۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
تحلیل سایت معروف آمریکایی به استناد ظهور نزدیک است:

بمب‌گذاران بوستون به مهدی معتقدند/ایران حزب الله و نیروی قدس در انفجارها دست دارند!

ویدیوی ارسال شده در یوتیوب توسط یکی از مظنونین یعنی تامرلان(تیمور لنگ) سارنایف، نشان می دهد وی به ظهور امام دوازدهم شیعه و خیزش ارتش اسلامی با پرچم های سیاه از خراسان، استانی در ایران معتقد است.
کد خبر : ۱۰۶۸۰۴
نادانی و بی اطلاعی یک پایگاه خبری معروف آمریکایی از عقاید فرق اسلامی در خصوص موضوع ظهور، سبب شد تا این سایت خبری به استناد فیلم ارسال شده در یوتیوب توسط یکی از مظنونین انفجارهای بوستون و استناد به «مستند ظهور نزدیک است»، با انتشار تحلیلی با عنوان «بمب‌گذاران بوستون؛ پیروان آیت الله های ایران»، مدعی شود ایران، حزب الله و نیروی قدس سپاه پاسداران در این انفجارها دست دارند!



به گزارش صراط، پایگاه خبری «ورلد نت دیلی» از منابع خبری نزدیک به نومحافظه کاران آمریکا در تحلیل انفجارهای بوستون نوشت: ویدیوی ارسال شده در یوتیوب توسط یکی از مظنونین یعنی تامرلان(تیمور لنگ) سارنایف، نشان می دهد وی به ظهور امام دوازدهم شیعه و خیزش ارتش اسلامی با پرچم های سیاه از خراسان، استانی در ایران معتقد است.

نوشته این پایگاه خبری شناخته شده آمریکایی افزود:روحانیان ایران نیز به همین موضوع معتقدند که این عقیده در مستند سری «ظهور نزدیک است» به تصویر کشیده شد. این فیلم  به استناد احادیث شیعه می‌گوید که رهبر عالی ایران آیت الله خامنه‌ای که متولد استان خراسان ایران است، یکی از کسانی  است که پرچم اسلام را در زمان رجعت مهدی بر خواهد افراشت.

«ورلد نت دیلی» اضافه کرد: این اعتقاد وجود دارد که مهدی زمانی ظهور خواهد کرد که آرماگدون اتفاق بیفتد و ایران به منظور تسهیل زمینه های وقوع آرماگدون بدنبال دست یافتن به سلاح هسته ایی است.

این نوشته در ادامه با نقل خبری عجیب افزود: یک عضو سرویس اطلاعات ایران به ما گفت ایران با انفجارهای روز دوشنبه بوستون در ارتباط است و حزب الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران نیز در این قضیه دخیلند.

گزارش این پایگاه خبری شناخته شده آمریکایی که فقط نشانگر بی اطلاعی نویسندگان از عقاید فرق مختلف اسلامی و نگاه مغرضانه به ایران است در حالی منتشر شد که یکبار مشاهده فیلم ارسال شده از سوی تامرلان(تیمور لنگ)سارنایف از مظنونین بمب‌گذاری ماراتن بوستون که در ذیل خبر یاد شده نیز بارگذاری شده است، بخوبی فاصله وی با تشیع و ارتباط وی را با القاعده نشان می دهد.

این فیلم که با عنوان «تحقق یک پیش بینی» (EMERGENCE OF PROPHECY) به همراه مستند «ظهور نزدیک است» ذیل خبر «ورلد نت دیلی» به عنوان مستند این تحلیل علمی بارگذاری شده است، در پلان اول خود صراحتا به احادیث ابوهریره-یکی از منابع معتبر نقل حدیث اهل سنت- به عنوان منبع خود اشاره می‌کند.


             مستند ارسال شده از سوی یکی از بمب گذاران در یوتیوب به همراه مستند ظهور نزدیک است
 که در ذیل خبر بارگذاری شده است.


