۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
عبور احمدی نژاد از نصایح رهبری

ضدانقلاب و بازهم "محمود احمدی نژاد"! + تصاویر

شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
کد خبر : ۱۰۷۵۸۹
"گروه سیاسی صراط" - تنش آفرینی های روز دوشنبه محمود احمدی نژاد در جریان سفر استانی خود به خوزستان در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، نشان داد که ظاهرا نصایح رهبری در تصحیح مسیر انحرافی او تاثیر گذار نبوده است.

به گزارش صراط، محمود احمدی نژاد  روز دوشنبه در شهرستان هفتکل در دور تازه «بگم،بگم» های خود خطاب به کسانی که مدعی شد به او گفته اند پدرت را در می آوریم گفت: شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.

وی در ادامه بدون اشاره به خطوط قرمزی که برای حفاظت از یاران در مظان اتهام خود ایجاد کرده است، افزود: ما اصلا رئیس‌جمهور شده‌ایم که جلوی ظلم و فساد بایستیم، فلسفه وجودی جمهوری اسلامی ایران همین است که چه در داخل و چه در خارج در مقابل ظلم بایستد.

در واکنش به سخنان تنش زای روز دوشنبه احمدی نژاد که با استقبال گسترده ضد انقلاب روبرو شد، سرلشگر فیروزآبادی عضو شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: جو سازی مقام محترم رئیس جمهوری آقای احمدی نژاد در سفر به استان خوزستان غیر قابل قبول و مایه تشویش اذهان عمومی است.













این در حالی است که همزمان با نزدیک شدن به زمان ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری و قطعی بودن رد صلاحیت های نامزدهای جریان انحرافی برخی تحلیلگران معتقدند احمدی نژاد به منظور اعمال فشار برای اخذ صلاحیت افراد مسئله دار، در روزهای آینده نیز به تنش آفرینی های بیشتری دست خواهد زد.

پیش از این و در اوایل آبان ماه سال 91 در پی برخی اقدامات اینچنینی، رهبر معظم انقلاب با طبیعی خواندن اختلاف نظر بین مسوولین فرمودند:امروز تا روز انتخابات، هرکسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خیانت کرده است.

هرچند به رغم اظهارات صریح رهبری در تاریخ یاد شده، محمود احمدی نژاد بی توجه به این سخنان با اقدامات و اظهارات تنش زای خود بارها فضای جامعه رامتشنج کرد که البته کمترین فایده این اقدامات احمدی نژاد را می توان منحرف شدن افکار عمومی از مشکلات اصلی جامعه و سو مدیریت های دولت وی برشمرد.

گفتنی است رهبری معظم انقلاب در واکنش به اتهام زنی محمود احمدی نژاد در جریان استیضاح وزیر کار در تاریخ 28 بهمن 1391 فرمودند:  رئيس يك قوه به استناد يك اتهامِ ثابت نشده و مطرح نشده‌اى در دادگاه، دو قوه‌ى ديگر را متهم كرد؛ اين كار بدى بود، اين كار نامناسبى بود؛ اينجور كارها، هم خلاف شرع است، هم خلاف قانون است، هم خلاف اخلاق است، هم تضييع حقوق اساسى مردم است. يكى از حقوق اساسى مهم مردم اين است كه در آرامش روانى و در امنيت روانى زندگى كنند؛ در كشور امنيت اخلاقى برقرار باشد.

