۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
هاینکس:

برد ۶تایی یعنی‌در بایرن تیم‌اول و دوم نداریم

سرمربی تیم فوتبال بایرن معتقد است پیروزی پرگل مقابل هانوفر یکبار دیگر نشان داد همه بازیکنان مونیخی‌ها به یک اندازه قدرتمند هستند.
کد خبر : ۱۰۷۰۱۰

صراط: شب گذشته در ادامه مسابقات هفته سی ام بوندس‌لیگا شاگردان این مربی 68 ساله در زمین هانوفر موفق شدند 6 بر یک بر میزبان خود غلبه کنند. این برد ارزشمند در حالی برای باوارایی‌ها به دست آمد که مسئول فنی مجرب بایرن به برخی از نفرات تیمش همانند فیلیپ لام و ژاوی مارتینز با توجه به بازی این هفته با بارسلونا در لیگ قهرمانان (سه‌شنبه در آلیانس‌آره‌نا‌) استراحت داد. در مقابل ستارگان خارجی همچون رافینا و تیموچوک به ترکیب تیم راه یافتند.

هاینکس در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: این بازی یکبار دیگر نشان داد همه نفرات بایرن قدرتمند هستند و ما در مونیخ،‌ چیزی به اسم تیم اول و دوم نداریم. در واقع همه نفرات تشکیل ‌دهنده یک تیم واحد به نام بایرن هستند.

وی که 2 هفته قبل مقام قهرمانی لیگ را برای سرخ‌پوشان به ارمغان آورد، افزود: به خاطر آن دسته از بازیکنانی که کمتر در بازی‌های فصل جاری به ترکیب آمدند، خیلی خوشحالم. به خصوص برای ماریو گومس و کلادیو پیزارو که نشان دادند در اوج آمادگی هستند.

او در مورد ارنج تیمش مقابل بارسلونا نیز عنوان کرد: همه نفرات تیم خوب هستند و شانس بازی دارند. اما اینکه مقابل بارسا چه بازیکنانی به میدان روند، دوشنبه یا سه‌شنبه تصمیم‌گیری می‌کنم.

در جدال شب گذشته اشتین‌دل (بازیکن حریف) 16، ریبری 23، گومس 40 و 62، پیزارو 71 و 86 برای بایرن گل زدند. تک گل حریف نیز توسط هوفمان در دقیقه 84 با ضربه سر حاصل شد.

منبع: فارس
خبر فوری

بالگرد حامل ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد/ تلفات جانی این حادثه مشخص نیست