پلان اول فیلم که به روایت ابوهریره در مورد عصر ظهور اشاره می کند

در بخشهای بعدی این فیلم نیز روایاتی در خصوص ظهور و مهدی موعود، از منابع روایی معتبر و مورد قبول اهل سنت نظیر صحیح مسلم مورد استناد قرار گرفته است.


یکی از روایات نقل شده از صحیح مسلم از صحاح شش گانه اهل سنت

در بخش دیگری از این فیلم سازندگان با استناد به حدیثی دیگر از منابع مورد قبول خود به خراسان بزرگ به عنوان محل ظهور مهدی موعود اشاره کرده و در ادامه نیز با نشان دادن نقشه آن که شامل افغانستان، بخشهایی از تاجیکستان، ترکمنستان،ازبکستان و بخش کوچکی از استان خراسان ایران است منظور خود را از خراسان به خوبی بیان می کنند که البته دقت در همین روایت می تواند یکی از علل تجمع القاعده در افغانستان را به خوبی تبیین کند.



در پلان پایانی فیلم یاد شده نیز نمایش نتیجه گیری سازندگان در خصوص مهدی موعود و بیان اینکه او از فرزندان اسحاق است، بخوبی فاصله اعتقادی فراوان سازندگان فیلم را با عقاید شیعه در خصوص ظهور و حضرت حجت(عج) به نمایش می گذارد.


نتیجه گیری فیلم؛ امام مهدی از اعقاب اسحاق است.

گفتنی است فیلم «ظهور نزدیک است» که به عنوان یکی از مستندات نگارش تحلیل «ورلد دیلی نت» مورد استناد قرار گرفته است، از تولیدات مورد حمایت جریان انحرافی بود که در تیراژ وسیع در سطح کشور منتشر گردید که البته قاطبه علما محتوای این فیلم را رد کرده و آن را غیر قابل استناد اعلام کردند.

نظرات بینندگان
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۲۹۲
۳۲۳
جل الخالق ! پس جریان انحرافی با مستند ظهور نزدیک است فعالیت برون مرزی هم داشته و ما خبر نداشتیم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجاس که باید گفت لعنت بر بهار دجال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان، جرا میگی نادانی، اتفاقاً خیلی هم دانسته و حساب شده است. اینا چندتا شبکه خبررسانی صهیونیستی هستن، که از تخیلاتشون استفاده میکنن، هر چی بخوان، اون تو میذارن، شما هم که به مردم اونجا دسترسی نداری، بنابراین مردمشون هم باور میکنن. زمانی عقب نشینی میکنن که یه نفر پیدا بشه و به نقاط ضعفشون حمله کنه، مثل دکتر احمدی نژاد. وقتی قریب به دو سال و خرده ای که نمیذارین دکتر صحبت کنه، وقتی خودتون اختیارات رییس جمهور رو محدود کردید، مجلس رو دو قبضه کردید، خودتون عملاً همه کاره شدید نتیجش میشه این. سوریه رو به اون روز در آوردن. ترکیه که جرأت نمیکرد جیک بزنه، حالا شمشیر رو ازرو بسته. رفتین با کمک دولت انگلیس سفارتشو اشغال کردید، تحریمها شد چند برابر. عذر میخوام، واقعاً فرق شما با صهیونیستا چیه؟ شما پیاده نظامشون هستید. دکتر احمدی نژاد رو مشغول کردید به خودتون، تا اونا به اهدافشون برسن. همین ادبیات این ممل و شخصیتهای کارتونیش رو نگاه کن، این چه لاطائلاتی که این شخص صبح تا شب به هم میبافه. واقعاً این شخص، پیاده نظام صهیونیستا نیست، تابلو ئه که هست.
الانم اگر بخواین به همین منوال پیش برید، باید کشور رو دو دستی تقدیم صهیونیستا کنید، چون نه سیاست بلدید، نه سواد و معلوماتشو دارید، و نه جرأتشو دارید که مقابل صهیونیستا باستید، چون خودتون دستاتون آلوده است. بنابراین تا بیشتر از این گند بالا نیاوردین، خودتون رو بکشید کنار، بذارید ملت خودشون تصمیم بگیرن.
صراط عزیز ممنون میشم، انتقاد پذیر باشی و چاپم کنی.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه کسی جرات میکنه نذاره ایشون حرف بزنه ؟ پس اینارو کی گفته :

ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط عزیز لطفا مثبت منفی ها رو درست کن من الان خودم 10 تا منفی دادم به این پست. همش هم ثبت شد!!!!!!!!
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان نظراتت را دوست دارم ولی اینجا اشتباه نکن. دشمنان صهیونیستی منتظر فرصتند.این انفجارها هیچ ارتباطی به ایران ندارد.ساخت بمب اتم حرام است.ایرانیان چه اصولگرا.چه انحرافی چه اصلاح طلب چه سبز چه سرخ و....همه ایرانی اند . توی این جور موارد نباید همدیگر را بکوبیم.
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
خودش عزیز لورنس عربستان رو بخون ، تاریخ فعالیت فراماسونری در ایران رو مطالعه کن ، ارتباط برخی از عناصر جریانهای مختلف فکری به اصطلاع ملی و مذهبی .... رو با اونور آب مطالعه کن اگه این مسائل وجود نداشت که خیلی از مسائل و اتفاقات تلخ در تاریخ ایران بوجود نمی اومد ، حوادث سال 88 بوجود نمی اومد امثال هوشنگ امیراحمدی ها وجود نداشتن و ....
کروه5
|
Iran (Islamic Republic of)
شک نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
م... و بر و بچز رو تحویل بدید از دستشون خلاص شید :)
خودش
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد جان. اون کتابا رو خوندم .مستر همفر و ساختن فرقه هایی چون وهابیت و بهائیت توسط انگلیسیها رو هم همینطور .ذات نظرت درست.ولی فعلا قاطی نشیم خوبه.والا ترکها یه مثلی دارن که مضمونش اینه:درخت همیشه از کرمهای داخل خودش خورده میشه.واین مثل نظر شما رو تایید میکنه.لیکن دشمنان مترصد فرصتند.
اسماعیesmail@yahoo.comل
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان به کسانی که نظر مخالف میدن به رنگ پرچمشون دقت کردید ؟
محمد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۹۷
۴۹
جریان انحرافی به ارباب خارجی ش هم خیانت کرد به آمریکا هم گند زد با تفکرات زاغارتش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مستند ظهور را جریان انحرافی نساخته .

کارگردان این مستند در انتخابات گذشته از هواداران جبهه پایداری بود .
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
.. با این جمله ات واسه هر مطلبی اینو مینویسی راستشو بگو اقا ممل از صرلط چقدر حقوق میگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یونس تو هم نظر بذار مخالف نظر اون مگه فضولی توی کار ملت سرک میکشی
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۴۳۳
۲۹۰
بنظر من مستند ظهور برای چنین روزهایی ساخته شده تا توسط آمریکاییها بعنوان مدرک برای متهم کردن ایران و حزب الله به تروریسم مورد استفاده قرار بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت آفرین به نکته خوبی اشاره کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خجالت بکش !
بسیجی بی بصیرت!!
به استناد سخن حضرت آقا حرف شما مصداق کار غیر اخلاقی غیر شرعی و غیر قانونی هست!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اونایی باید خجالت بکشن که 8 سال شعار عدالت و ارتباط با امام زمان رو دادن و در این اوضاع نامناسب اقتصادی مردم در حالی که دم از بهار و عدالت امام زمان میدن با پول بیت المال همایش انتخاباتی ترتیب میدن و به هیچ اعتراضی از سوی هیچ کسی هم ترتیب اثری نمیدن اینا باید خجالت بکشن ... ضمنا کدوم آدم عاقلیه (به استثنای امثال شما) که قبول نداشته باشه این مستند بدترین ضربات رو به نفع صهیونیست جهانی به اسلام نزده ؟
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۴۷
۲۱۰
این مسئله نشان از ترس دشمن از عقاید انقلابی شیعه است این که امام زمان خواهد آمد در آن شکی نیست و دشمنان ما هم این را میدانند و سعی میکنند به مردم دنیا با دادن اطلاعات غلط بگویند که ایرانیها خرافی اند در حالی که خرافی ترین مردم دنیا اروپاییان هستند و با نگاهی به سیاستهای هالیوود در فیلم های آخرالزمانی هر آزاداندیشی متوجه خواهد شد که حق با کیست.
اللهم عجل لولیک الفرج
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
دوستان منطق این حرف را توضیح بدید چون چند تا از بزرگان هم قبلاً آن را گفته اند.
" دشمن هم میداند امام زمان خواهد آمد یعنی به مهدویت ایمان دارد!!! و سعی میکنه با این امر مبارزه کنه!!! "
در حالی که خیلی از مسلمانان به مساله مهدویت تردید دارند چطور میشه دشمن به درجه یقین برسه و باز دشمنی کنه؟
بابا شماها دیگه هستید.
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز شما را ارجاع میدم به خواندن کتاب دنیا بازیچه یهود و پروتکلهای یود و دیدن فیلم مستند اغوا و خیلی کتابها و مستندها در این زمینه که البته باید برای پیگیری علاقه داشته باشید...در ضمن دشمن ایمان داره به آمدن حضرت اما خود را پیروز در جنگ آرماگدون در آخرالزمان میداند ولی ما شیعیان معتقد هستیم که جنگ قرقیسیا رخ میدهد و در آن دشمنان سر گنجی پنهان که در مرز سوریه و عراق و ترکیه در کنار رود فرات پیدا میشود و جنگ موجب تضعیف جبهه دجال به رهبری سفیانی میشود...یک لحظه فکر کنید چرا دور تا دور کعبه را دوربین مداربسته گذاشته اند و در ساختمانهای مشرف تک تیرانداز!!!اینها واقعیت داره، زمانی که امریکاییها به عراق حمله کردند چرا در سامرا به دنبال فردی به نام مهدی میگشتند و در سرداب سامرا و میدانی چند نفر را بازداشت و شکنجه و در نهایت کشتند....دوست عزیز اونها مراکز مطالعاتی دارند که تمام روایات ظهور ذا بررسی میکنند و از خیلی از ما آگاه تر هستند...
و اما جواب شما که چرا میدانند و باز دشمنی میکنند: طبق برداشتی از آیه قرآن، قرآن که کلام خداست مایه پاکیست و موجب هدایت مومنان میشود اما در مورد کافران هرچه بیشتر قرآن میخوانند که مایه پاکیست ضلالت و کفر آنها بیشتر میشود چون دل آنها ناپاک و نجس است...آنها معتقدند پیروزی نهایی با شیطان است.
اگه باز نقطه مبهمی مانده لطفا بیان کنید؟
ایراندووووووست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۱۳
۱۸
خدا لعنت کنه منحرفا رو که گزک میدن دست آمریکا.....
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۴۸۵
۲۱۶
اسلام چقدر زیباست؟!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
مردک متحجر تو در حدی نیستی حرف از اسلام بزنی منظورت از اون علامت سوال چیه ...
دجال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونقدر زیباست که امثال تو و...حالیشون نیست چون بجای اینکه اسلام واقعی رو شناخته باشن و واقعا فکر کرده باشن... تو ماهواره و سایتها و ...دنبالش بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین صادق. حرف دل خیلی از جوونهای امروز رو زدی. اسلام زوری..
اسلام دین آزادی ست اما انتقاد از اسلام =مرگ!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو جوون نیستی تو یه مرده ای ولی خودت خبر نداری وقتی مردی میفهمی که تا حالا تو مرگ بودی نه تو زندگی ناشناس
محمد
|
Japan
|
۱۴:۴۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۳۳۲
۱۵۷
وقتی هر بمب گذاری رو میندازین گردن اونا خب اونام حق دارن بندازن گردن شما !
یعنی تاحلا شده تو ایران بمبی منفجر بشه و شما بگین کار خودمون بوده ربطش ندین به امریکا؟
عبداله ازمشهد
|
Japan
وقتی یک وحشی مثل عبدالمالک خودش اعلام میکند از امریکاییها دستور وحقوق میگیرد با شبکه های انها مصاحبه میکند دیگه چه چیز باقی میمونه
nasim
|
Japan
خود آقايون و خانومهاي تروريست! اعلام كردن كه تو اسرائيل دوره ديده بودن براي ترور دانشمنداي ايران
فيلم و عكس شونم گذاشتن كف دست وزارت اطلاعات!
بعد بگيم نه كار يكي ديگه بوده !؟ لابد آدم فضاييا بودن !
ناشناس نیستم
|
Japan
ببخشید منافقین رو کیا دقیقا تجهیز میکنن؟؟
آقای جو بایدن وقتی میرفت عراق اول میرفت کجا؟؟
عبدالمالک ریگی داشت میرفت کجا دستگیر شد؟؟
محمد
|
Japan
نمیخوام بگم کی راست میگه کی دروغ ولی خب اووونام شخصی که بمب گذاشته رو میارن اووونم میگه من از ایران دستور گرفتم که بمب بذارم!
یکم تحقیق کنیم بعد یه چیزی رو قبول کنیم
در کل کلا کشت و کشتار خیلی خیلی زشته و حیوانیه!
به امید جهانی پر از صلح
نورا
|
Japan
محمد=گروه 5
عبداله ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۸
۷
اینکه قاطبه علما وشخص سید حسن نصرالله این فیلم غیر مستنئد را رد کردند شکی نیست واینکه امریکاییها مردم دنیارا ساده انگاشته اند خیلی جای تعجب است یه روز چچن یه روز ... حالا ایران و حزب الله واقعا سیاسیون امریکا بی نهایت احق وسفیه هستند
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
بنظر میاد جریان انحرافی با این فیلم میخواست مدرک درست کنه برای کمک به دجال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد درست میگی و سکانس های واقعی اهداف جریان انحرافی زود بالا میاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محمد(م...) تو همون بسیجی با بصیرت نیستی؟؟

اتهام زدن گناهی نابخشودنی است!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همراهی با جریان انحرافی و خیانت به خون شهدا هم گناهی نابخشودنی است
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر مهندس مشــــــــــــــــایی
ماهور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۰
۲۴
ظهور انشا الله نزديك است
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ظهور فیلم شماره 2 ظهور دجال نزدیک است ؟
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی مثل اینکه خیلی هم منتظر ظهور نیستی می ترسی توسط امام زمان و یارانش کشته شی بری به جهنم خوب مرد حسابی بنده خدا دعا کرد ظهور آقا نزدیک باشد انشااله . اینه که میگم شما سوداگر دین هستید و از دین استفاده ابزاری می کنید .
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
1- پینوکیو اگه میخوای منبعد منم مثل خودت باهات صحبت کنم و مثلا بگم خودت و ..... برین به جهنم همینجوری ادامه بده
2- من میدونستم ظهور مد نظر ماهور ، شعار ظهور موجود در مستند ظهور دوستان مش .... هست و از اونجایی که رفتار و سکنات غیر متعارف این گروه در رابطه ادعای ارتباط با امام زمان ع ! ، ادعای عدالت محوری داشتن ولی خط قرمز تعیین کردن برای دوستان متخلف خود مثل س ..... م ........ ، ادعای مبارزه با فساد و عدالت محوری داشتن ولی .... به همین خاطر مطمئنم امام زمان مد نظر اینا امام زمان (ع) مد نظر شیعیان نیست !!!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو به تو چه تو همه چی یه....میزنی
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ای وای داش علی بابا تو که میگی من با ادبم دهه شصتیم اخر مرامم دیگه چرا . البته چیزی نیست کوچولو بزرگ میشی رفتارت انشاا... معقول تر میشه . جوانی و نادانی برخی مواقع با هم عجیب عجین هستند که خوب در این مورد شدیدا شما را احاطه فرمودند .
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اخه پینوکیو اگه میدونستی من کیم که جلوم تعظیم میکردی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
داشعلی ریز میبینمت!!!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا نظرای من و درباره گورا سانسور میکنی
این بود رسم رفاقت
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی ببخشید شب بود سیبیلاتو ندیدم !!!!!!!! راستی بهتون باتوم هم دادند؟ شوکر برقی چی ؟
عامو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۷
۱۵
خدارو شکر امریکا تونست بمب گذاری هارو نسبت بده به مردم ایران و امام زمان
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۵۲
۶۷
اینم از تاثیرات مدیر جهانی ..
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
مدیریت جهانی دجال با کمک گرفتن از مستند ظهور نزدیک است !
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۱۶
۱۴
ایناحریف کره شمالی نشدن حالا بند کردن به ایران و دارن دنبال زمینه چینی برای حمله به ایران میگردن و بنظر میاد این کار انجام شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۷
۱۲۷
شیطان و شیاطین دست و پاهای اخرشون میزنند و میداند وقت المعلوم نزدیک است ان شاء الله
سنبل خان
|
Iran (Islamic Republic of)
سلطانم...
ان شاء الله..
ماشاء الله.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۹۷
۲۱
تو فیلم نگفتن که حاج محمود رو به نام حضرت شعیب بن صالح (ع) قبول دارن؟
من که نفهمیدم دجال آخرش کیه اول گفتن عبدالله پادشاه اردنه بعد شد اوباما بعد موسوی؟ احتمالا" کار بچه های گردان هوگو چاوز رضی الله عنه بوده
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل خان بپا دارند ازت استفاده ابزاری میکنند یه هو تو فیلم نقش دجالو بهت ندن به نظرم قبول نکن نقش خوبی نیست !! ( ببخشید ناراحت نشو شوخی کردم )
محمد (م .....)
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو اشتباه گرفتی
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید نه اینکه با اسمهای زیادی کامنت می گذاری اشتباه شد در هر صورت ببخشید
امیر حامی جبهه پایداری و سوم تیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۰
۵۲
این انفجارها کار مردم بدبخت امریکا هست که دیگه از این دولت به ستوه امدند و به همین خاطر دست به چنین اقداماتی میزنن مطمئن باشی امریکا مانند شوروی تجریه میشود و نابود میشود
12بهمن57
|
Iran (Islamic Republic of)
باز که اسمت عوض شد نکنه جلیلی کاندیدت نمیشه امیر ؟ تورو خدا اسمت رو عوض کن به هیچکس نمیگم قول میدم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۴۳
۳
فرق شیعه و سنی و باورهای انها و اختلافات انها را هرگز به امریکائی ها نمیگویند و مردم ابدا اطلاع ندارند و اینها قصد گرفتن ماهی بزرگ از این نتجلاب را دارند و انرا وصل کردند به ایران . حریان ایندو برادر از اول مشکوک بود و ما همه نگران و منتظر این بودیم که ببینیم قصد انها چیست که امروز مشخص شد این یکی دیگر از کثافتکاریهای مسلم صهیونیستهای ادمخوار است ولاغیر .
مجید
|
Armenia
|
۲۱:۱۱ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۷
۹
الان نورا می یاد از آمریکا حمایت میکنه.
پینوکیو
|
Armenia
شما نظر خودتو بده کاری هم به نورا نداشته باش که چی میگه لااقل هر چی میگه تهمت نمیزنه .
vqh
|
Germany
|
۲۱:۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۶۰
۱
من فکر میکنم که بلاخره حقیقت کاملا معلوم بشه و اعتقادم اینه که پشت این جریان وهابیت کثیف و القاعده تروریست پرور هستش که آبرویی واسیه اسلام تو جهان باقی نذاشته
پینوکیو
|
Germany
مثبت هزارتا - بزن زنگو
داش علی
|
Germany
پینوکیو همه جا اسم نحست وجود داره
پینوکیو
|
Germany
از اینکه خوشحالی اسم منو میبینی، منم خوشحالم
نورا
|
Germany
پینوکیو هم کامنت هات قشنگه هم اسمت!ایول!
داش علی
|
Germany
گورا توچرا خودتو میندازی وسط به تو ربطی نداره
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۴۵
۴۶
مرگ بر کسانی که به نام امام زمان مردم را منحرف و ناامید و دلسرد کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خواستی نظر بدی راه رفتی
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
۳
۲
خداراشکر این سایت آمریکایی چیزی گفته که معلوم شه بصیرت بسیجی بابصیرت!!!ومیهن دوستی ایران دووووت معلوم شه البته حرمت داری نام مقدس ذخیره ی عالم ازطرف بعضیها وصدالبته ازسوی صراط شایان گفتن است!
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۵
اگه این سایت آمریکایی این خبررو نمیزد وصراط منعکس نمیکرد کی میتونست حدس بزنه بصیرت بسیجی بابصیرت !!!ومیهن دوستی ایران دوست!!!چقدره?البته بیحرمتی به نام مقدس آقا درقالب لفاظیهای بیمعنی وحرمت داری صراط نیز شایان گفتن است!
حامد سون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۲
با توجه به اینکه دیگه آمریکا هم از تمامیه قضایای ظهور با خبر شده منتظر بداء باید بود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲۴
وهابی-انحرافی پیوندتان مبارک ،
بله دیگه ،فقط از افرادی با چنین سابقه درخشانی مهرپرانی در حرم مقدس بر می آید .

