۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۲

پشت پرده تغییرمکان نشست پایداری

همایش جبهه پایداری که قرار بوده در مسجد ارگ تهران برگزار شود، به دلیل مخالفت حاج منصور ارضی _ که بنا بوده در این مراسم مداحی کند_ به مکان و زمان دیگری موکول شد.
کد خبر : ۱۰۶۲۷۰
صراط: به دلیل مخالفت یکی از مداحان معروف تهرانی، مکان، برگزاری همایش جبهه پایداری تغییر کرد.
به گزارش شفاف شنیده ها حاکی از آن است همایش جبهه پایداری که قرار بوده در مسجد ارگ  تهران برگزار شود، به دلیل مخالفت حاج منصور ارضی _ که بنا بوده در این مراسم مداحی کند_  به مکان و زمان دیگری موکول شد.

علی خطیبی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری هم امروز از قطعی نبودن زمان و مکان همایش جبهه پایداری برای اعلام نامزد نهایی این جبهه خبر داد و اظهار کرد: مکان این همایش متعاقباً اعلام خواهد شد. تا کنون نیز خبری در خصوص مکان جدید همایش جبهه پایداری اعلام نشده است.

به نظر می رسد گزینه نهایی که در این مراسم به عنوان نامزد جبهه پایداری معرفی خواهد شد باقری لنکرانی هلوی دولت احمدی نژاد است. البته پایداری ها برای رسیدن به این گزینه «نه» های زیادی شنیدند.

اعضای این جبهه پایداری بسیار مایل بودند  جلیلی، مذاکره کننده ارشد برنامه هسته ای کشور و فتاح را به عنوان کاندیدای خود معرفی کنند اما پس از رایزنی های جبهه پایداری و تلاش هایی که برای مطرح شدن نام سعید جلیلی و پرویز فتاح به عنوان 2 گزینه این تشکل صورت گرفته است، جلیلی عنوان کرده که به هیچ عنوان کاندیدا نمی شود و فتاح هم به دلیل محدودیت و معذوریت هایی که برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا دارد، تمایلی به حضور در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری ندارد.

پایداریها زمانی که با مخالفت این دو  مواجه شدند تصمیم گرفتند تا با حضور جلیلی، حداد عادل، لنکرانی، فتاح و میرکاظمی ائتلاف تشکیل دهند اما در دورن خود جبهه با این تصمیم مخالفتهایی صورت گرفت تا اینکه اعضای پایداری تصمیم گرفتند هلوی دولت احمدی نژاد را به عنوان تنها گزینه خود معرفی کنند.

گفته می شود وی به تایید شورای فقاهی جبهه پایداری رسیده و اگر به تایید شورای فقاهتی نرسیده بود معرفی نمی‌شد .حتما لنکرانی به تایید رسیده است که آیت الله مصباح یزدی به عنوان یکی از فقهای جبهه پایداری، در جلسه معرفی وی حضور خواهد یافت.
منبع: شفاف