ایشان در آن تاریخ فرمودند: من فعلا نصیحت می‌کنم.
نظرات بینندگان
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹۴
۱۴۲
100% حق داره؟
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امام زمان(عج) در آخرین توقیع شریف خود به جناب علی ابن محمد سمری آخرین نایب خاص‌شان می‌فرمایند:
"ای علی بن محمد سمری، خداوند پاداش برادرانت را در مرگ تو بزرگ گرداند. تو تا شش روز دیگر می‌میری، پس کارت را سامان ده و به کسی به عنوان جانشین پس از خود، وصیت مکن که دیگر غیبت تامه واقع شده است. دیگر ظهوری نیست مگر به اذن خداوند و آن پس از مدتی دراز و بعداز آن که دل‌ها سخت شد و زمین از ستم پرشد، به وقوع خواهد پیوست. به زودی از شیعیانم، کسانی خواهند آمد که ادعای دیدار (مشاهده) مرا می‌کنند. آگاه باشید هرکس پیش از خروج سفیانی و صیحة آسمانی ادعای دیدار مرا کرد، دروغگو و مفتری است. "
نظر امام خمینی ره در مورد انجمن حجتیه : به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند.
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما به نیویورک که رفته بودیم، قبل از آن‌که برویم خیلی جوسازی بود، تهدید کرده بودند که اگر بیای، دستگیرت می‌کنیم. گفتم: من می‌آیم. گفتند: پس امنیت را برقرار نمی‌کنیم. گفتم: پس حتما آنجا خبری هست که مخالفت می‌کنند. من می‌آیم. خودشان آنقدر علیه ما تبلیغ کرده بودند که همه گوش‌ها و چشم‌ها را به سمت ما متوجه کرده بودند که این هیأت کی هست.
وقتی در خیابان‌ها راه می‌رفتیم، به هر ساختمانی می‌رفتیم، همه توجهات به سمت هیأت ایرانی بود، کأنه هیچ کس دیگری نبود. من روز آخری که سخنرانی کردم، تقریبا همه سران بودند یکی از همان جمع به من گفت: «وقتی تو شروع کردی «بسم‌ا..» و «اللهم» را گفتی، من دیدم یک نوری آمد، تو را احاطه کرد و تو تا آخر در یک حصن و حصاری رفتی»؛ این را من خودم هم احساس کردم که فضا یک دفعه عوض شد و همه حدود بیست‌وهفت، هشت دقیقه تمام، این سران مژه نزدند. این‌که می‌گم مژه نزدند، غلو نمی‌کنم. اغراق نیست، چون نگاه می‌کردم، همه سران مبهوت مانده بودند. انگار یک دستی همه آنان را گرفته بود، آنجا نشانده بود. چشم‌ها و گوش‌هایشان را باز کرده بود که ببینید از جمهوری اسلامی پیام چیست.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا نمیگه!؟
بگه ملت بدونن.
اگر درست بگه که خوبه ، وجود عنصر نامطلوب در نظام اسلامی باعث فساد میشه.
اگر هم دروغ بگه ، خودش رسوا میشه.
اگه چیزی هست چرا نمیگه؟
چرا جبهه گیری میکنن؟
مسئله اینها است!
صراط جان بعد از چند وقت غیبت ی که داشتیم ، این نظر را نشر بده.
با سپاس
یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صحبتهاي احمدي نژاد و تهديد به افشاگريش واقعيه وكسي نميتواند مانع افشاگري ايشان به جهت تاراج بيت المال بشه
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب بگه ، مهم اینه که چرا حرفشو میزنه ولی نمیگه !!!
فرج فرجي فرج زاده فرج فرجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه بچه جون اگه بگه كه مملكت بهم مي ريزه چون اكثرشون دستشون تو كاره!!
گروه5
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روانی ها
به فکر شکم مردم باشید
روانی ها
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فرج کرج ! خب اگه نگه که مردم ساده لوح نیستن باور کنن میگن دروغ میگه !! روی چه حسابی حرف کسی رو بارها دروغ گفته رو باور کنن ؟ تازه دار و دسته خودش که از کل دنیا د....... ترن متخلفترن س ..... م ..... الان چکاره س ؟
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۶۴
۴۱۵
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است

هزاران هزار لعنت به منافق
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا از منحرف به حجتیه تغییر مسیر بدید.آب رو بریزید همونجا که میسوزه! راستی ممل یه فشار خون بگیری برات خوبه!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اهداف و اعتقادات حجتیه نوین : 1- حجتیه قدیم بر مبنای عدم اعتقاد به ایجاد حکومت اسلامی قبل از ظهور امام زمان بود ، ولی هدف حجتیه نوین مصادره نظام جمهوري اسلامي به جاي مقابله با اون هست كه اولين قدمش ، تقابل با رهبری ، بي ثبات سازي رهبري در نظام و بي اعتبارسازي ولايت فقيه و همچنين بازوان ولايت از يكسو و منزوی کردن مرجعيت و روحانيت يا ايجاد تقابل و شكاف بين اونا با نظام 2- جذب و بكارگيري و ارتقاي افراد كم مايه ، ضعیف و دون پایه ولي مطيع و سر به راه !!! و در اختيار و ارائه كمك هاي مالی بي حساب و كتاب به اونا به این منظور که بتونه مقاومت احتمالي رهبري و مدافعان نظام رو در شرايط لازم با سياست قهر و فشار و اگرم لازم باشه با تحريك افكار عمومي و القاي اين كه اقتدارگرايي نظام ، اجازه كار و خدمت را نميده ، كنترل کنه 3- عبور از شريعت و اسلام تحت پوشش ادبياتي عرفاني كه گذشتن دوره اسلاميت و فرا رسيدن دوره انسانيت !! 4- گرايش به اباحه گري و نقض برخي احكام شريعت اسلامی مثل نشست و برخاست با برخي گروه ها و تيپ هاي بي اعتنا به رعايت احكام شرعي و يا به حاشيه بردن امر به معروف و نهي از منكر و مقابله با طرح هاي مربوط به حجاب و عفاف ....! 6- ادعاي تمسك به ولايت به معني فراتر از ولايت فقيه و اتصال به ولايت حقه حضرت ولي عصر !! 7- استفاده از ادبيات مخاطب پسند و جايي كه لازم باشه شعاري و به دور از عمل (منافقانه) و هزاران دوز و کلکی که ..
محمدیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نفاق این دفعه خطرناکتر و غلط اندازتر از نفاقهای قبلی است. این دفعه همش میگه "اللهم عجل لولیک الفرج ... "
ماهور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ساكيت
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای جونم (محمد م)
ل گفتی داداش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ماهور تی فدا
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آقای صادق ادبیاتت با احمدی نژاد یه جوره.

به پای هم پیر شدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۱۱
اقا کسی بوی سوختگی احساس نمیکنه ؟
ضد انقلاب باز تاب داده مثل شما
ایراندووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضد انقلاب و منحرفین درد مشترکی دارن...به نام براندازی..اونم با حمله به ارکان نظام...دیروز پیشکسوتان نظام....امروزسپاه...
فردا شاید!؟
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی ‌نژاد در آیین افتتاح طرح‌های استان خوزستان : من امروز به آنها می‌گویم آنقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه‌‌دان شما پاره شود.

ولی امروز چه می گوید ؟
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این دو جمله از کیست ؟

امارات اگر پیشرفت کند، انگار ما پیشرفت کرده‌ایم !!

اگر مصر امادگی داشته باشد، تا پایان وقت اداری امروز، روابط را (پس از سی سال قطع رابطه) برقرار می کنیم !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۰
۲۰۳
بنده اصولا آقای مشایی را رجل سیاسی نمی دانم که بخواهند کاندیدای ریاست جمهوری شوند. گذشته از اینکه ایشان افکار خاصی دارند که با ایدئولوژی و آرمانهای انقلاب سازگاری ندارد، کسی که صرفا چند سال رئیس دفتر رئیس جمهور یا رئیس میراث فرهنگی بوده رجل سیاسی محسوب نمی شود، ضمن اینکه خود آقای احمدی نژاد هم در سال ۸۴ رجل سیاسی نبود و شورای نگهبان نباید صلاحیت ایشان را تایید می کرد. خوب ایشان تایید صلاحیت شدند و در این چند سال کشور ضرر های آن را مشاهده کرده است. اگر فرض کنیم که به دلیل برخی تهدیدها و فشارهای آقای احمدی نژاد، شورای نگهبان صلاحیت آقای مشایی را تایید کند باید ختم انقلاب را اعلام کنیم.
k
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی مطهری گفته
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طرفداری از علی مطهری نمی کنم ولی عجب صحبتای عالمانه ای کرده !
ایراندوووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر کی گفته گل گفته**
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باید ختم انقلاب را اعلام کنیم.
فرج فرجي فرج زاده فرج فرجي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدايش بيامرزد انقلاب خوبي بود. خوش گذشت!!
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۳
۲۱۳
خواسته یا ناخواسته مو به مو اهداف و نظرات بدخواهان علیه نظام جمهوری اسلامی رو پیاده میکنه
ایراندوووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دشمن دانا بلندت میکند
بر زمینت میزند نادان دوست
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۱۳
۹۱
درسته من به عنوان يك فعال اصلاح طلب اصلا دل خوشي از احمدي نژاد ندارم ولي بايد اين كارها رو كنه تا مسئولين فكر نكنند هركسي رو خواستند ميتونند رد كنند و افراد دلخواه شون رو تاييد كنند.همون طور احمدي نژاد سال 88 با موسوي اين كارا رو كرد تو مناظره مستقيم تلويزيون و مسئولين ارشد نظام سكوت اختيار كردند و البته حمايت هم كردند از اين كار الان احمدي نژاد داره با خودشون اين كارها رو ميكنه و اين خاري هست كه تو پاي خودشون رفت.خود كرده را تدبير نيست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۲۱
۸۲۳
.
این کلک ها قدیمی شده که بتونید با وصل کردن به این و اون،انگ بچسبونید به بقیه"
طیف اقتدارگرا،آبروی خود را در خطر میبیند و سعی میکند با شانتاژهای تبلیغاتی،آبروی نداشته خود را نجات بده"

"کور خوانده اید"

احمدی دلاور اگر ذره ای اطمینان به نتیجه کارش نداشت،وارد این بازی خطرناک نمیشد و واسه نهادخاص و بقیه شاخ و شونه نمیکشید"

پس به خود اعتقاد و اعتماد داره و میداند که زحماتش به نتیجه میرسد"

اقتدارگرایان گرامی: "شرمتان باد؛ و رویتان سیاه!
___________________________
ماشاءالله دلاور"دمت گرم، میخوامت رییس"

فقط افشاکن"فقط افشاکن"فقط افشاکن

مردم غریبه نیستند و باید بدانند"سی و چندسال،بس است
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظر امام خمینی ره در مورد انجمن حجتیه : به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند.
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین خط آخر قسمت اول حرفت رو فقط و فقط باید به سرمقاله نویس کیهان گفت!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امين جان بااجازت اين دعاروهمينجانوشتم گفتم شايدبه دردبعضي ازكاربراي صراط بخوره:
هر کس بیکار بماند و شغلی نداشته باشد ، بعد از استحمام وپوشیدن لباس پاکیزه ، وضو بگیرد ،رو به قبله بنشیند و سوره ( یوسف) علیه السلام را بنویسد و هنگام شب از خانه خارج گشته و انرا (سوره یوسف) در شکاف دیواری پنهان کند و موقع برگشتن پشت سر خودرا نگاه نکند ، چند روز بعد او را برای شغلی دعوت میکنند و مشغول به کار می گردد .
( البته فتوکپی اثر ندارد و باید حتما نوشته شود )
(( هر کس این کار را انجام دهد ، صد در صد کار و شغل پیدا خواهد کرد .))
ایراندووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد همه چیو به هم ریخته ومیندازه گردن این و اون...
الانم منحرفادارن دست و پا ها ی آخرشونو میزنن...
بای بای بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۷
۹۸
وای خدا ! عکس دوم !! خدا مردم از ......
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردی از خنده ؟ درکت میکنم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد اون حرکت کشنده س نظاره کن !!!!!!!
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس خدا بگم چیکارت کنه راست میگی الله اکبر پناه بر خدا !
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما خاتمی که لباس و عمامه پیامبر سرش بود و کروبی رو که عمامه از سرس انداختید نابود کردید ولی کور خوندید اینبار به زباله دان تاریخ خواهید رفت...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صادق بریز اونجات که میسوزه ! غش غش غش
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب ادمای نکته سنج فجیعی هستین عجب عکسی رو نشون کردین نامردا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هاهاهاهاهاهاها
سیدمهدی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز من مسخره نکن !!!
خدا آفریده
دوست داشتی خودت رئیس جمهور می شدی
همه به این شکلک و ادا درآوردنت می خندیدند؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موسوی قیافه رو نمیخندم رفتار و کردار و هیبت عربی رو بچسب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روآب بخندي ناشناس
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۴
۱۰۶
عمدا اینکارارو میکنه تا عدم کفایت بزنن و با ............. بندازن بیرون ! بعد اون مظلوم نمایی کنه !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
تا تک تک اقتدارگراها رو یکی یکی کفن نکنه، آروم نمیشینه"
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین اصل ولایت فقیه هم جزء اقتدارگرایی هست ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد م تا کم میاری شروع به گفتن اراجیف میکنی

کم اوردی چسبیدی به ولایت فقیه اخه چه ربطی داره
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس همه بالا پایین رفتنای ایشون سر همین اصل مهم هست !! این فرد با هیشکی تعارف نداره و سابقه نشون داده به راحتی اسم هر کی رو که خواسته روی زبون آورده لذا بدون هدف ایشون اقتدارگرایی و لاریجانی و قالیباف و .... نیست ، هدف انجمن حجتیه نوین ضربه زدن به اصل ولایت فقیه هست و عدم اعتقادش به ولایت فقیه رو بارها بصورت عملی به همگان اثبات کرده توی اون 11 روز و بی توجهی به فرمایشات حضرت آقا در مورد حفظ آرامش
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس خیلی ...اگه توزمين اون بازی کنند.هان؟
ایراندووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقتدار گرا شمایید که از گرد راه نرسیده انقلاب رو مصادره و آدمایی که انقلاب کردن رو محکوم میکنی...
به من بگید دلاور و عشقش کجا بودن دردوران رژیم شاه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مملی این ادها مخصوص شماهاست .ما بهاری ها تا آخر ایستادیم ...
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک کلام ختم کلام جریان انحرافی اصل ولایت فقیه را تهدید می کند
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصل ولایت فقیه بااین چیزاتهدیدنمیشه.
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصل ولایت فقیه مورد دشمنی مهدیه و امثال مهدیه و روسای مهدیه است !
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهديه جان خسته نباشي....
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جون،اگه دشمنی با احمدی نژاد بصیرته وپیروی ولایت،پس بنازم به بصیرت هاشمی
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهدیه جان گمونم تو خیلی خوبی و میتونی بهتر هم باشی
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهديه جان فوراًمراسم برائت ازمشركين رابجاي بياور.توميتوني اينكاروبهترانجام بدي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۳۲
اگر دروغ گفته؟!!! جرات دارند محکمه کنند؟؟!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
بسم الله محاکمه کنند"محاکمه کنید تا بفهمند مردم که چه جریاناتی در پشت پرده های پلید سالوس و تزویر شما دارد می گذرد.
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین دیگه حنای حاج محمود واسه مردم رنگی نداره !! تراژدی استادیوم آزادی رو نگاه کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد خان فردا میدان نقش جهان اصفهان را سیاحت کن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
درود بر شرف BBC و رادیوفردا"

هرچقدر بی صفت و کثیف باشند،به اندازه رسانه خودمون نمیرسه"
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما 4 ماه دیگه اوین و تلاویو رو نگاه کن
ایراندووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیدید دست بی بی سی از آستین مبارکتون بیرون زد!
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هدف جریان انحرافی ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است
ایراندووووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۴
۲۱۰
احمدی بای بای...
احمدی بای بای.....
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
"تازه اول عشق است"

منتظر ریزش های انقلاب با شدت بیشتر باش" آلودگی های انقلاب در این سی و چند سال باید زدوده شود"
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین جان شما مطمئنی که اون با کاراش می تونه به اصل ولایت فقیه ضربه بزنه ؟
ارسطو عامل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به محمد (م ......)

كافر همه را به كيش خود پندارد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
"لبیک یا خامنه ای"

اقتدارگراهای بی صفت نمیتونن ما رو در تقابل با رهبری نشون بدن"

صراط اگر شهامت داشت،سئوال من رو میذاشت!!اونوقت میدیدم جوابی داری یانه"
ارسطو عامل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لبیـــــــــــــــــــــــک یا خامنه ای
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارسطو و امین فیلم بازی نکنین فکر میکنین بتونین راه نیمه تمام جنبش سبز رو در ضربه زدن به ولایت فقیه تمام کنین ؟ کی میخواین از پشت پرده خارج بشین و ظهور کنین ؟
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین و دوستان ، شما و حاج ..... همین الان در تقابل با اصل ولایت فقیه هستین الان براتون میگم تا بفهمین :

احمدی نژاد در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از شبکه اول سیما :
-۱ «انتخابات باید آزاد باشد وهیچ کس نباید حتی در ذهنش این باشد که در انتخابات اثر بگذارد یا دخالت بیجا کند و ما هم در همین رابطه در خدمت ملت هستیم.»
-۲ «به اعتقاد بنده ملت در انتخابات کار را یکسره می‌کند؛ انرژی عظیمی در انتخابات آزاد می‌شود. انتخابات هم صحنه بین‌المللی را دگرگون می‌کند و هم صحنه داخلی را. مردم باید با نشاط، رئیس جمهوری را با رأی بالا انتخاب کنند؛ چرا که‌این مسئله دنیا را دگرگون می‌کند.»
-۳ «۴۹ میلیون نفر از مردم اگر با نشاط بیایند و رئیس جمهوری را با رای بالا انتخاب کنند، تغییرات شگرفی ایجاد می‌کنند. انتخابات آزاد حق ملت است و کسی حق ندارد در آن منعی ایجاد کند.»
-۴ احدی هم نباید تلاش کند که تاثیر بگذارد و به جای مردم تصمیم بگیرد. انتخابات آزاد حق ملت ایران است و هیچ کس حق ندارد در اراده ملت کوچکترین تاثیری بگذارد.
"اصل بر رأی مردم است. انتخابات آزاد، حق مردم است؛ هم اصالت دارد، هم ضرورت دارد و هم اهمیت دارد. در اینکه بخواهند برخلاف قانون اساسی، صلاحیت‌های رئیس جمهور را ببندند به نظر عده‌ای که ملت هیچ حقی به آنها نداده است." !!!
رهبر معظم انقلاب 19 دی ماه در قم در سخنانی فرمودند: معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد، مگر بیش از سی انتخابات سه دهه اخیر آزاد نبوده است؟ در کدام کشور انتخابات از ایران آزادتر است ؟ در كدام كشور درباره صلاحيتها، ملاحظات لازم اعمال نمي شود؟ چرا اينقدر بر اين مسئله تكيه و تلاش مي كنيد در ذهن مردم اين ت مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱) در نشست استانداران سراسر کشور رییس‌جمهور گفت: انتخابات حق ملت است و ملت انتخاب خود را انجام خواهد داد و هیچ کس، حتی سیاست‌بازانی که قصد دارند به هر قیمتی رقبای خود را حذف کنند، حق ندارند این حق را از ملت بگیرند.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد : جمع خبرنگاران گفت: خبر دستگیری مرتضوی را شنیدم و بابت آن متاسفم. نمی‌دانم چرا اینطور است. فردی تخلف کرده اما شخص دیگری دستگیر شده است و این کار بسیار زشت است. احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه "وقتی از سفر برگردم حتما این مساله را دنبال می‌کنم"، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه باید قوه قضاییه ملت باشد چون این قوه یک سازمان ویژه خانوادگی نیست.
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
محمود احمدی‌نژاد در پیام نوروزی خود بار دیگر گفت که «حق انتخاب با مردم است»، .اينجانب شخصاً نهايت حساسيت را به كار خواهم برد و همچنان كه بارها و بارها به مسئولين استاني و غير استاني گفته ام از كوچكترين تخلفي اغماض نخواهم كرد.
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب : جناب آقای دکتر احمدی نژاد انتصاب جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی به معاونت رئیس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی میان علاقمندان به شما است.
نتیجه ولایت پذیری احمدی نژاد :
1 . دادن همه پست های کلیدی کشور به مشایی
2 . عزل وزیران و مدیران مخالف مشایی در چند دقیقه و ت--- شخصیت آنها به شکل زننده
3 . م--- کردن نامه های رهبری در مورد مشایی و وزیر اطلاعات تا زمان علنی شدن آن از صدا و سیما
3 . قهر و خانه نشینی --- به حکم رهبری
4 . دفاع همه جانبه از نظرات --- گسترده مشایی و او را مساوی با خود و دولت و انقلاب دانستن . اگر اینها ت--- به شعور ملت و --- علنی به همه علمای برجسته و رهبری نظام نیست ، پس چیست ؟ آیا ولایت پذیری یعنی هر روز ده بار اسم امام زمان (ع) را بردن و شعار ولایت فقیه دادن و دولت را در طی تاریخ بی نظیر دانستن ؟!
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.
احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .
احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند.
محمد (م .......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مقام معظم رهبری : مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.