فکر نکنم دشمن شاد کن تر از مستند ظهور نزدیک تر در این سی سال انجام شده بود ، راستی حال شعیب ابن صالح چطور است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ترکوندی ناشناس
عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱۶
اینان یا ابلهند یا از اسلام محمدی بی خبرند
اسلام اجازه خون ریختن آنهم به نا حق را به احدی نداده است
هر کس انسانی را به ناحق بکشد، مانند آن است که همۀ انسان ها را کشته است. آنها که آدم می کشند، عقل ندارند. خداوند در توصیف آنها در قرآن می فرماید: «دلهایى دارند که با آن [حقایق را] دریافت نمی کنند و چشمانى دارند که با آنها نمی بینند و گوشهایى دارند که با آنها نمی شنوند آنان همانند چهارپایان بلکه گمراه ترند آنها همان غافل ماندگانند» سورۀ اعراف آیۀ 179. خدا ما را بس است و او بهترین وکیل است.
ابوذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
درود بر شما! چنین چیزی در دین اسلام وجود ندارد و هر کس که چنین کند، مسلمان نیست. آنها که چنین می کنند، همان ها هستند که می خواهند چهرۀ واقعی اسلام را مخدوش نمایند و در حالی که آنها به نام دین چنین کارهایی را انجام می دهند، اسلام از آنها بیزار است؛ چون اسلام دین مهربانی و مهرورزی برای همگان می باشد. با سپاس.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۱۴
همه تروریستها مسلمانند ولی هر مسلمانی تروریست نیست
ارسطو عامل
|
Iran (Islamic Republic of)
همه تروریستها مسلمانند

