۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

واکنش کوثری به خبرهمایش ۲۰ هزار نفری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همایش‌هایی که توسط هر یک از کاندیداهای مطرح قبل از ثبت‌نام برگزار می‌شود، نباید انتخاباتی باشند بلکه باید به کلان موضوع انتخابات و سیاست‌های کلی بپردازند.
کد خبر : ۱۰۶۲۷۷
صراط: محمداسماعیل کوثری درباره این‌که حامیان یک کاندیدای احتمالی از برگزاری همایشی ۲۰ هزار نفری در یکی از میادین تهران خبر داده‌اند، اظهار کرد: اگر این تجمعات در محیط سربسته باشد و برای کسی حتی در تردد در آن مکان مزاحمت ایجاد نکند، می‌تواند مانند سایر همایش‌های دیگر برگزار شود و مجوزی نیاز ندارد، اما اگر به بیرون کشیده شود، قطعا مجوز لازم است.

وی ادامه داد: شرایطی که در آن همایش و در آن محیط سربسته ایجاد می‌شود نیز اهمیت دارد و نباید در آن همایش بحث تبلیغات مطرح شود، بلکه باید به کلان موضوع انتخابات و سیاست‌های کلی بپردازند.

وی با بیان این‌که «فعالیت‌هایی همچون پخش پوستر و دادن شعار پیش از ثبت نام کاندیداها غیرقانونی است» در عین حال تصریح کرد: باید یادآور شد برگزاری چنین مراسم‌هایی با شرایط گفته شده و بدون تبلیغات انتخاباتی و بیرونی، به پرشور شدن فضای جامعه برای حضور در انتخابات کمک خواهد کرد.
منبع: ایسنا
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید