۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶

جلیلی گفت که خود رامکلف نمی‌دانم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه در جلساتی که با سعید جلیلی داشتیم وی به صراحت گفت که خود را مکلف به کاندیداتوری نمی‌داند، تصریح کرد: اعلام نامزدی لنکرانی به مثابه عدم احساس تکلیف جلیلی در طول این مدت است.
کد خبر : ۱۰۷۳۰۹

صراط:میثم نیلی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری  با بیان اینکه دکتر سعید جلیلی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری احساس تکلیف نکرده است، اظهار داشت: از حدود دو ماه پیش دوستان جبهه پایداری و علاقه‌مندان به آقای جلیلی از جمله برخی بزرگان و افراد جوان‌تر جبهه از جمله آقای لنکرانی و بنده جلساتی را با وی داشتیم.

نیلی ادامه داد: ما در این جلسات تحلیل خودمان را از شرایط فعلی که با حضور او در صحنه و شرایطی را که لنکرانی به صحنه بیاید ارائه دادیم و به وی گفتیم اما سعید جلیلی به صراحت اعلام کرد که خود را مکلف به حضور نمی‌دانم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به اعلام کاندیداتوری لنکرانی از سوی جهبه پایداری به عنوان گزینه اصلح در شرایطی که تنها 52 روز تا رأی‌گیری انتخابات یازدهم باقی مانده تصریح کرد: هرگونه تردید در بین طیف‌های مؤمن و حزب‌الهی در میان کاندیداهای اصلح یک سم مهلت است.

*‌ اجماع بر روی لنکرانی است

نیلی تأکید کرد: دکتر سعید جلیلی به عنوان یک پشتوانه فکری و راهبردی برای نگاه جبهه پایداری محسوب می‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه آیا سعید جلیلی در صورت پیروزی نامزد جبهه پایداری به آنها کمک خواهد کرد یا خیر گفت: قطعاً همین‌طور است و این رویکرد نسبت به نظام و دولت‌ها نیز از سوی سعید جلیلی دیده می‌شود هرچند شاید نگاه برخی دولت‌ها با آقای جلیلی یکی نباشد اما وی تکلیف خود را در این راستا انجام می‌دهد.

وی در پایان در خصوص احتمال حضور مستقل سعید جلیلی در انتخابات گفت: اعلام کاندیداتوری لنکرانی به مثابه عدم احساس تکلیف جلیلی در طول این مدت است و جریان علاقه‌مند به گفتمان انقلاب اسلامی باید برای لنکرانی و حضور وی در انتخابات با جدیت فعالیت کند.

منبع: فارس