زکــــــــــــــــــــــــــــــی
______________________________

حالا بگو تو تروریستی یا نه ؟
esmail
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا حسام ترشی نخوری یه چیزی میشی فکر کنم شستشئی مغری دادنت یا مطالعه نداری وفقط شبکه های ماهواره ای را میبینی آیا جنگ نابرابر غزه را ندیدی ؟ بنظر شما کودکان وزنان ومردان فلسطینی توسط رژیم سفاک اسرائیل ترور نمیشوند عماد مقنیه را چه کسی ترور کرد ؟ هر روز توی پاکستان وافغانستان هواپیماهای بدون سرنشین آمریکائی این همه ادم بی گناه را ترور میکنند بنظر شما اشکالی ندارد چون اینها که مسلمان نیستند !!!! کمی اطلاعاتتان را بیشتر کنید تا بیشتر از این سه نشه !!!1
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تروریست خودتی
نکته سنج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
با اجازه بزرگترها؛ به نظرم اينكه حوادث مختلف در كشور ما به آمريكا نسبت داده ميشه درصد بالايي كاملا قابل اثبات هست، موارد ديگه خودتان پيدا كنيد. ولي اينم بايد در نظر گرفت كه نبايد كوچكترين چيزي رو فوري به اسرائيل و كشورهاي عربي و ... از اين دست كشورها ربط بديم، كسي اسرائيل چيزي جز فرزندي ناخلف براي آمريكا نيست، اما اين نسبت دادن ها اين سوال رو در ذهن ايجاد ميكنه كه فرزندان برومند اطلاعاتي كشور اينقدر ضعيف اند كه امثال اسرائيل هر كاري رو بخوان در اين كشور سامان بدن، از اين جهت اگه كمي محتاط تر عمل بشه بهتره، البته شايد ...
پسرک فضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۳۳
اینها را ول کن یارانه نان چند؟ بنزین چند میشه؟ حقوقها افزایش پیدا می کنه؟
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
ادم کودن
فکرت فقط اب ونون این دنیاست
یه ذره فکر اخرتت باش بی........
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
کودن تویی که اینجوری به دیگران هتاکی میکنی داشعلی!
گروه5
|
Iran (Islamic Republic of)
اوشکول
فقر بیا ایمان میره پی کارش
اب ونون نباشه مانیتورو 6میبینی داش معیوب
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
,نورا هروقت گفتن.....
بیا وسط
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
شما داش علی با اهانت کردن به مردم به فکر اخرتی
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش تو برو کشکتو بساب اصلادر حدی هستی که بخوای درباره من حرف بزنی
پینوکیو
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش بابا داش علی اسلام اینها یوخ ایشون از بیخ شعبون بیمخ تشریف دارند بابا برو بچ نازی آباد و راآهن و اینا دیگه !!! قمه و شلوار شیش جیبو لنگ پیچیده دور دست دیگه !!!!! کفش کتونی پیکان مدل 58 لاستیک دور سفید دیگه !!!!! کلا ختم کلام خلا !!!!!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو خوشم میاد یه بار که اومدی تهران محلهای پایینش و خوب یاد گرفتی
درضمن حاجیت ساکن شمال تهران
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۹
۱۶
دوروز سکوت کردن خبری ازشون نبود وقتی برگشتن مجرم ها رو گرفته بودن به این میگن پلیس!
درضمن انحرافی حیا کن
مملکتو رها کن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت کجابود؟
اومدم دم درتون نبودی
راستشوبگو کجارفته بودی
بخدا رفته بودم بستون.............
مدیر پایگاه کاربر محترم مجددا از شما تقاضا می گردد بنام سایر کاربران اعلام نظر نفرمایید.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورای قلابی تو همون گروه 5 هستی چون بالا هم با همین پرچم نظر دادی!
خجالت بکش!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
گروه 5 ژاپنی:
به خاله نورا سریع بگو سایانورا
گروه5
|
Iran (Islamic Republic of)
سایانورا
گروه5
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان کم مونده بود دعوا بشه گفتم یه انتراختور بدم
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین نورا اصلی که پرچم ایران داری
امید
|
Germany
|
۱۹:۵۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱
پیش بینی انفجار بوستون در سریال family gay

http://www.jc313.ir/4051-%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE---%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%AC%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D9%88%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C--.html
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
میدونید سفیانی برای چی شیعه ها رو میکشه ؟ چون اونا باید به خودشون بیان

میبینیم که الان در بحثها چقدر غافل از اصل موضوع هستیم
م و س و ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
من موندم این بی همه چیزا چرا باید انقدر مارو زیر زره بین بزارن و همه افکار و اعقاید مارو رسد کنند و جالب تر از ما بهتر به جزعیات واقف هستنند ؟که من نوعی مطلع هستم
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اقاي اوباما بده كوسه بخورنش همون طور كه بن لادن رو دادي كوسه خورد ههههههههههه