۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶

دعوتنامه ضیافت شام دولت در آزادی

اعضای ستاد تسهیلات سفر و کارکنان معاونتهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه خانواده هایشان برای شرکت در مراسم تقدیر از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به استادیوم آزادی دعوت شده اند.
کد خبر : ۱۰۶۲۱۵
صراط: برگزاری مراسم تجلیل از اعضای ستاد تسهیلات سفر که قرار است با حضور کارکنان  20 وزارت خانه، ارگان و نهاد دولتی در استادیوم آزادی با حضور صد هزار نفر برگزار شود، مورد انتقاد نمایندگان مجلس، مراجع تقلید قرار گرفته است.

با این حال سازمان میراث فرهنگی در دعوت نامه های ارسالی ضمن اعلام الزام برای شرکت در این مراسم از کارکنانش خواسته تا با خانواده های خود حضور پیدا کنند. همچنین سازمان میراث فرهنگی می بایست ده هزار نفر را از کارکنان خود در استانهای کشور و سازمان میراث فرهنگی به این مراسم دعوت کند.

سازمان میراث فرهنگی به کارکنان خود اعلام کرده از تمامی کارکنانی که در این مراسم حضور پیدا کنند با اهدای کادو و پاداش نقدی تجلیل می شود.

قرار است کارکنان ادارات کل میراث فرهنگی در استانها، از صبح روز 29 در ورزشگاه آزادی مستقر شوند و برای کارکنان هر یک از بخشها و موزه های سازمان میراث فرهنگی در تهران نیز اتوبوسهایی به مقصد ورزشگاه آزادی از ساختمان ارگ آزادی و ساختمان های دیگر سازمان تدارک دیده شده است.

منبع: مهر