احمدی نژاد :
برخورد کنید؛ شما عددی نیستید در برابر ملت که بخواهید برخورد کنید. ملت ایران هیچگاه در برابر ابرقدرت‌ها جا نزد و توی دهن آنها زد و باز هم این کار را می‌کند و شما که کسی نیستید. شما هر کدامتان هر گوشه‌ای از پرونده‌تان را بالا بزنیم دیگر جایی در بین ملت ایران نخواهید داشت.
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب آدمای غیر اقتدارگرا اینا چیزی بجز دشمنی و ضدیت با ولایت فقیه هست ؟
هدف لاریجانی ها و قالیباف ها و .... هست یا اصل ولایت فقیه ؟
ایراندوووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوشحالم که میدونی الودگی چیه.
52 روز مونده به زدودن لکه ننگ انحراف از دامان پاک انقلاب....بای بای بهار...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
50 روز ديگه :انحراف بای بای...
انحراف بای بای.....
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای جانم ای جان

گل میگی ها ( محمد م)

ای جان ای جان

ممنون محمد جان
مهدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لطفاًاین صحبتهاراباتاریخشون درنظربگیرید.اونوقت قضاوتتون عوض میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عبداله ازخودت پاچه خوري نكن.تابلوس كه خودت ازخودت پاچه خوري ميكني
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر احمدی دلاور
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۰
۱۱۶
مرگ بر منافق
مرگ بر منحرف
مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر ...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
اینقدر بگو مرگ،تا ببینم به کجا میخوای برسی"

اینقدر بگو تا جونت در ره !!!!
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین بشین و نظاره گر باش ببین جون کی در میره
جاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین محمد راست میگه همیشه جون مظلوم در میره و در ظاهر ظالم پیروز میشه ولی بدنامی ازش بجا میمونه. مرگ بر طرفداران نظام سرمایه داری
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر طرفداران نظام کمونیستی
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فارغ از هرزنده باد ومرده باد
سر به راه مملکت باید نهاد
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درودبرپينوي حقگو
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
عجالتا-
جنابه " ما"
(بازهم)
در باب این فقره
اظهارنظر نمیکنیم!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۴۳
۹۰
رسانه های اون ور آب سخنان همه ی مقامات جمهوری اسلامی رو دستاویز خبری قرار میدن.
اینجوری باشه هیچ احدی در کشور نباید صحبت کنه ، چونکه رسانه های خارجی سوء استفاده می کنند

شماها ظاهرا امار گرفتید متوجه شدید کاندیدای دولت رای داره و با این کارها میخواهید اونو از میدون در کنید.
اینجوری هی میگید مشائی رجل سیاسی نیست یا رای نداره .
در حالی که ترس از رای آوردن جناب مهندس مشائی در جای جای سایت و نوشته هاتون مشخصه.

