۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶
شور انتخاباتی و ثبت‌نام 620 کاندیدا برای شورای شهر اهر

سونامی انتخابات به روستاهای زلزله‌زده رسید

فرماندار اهر از ثبت‌نام 620 نفر از داوطلبان کاندیداتوری حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اهر خبر داد.
کد خبر : ۱۰۷۰۷۲

صراط:رضا صدیقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از 620 نفر کاندیدای ثبت‌نام شده برای شوراهای اسلامی شهر و روستایی 50 نفر در شهر اهر و هوراند و 292 نفر در روستاهای بخش مرکزی و هوراند است.

وی افزود: با وجود اینکه اکثر روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بر اثر زلزله آسیب دیده بودند خوشبختانه با ساز و کارهای فراهم شده و برگزاری برنامه‌های ویژه برای حضور پرشور عزیزان روستایی آسیب دیده از زلزله استقبال اهالی این مناطق در انتخابات شوراهای اسلامی بیشتر از سایر مناطق بود. بطوریکه تعداد ثبت‌نام کنندگان از روستاها برای حضور در شوراهای اسلامی روستایی از دیگر مناطق این شهرستان بیشتر است که این امر نشان از سرزندگی و علاقه به عمران و توسعه روستاها توسط اهالی مناطق زلزله‌زده است.

این مقام مسئول گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با بخشداری‌های مرکزی اهر و هوراند وسیله ایاب و ذهاب برای برخی روستاهای دور افتاده فراهم شده تا داوطلبان کاندیداتوری شوراهای اسلامی این روستاها بتوانند در موعد مقرر برای حضور در انتخابات ثبت نام کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در تمام روستاهایی که دفاتر I.C.T فعال است داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر اقدام به ثبت نام خود در این دفاتر کنند و در سطح شهر اهر و هوراند نیز بیش از 25 دفتر پیشخوان دولت آماده ثبت نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای اهر و هوراند است.

در شهرستان اهر 106 هزار نفر از واجدین شرایط برای شرکت در انتخابات هستند.

منبع: فارس