

با این اوصاف، یکی از جنجال های احتمالی پس از میتینگ دولت، انتشار تصاویر جهت دار از ظاهر متفاوت گروهی از حاضران (دختران و پسران) در ورزشگاه آزادی خواهد بود تا از طریق واکنش چهره های سیاسی ، روحانیون و احتمالاً واکنش نیروی انتظامی برای برخورد با «حاضران» به دلیل «ظواهر غربی»، جو تازه ای در کشور ایجاد کرده و از این طریق، کاندیدای دولت ، نخستین گام خود برای اخذ آرای گروه های مختلف ناراضی از «محدودیت های اجتماعی» را بردارد!

مسئولین این میتینگ، این ایده را الهام از ماجرای «آب بازی مختلط دختران و پسران در یک یاز پارک های تهران» می دانند که باعث ایجاد جوی کم سابقه در کشور شد و حتی نیروی انتظامی را به واکنش واداشت.

منابع مطلع می گویند مسئولین این میتینگ معتقدند در پی ایجاد شرایطی در میتینگ پنجشنبه هستند تا مانند ماجرای «آب بازی» سر و صدای تبلیغاتی به راه بیاندازد.

این درحالیست که همین منبع مطلع می افزاید، این ایده با مخالفت جدی برخی چهره های دولتی مواجه شده است. این افراد هشدار داده اند که نباید اعتماد «طیف مذهبی جامعه» کاملاً سلب شود! بنابراین احتمال لغو دعوت از این گروه افراد وجود دارد.

با این اوصاف، خبرنگار «انتخاب» نتوانست دریابد آیا با مخالفت جدی برخی چهره های موثر دولتی، این ایده اجرایی خواهد شد یا خیر؟!

دعوت از 80 گروه موسیقی  برای شرکت در میتینگ استادیوم آزادی، برای چه؟!

متن ارسال شده از سوی بیننده «انتخاب»، در پی می آید:

 با سلام اینجانب عضو یکی از گروههای موسیقی سنتی تهران می باشم. 15 فروردین ماه جاری از طریق یکی از دوستان مسئول گروه از ما برای شرکت در مراسم همایش استادیوم آزادی دعوت شد. این دعوت از سوی سازمان میراث فرهنگی صورت گرفته بود. که البته ابتدا روز 28 فروردین بود وبعد به 29 فروردین تغییر یافت.

طی روزهای بعد متوجه شدیم که در شهر تهران از گروههای موسیقی متعدد دیگری از جمله گروههای موسیقی پاپ که حتی برخی از انها فاقد مجوز فعالیت می باشند هم برای این میتینگ دعوت صورت گرفته است!

همین مساله باعث شد که بیشتر تحقیق کنیم ودر نهایت از طریق یکی از پرسنل سازمان میراث فرهنگی با کمال تعجب متوجه شدیم برای این مراسم از حدود 80 گروه موسیقی سنتی وپاپ دارای مجوز وبدون محوز دعوت شده است!!

به گونه ای که گروههای موسیقی سنتی از استانهای تهران ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، گیلان ، بوشهر ، هرمزگان ،خراسان ، ترکمن صحرا ، مازندران ،کردستان ،چهار محال وبختیاری وهمینطور تعداد زیادی گروههای موسیقی پاپ عمدتا از تهران وشهرهایی مانندکرج ،شیراز و اصفهان به منظور اجرای موسیقی در این مراسم دعوت شده اند!!

ضمنا به هر یک از اعضای هرگروه هم اجازه داده شده که می توانند تعداد 10 نفر را به عنوان مهمان با خود به استادیوم ببرند.

نکته ای که برای ما بسیار عجیبست این که چگونه امکان اجرای برنامه توسط این تعداد گروه موسیقی در یک همایش وجود دارد!؟

حتی اگر این همایش 5 ساعت طول بکشد وفرض را بر این بگذاریم که 3 ساعت از این مراسم به اجرای موسیقی اختصاص یابد ( که چنینی چیزی کاملا غیر معمول است) و اگر برای اجرای برنامه هر گروه فقط 15 تا20 دقیقه زمان ببرد وبلافاصله اجرای گروه بعد شروع شود در نهایت حدود 10 تا 12 گروه امکان اجرای برنامه موسیقی را در طول مراسم خواهند داشت (که البته اجرای عملی چنین چیزی هم بعید به نظر می رسد).

در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که واقعا هدف از دعوت بی سابقه از 80 گروه موسیقی در چنین مراسمی در شرایطی که اساسا امکان اجرای برنامه برای آنها وجود ندارد ، چه می تواند باشد؟ آیا صرفا ناشی از یک بی برنامگی وشتابزدگی کاریست یا هدف دیگری وجود دارد؟!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۴۴
۱۲۶
صراط چرا اين طوري شدي. اين نفوذي هارو از خودت دور كن. چته. اين چه تيتراييه؟بابا آدم باش. مثل سلفي ها شدي. آخه اين قدر بدون ايماني؟اين الان شد كار ايديولوژيك؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۸
۵۹
این نه اسفندیار بلکه ضحاک است
مغضوب زمین و زمان وافلاک است


من اگه جاش بودم به جای دعوت از ابی پنجاه هزار تومان منصور رو میبخشیدم .
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۲۵
۴۸
علاج واقعه قبل از وقوع مي كنيد يا پيش قضاوت ؟
در هر حالتي :‌ درد داريد
علی ایرانی
|
Germany
|
۱۰:۰۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۰۵
۶۹
جا دارد که از همین جا از دولت محترم بخاطر این 8 سال خدمت خالصانه که یکی از نتایج آن گسترش فحشا و بی بند وباری بود تشکر کنم و ضمنا بمب تبلیغاتی مشایی گسترش مهمین موراد است
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۶
۳۴
هلال احمر هم با تمام اكيپ اش دعوت شده . حدود 300000 نفر و شايد هم بيشتر و از استانها تمام اتوبوس ها حركت كرده اند. مي دانستيد شما؟؟؟؟
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۲
۲
۲
فقط امیدوارم اینا ی سری خبر درگوشی و شایعه باشه!ما مردم دیگه ظرفیت ی درگیری داخلی و سروصدا رو نداریم!