۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴
پروین احمدی نژاد:

چیزی ازنقاط‌ضعف‌ دولت‌ به‌ذهنم‌ نمی‌رسد

پروین احمدی نژاد با برشمردن مواردی به عنوان نقاط قوت دولت نهم و دهم گفت: چیزی از نقاط ضعف دولت به ذهنم نمی‌رسد.
کد خبر : ۱۰۷۲۴۱

صراط:پروین احمدی‌نژاد عضو شورای شهر بعد از ظهر امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما در لیست حامیان دولت قرار دارید اظهار داشت: بنده در لیست مردم هستم؛ مردم رای می‌دهند و انتخاب می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آقای چمران اعلام کردند که شما در لیست آبادگران قرار خواهید گرفت گفت: ما آمده‌ایم که آباد و خدمت کنیم؛ اصل انتخاب مردم است و در حال حاضر انتخابات بیشتر کیفی شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقاط قوت و ضعف دولت خاطر نشان کرد: ابتدا باید نقاط قوت را گفت؛ پرکاری، تلاش، مجاهدت و 8 سال کار حماسی، مردم‌داری و خدمت برای مردم از نقاط قوت دولت است. همچنین دولت نهم و دهم دنبال یارگیری، حزب و گروه درست کردن و جیب خود را پر کردن نبود و در واقع به فکر خدمت به مردم بوده است.

عضو شورای شهر تهران گفت:  ساده‌زیستی به معنای اینکه مسئولیت را در نظام برای خود لقمه چرب ندانیم دیگر نقطه قوت این دولت بود؛ احمدی‌نژاد در بحث هسته‌ای شجاعانه ایستاد و اینکه از حق مردم دفاع شود شجاعت می‌خواهد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه درست است که شما خواهر آقای احمدی‌نژاد هستید، اما نقطه ضعف دولت چیست که وی پاسخ داد: چیزی به ذهنم نمی‌آید.

خبرنگاری به بحث تورم اشاره کرد که وی در پاسخ گفت: اینکه بحث تورم را ایراد به دولت بگیریم قبول ندارم. چرا که دو علت خارجی و داخلی در آن دخیل بودند.

وی با بیان اینکه فشار دشمن در این مقطع بیشتر بوده است، گفت: در پایان سال 90 به دستگاه‌های مسئول گفتم ببینید کیسه‌های سکه و ارز در کجا خریداری و ذخیره می‌شود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۰
حالشان خوب نیست...
آنتی ویروس
|
Netherlands
|
۱۹:۵۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۱
خود گویی و خود خندی
عجب مرد(ببخشید خانم)هنرمندی!!