۳۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
رضازاده:

ملي‌پوشان بايد با باقري ادامه دهند

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: وزنه‌برداران تيم ملي بايد با باقري به تمرينات ادامه دهند.
کد خبر : ۱۰۶۸۴۸
صراط: حسين رضازاده درباره جلسه‌ مشترکش با ملي‌پوشان وزنه‌برداري در خصوص حواشي بوجود آمده حاضر گفت: صحبت کرديم و وزنه‌برداران خواسته‌هاي خودشان را مطرح کردند. آنها مدعي بودند باقري در تمرينات برخورد بدي دارد، اما من معتقدم با برنامه‌هايي که داشتيم سرمربي موفقي بوده و دليل آن نتايج و مدال‌هايي است که در مسابقات جهاني کسب کرديم.

وي با اشاره به اينکه با وزنه‌برداران صحبت کرده تا به اردوهاي تيم ملي برگردند گفت: به آنها گفتم با باقري صحبت مي‌کنم تا در صورت آمادگي به اردوها برگرديد، اما آنها گفتند اگر برگرديم باقري بازهم در تمرينات برخورد بدي با ما خواهد داشت که گفتم با باقري صحبت مي‌کنم تا چنين اتفاقي نيفتد، اما آنها تأکيد داشتند مربي ديگري باشد. تأکيد کردم از اين خبرها نيست، باقري موفق بوده و بايد با او ادامه دهيم.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري گفت: سرمربي تيم ملي کوروش باقري است و حضور مربي ديگري منطقي نيست. در هيچ جاي جهان هم چنين اتفاقي نمي‌افتد. اگر با خواسته آنها موافقت کنم ورزشکارسالاري مي‌شود که براي وجهه ورزش مناسب نيست.

 رضازاده با انتقاد از حضور بهداد سليمي و کوروش باقري در برنامه زنده تلويزيوني که منجر به درگيري لفظي مربي و شاگرد شد گفت: به نظر من هيچکدام نبايد به آن برنامه مي‌رفتند. همه مي‌گويند بهداد به پيشکسوتش بي‌احترامي کرده، نبايد اتفاقي مي‌افتاد که کسي دوست نداشت. 5 ماه بيشتر تا مسابقات جهاني فرصت نداريم و بايد خودمان را آماده کنيم.

وي درباره صحبت‌هاي آذري مديرعامل سابق باشگاه ذوب آهن و پيشکسوت وزنه‌برداري مبني بر اينکه مديريت او را ضعيف دانسته چون نتوانسته است اين حاشيه‌ها را جمع کند، عنوان کرد: 4، 5 سال است به لطف خدا و کمک دوستان موفق بودم و وزنه‌برداران ما در اين مدت علاوه بر اينکه پاک بودند بهترين مدال‌ها را گرفتند. همين نتايج بهترين پاسخ براي چنين افرادي است. آذري در حالي اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کند که حتي نتوانست يک تيم وزنه‌برداري را در رده سني جوانان به فدراسيون معرفي کند.

حسين رضازاده در پايان ثبت‌نامش براي حضور در انتخابات شوراي شهر را تأييد کرد.

منبع: فارس