۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
رئيسي کيا:

تغییر نام راه آهن قطعی است

مدیر عامل تیم فوتبال راه آهن شهر ری در خصوص قرارداد دایی گفت: بر اساس استراتژی باشگاه راه آهن از علی دایی، سرمربی تیم خواستیم یک قرارداد پنج ساله با باشگاه راه آهن ببندد.
کد خبر : ۱۰۷۱۵۰
رئیسی کیا  گفت: علی دایی بعد از بررسی پیشنهاد ما نسبت به تمدید قراردادش، تا چند روز آینده جواب نهایی را خواهد داد.

مدیر عامل باشگاه راه آهن شهر ری اظهار داشت: سیاست باشگاه  راه آهن به این صورت نیست که سالیانه مربی تیم را تغییر دهد ما به دنبال ثبات کادر فنی هستیم به خاطر همین از علی دایی خواستیم که یک برنامه پنج ساله ارائه دهد.

وی بیان کرد: مذاکرات ما با دایی هنوز در مراحل اولیه اش قرار دارد و اگر توافقی صورت گرفت آن را اعلام می کنیم.

رئيسي کيا درباره مذاکره با بازیکنان پرسپولیس گفت: ما با بازیکنی که با باشگاهش قرارداد دارد به هیچ وجه مذاکره نمی کنیم به طور حتم  ما کار غیر حرفه ای انجام نمی دهیم و تا الان با بازیکنان پرسپولیس مذاکره ای نداشته ايم.
 
مديرعامل تيم فوتبال راه آهن شهر ري درباره تغییر نام اين باشگاه گفت: به طور حتم ما در فصل آینده با نام راه آهن در میادین حضور پیدا نمی کنیم، "سورینت" اولویت اول ما برای نام باشگاه راه آهن است همچنين نام های دیگري هم مد نظر داریم که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذار، مالک باشگاه شرکت راه آهن نیست و به خاطر همین نام باشگاه قرار است با موافقت سرمایه گذار انتخاب شود.
 
رئیسی کیا درباره ورزشگاه باشگاه راه آهن گفت: ما درصدد هستیم که ورزشگاه جدید  تیم را تا قبل از آغاز فصل آینده تکمیل کنیم تا بازیهایمان را در آنجا برگزار شود، اگر ورزشگاه مان آماده نبود در همان استادیوم قبلی بازیهایمان را انجام می دهیم.
 
وی درباره عملکرد تیم فوتبال راه آهن شهر ری گفت: انتظارات مسئولان راه آهن در نیم فصل  اول بر آورده شد اما نتایج تیم در نیم فصل دوم منطبق با توقعات ما نبود ، ذهنیت بازیکنان ما به سمتی است که تیم به لیگ دسته یک سقوط نکند به خاطر همین بعد از کسب نتایج مورد نظر دیگر تلاشی با قرار گرفتن در بالای جدول صورت نمي گيرد.

وی در ادامه بیان داشت: ما باید تصور بازیکنانمان را برای فصل بعد تغییر دهیم تا آنها تلاششان را برای کسب سهمیه آسیایی بيشتر کنند.

رئیسی کیا تصريح کرد: در مجموع شرایط تیم ما نسبت به فصل گذشته بهتر بوده است و از اين به بعد هم با همين روند پيش مي رويم.

وی درباره کاهش تیم ها در فصل آینده گفت: ما اولین باشگاهی بودیم که نامه ای  در مورد عدم کاهش تیم ها در فصل آینده به فدراسیون فوتبال ارائه کرديم زيرا برگزاری لیگ با 18 تیم به نفع فوتبال کشورمان است.