۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
ناك اوت ليگ بوكس؛

ويتريني كه بيشتر از سه مشتري نداشت!

داستان ليگ بوكس به مانند يك افسانه طلسم شده است، مثل همان اجناسي كه حتي با تزيين بي وقفه صاحبانشان نيز طرفداري ندارند.
کد خبر : ۱۰۶۶۲۲
صراط:  بوكس يكي از بي سر و صداترين فدراسيون هاي كشور را دارد، شايد يكي از دلايل عمده آن عدم پخش تلويزيوني و به دنبال آن نبود اسپانسر مي باشد.

مشكلات مالي در هر فدراسيوني زمينه ساز مشكلات زيادي مي شود و در بوكس نيز به دنبال ناكامي مسئولان اين رشته در جذب تيم ها براي شركت در ليگ بوكس،‌ همچنان اين بستر مناسب براي رشد و ارتقاي تيم ها و بوكسوران فراهم نمي شود.

مسئولان سازمان ليگ با تمام تلاشي كه از ماه ها قبل داشته اند موفق نشده اند بيش از سه تيم را براي شركت در اين رقابت ها متقاعد كنند.
اين سه تيم پيوند ساپكوي رباط كريم و تيم خوزستان و تيم سيستان و بلوچستان است.

مسئولان مدعي شده بودند كه حتي اگر يك تيم ديگر نيز به جمع اين سه تيم بپيوندد ليگ را با چهار تيم برگزار خواهند كرد اما چنين اتفاقي رخ نداد.

هيئت هاي بوكس استان ها نيز با اين مشكلات عديده مالي قادر نيستند چنين ريسكي را براي استقبال از ليگ انجام دهند حالا انگار در بهار بوكس كشور همچنان در خواب زمستاني فرو رفته است و طي چند ماه آينده نيز حتي مسابقات منطقه اي برگزار نمي شود تا تنها رقابت موجود، مسابقات انتخابي تيم ملي باشد.

مسئولان بايد فكري به حال اين ليگ ناك اوت شده بكنند چرا كه در هر فدراسيون ورزشي، ليگ به عنوان يكي از عوامل موفقيت آن فدراسيون به حساب مي آيد.
نظرات بینندگان
عبداله ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
۳
۰
وسیاست گذاریهای غلط ورزشی رابه ان اضافه کنید