زنده باد بهار
زنده باد عدالت
زنده باد مشائی
محمد (م ......)
|
UNITED STATES
احمدی نژاد و مشایی گفتن منظورشون از زنده باد بهار ، امام زمان(عج) هست ، در حالی که دین اسلام و علمای ما میگن حضرت حجت زنده و حاضر است و نیازی ندارند که به ایشون زنده باد گفته بشه یا اگر قراره گفته بشه بگن زنده باد امام زمان چرا میگن زنده باد بهار !! اگه منظورتون از زنده باد بهار امام زمان هست خب یه دفعه بگین زنده باد امام زمان دیگه ! مگه امام زمان ع پاییز و زمستون داره ؟ چرا شعاری مبهم میدین ؟ همه کار که کردین فقط مونده امام زمان رو بازیچه اهداف سیاسی و قدرت طلبی تون قرار بدین ؟ امام زمان که میگه شما ولی امر دارین و از ولی امر تبعیت کنین ! نه اختلاف افکنی و حاشیه سازی کنین و خون به دل مردم بکنین !! آخه امام زمان ع چه صنمی با گروهی داره که یکی از اصلی ترین ویژگی شون .... گروهی که بر روی بیت المال مسلمین چمبره زده و داره از اون برای اهداف باندی و توسعه اعتقادات انحرافیش سو استفاده میکنه و ب... و تازه مدعی ارتباط با امام زمان هست مدعی عدالت گستری هست !!!
ارسطو عامل
|
UNITED STATES
زنده باد بهار

زنده باد عدالت

زنده باد مشایی
ناشناس
|
UNITED STATES
زنده باد خیار و پیاز
محمدی
|
UNITED STATES
اللهم عجل لولیک الفرج و نصر

خامنه ای رهبر است - احمدی پاینده است
بيداري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳۹
۱۲۵
خاتمي زنده باد هاشمي پاينده باد
به بازگشت آقاي خاتمي به عرصه سياست
هوشياري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا يكي اين بيداري رو از خواب بيدار كنه......
واقعاً كه....
آزموده را ازمودن خطاست جانم!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بيداري جان ،واقعاًبيداري؟بيدارشوعموبلندشولنگه ظهره
ایراندوووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۰
۱۷۷
تاریخ مصرف بهاریون رو به انقضاست....
واسه همینه که دارن دست و پا میزنن....
خود من به ندرت به سایتاشون سر میزنم ولی این جماعت بیکار از صبح تا شب تو صراط ولو هستند.....
معلوم نیست مواجب بگیر کی هستن؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
ایشالله 22 بهمن امسال حتما بیای راهپیمایی !!!!
خوب نیست فقط پشت سیستم زر زر کرد!!!

کافرهمه را به کیش خود پندارد"خداروشکر که مواجب بگیرهر که باشم، همین که سنگ امثال شریعتمداری رو به سینه نمیزنم!!! میفهمم راهم حقه!!
ایراندووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منمسنگ شریعتمداری رو به سینه نمیزنم...
سنگ عشق تو رو هم ایضا...
22بهمن هم به تو مربوط نیست کجا بودم...
بای بای ...بهار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روانی(اسمیه که خودت گذاشتی) مودب باش.
تو قصد ضربه به حاج محمودو داری والا اینجوری حرف نمی زدی.
این لفظ زشت یعنی چی؟.....
روانی حیا کن حاج محمودو رها کن
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۴
۱۲
من هرچی نظردرست وحسابی میدم صراط نمیذاره ولی هرچی نظرالکیه میذاره همچنین نظرکسایی مثل محمد م.....وناشناس نمیدونم این صراط باکیا تبانی کرده
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
فاطمه خانوم صراط کامنت های مهم و سوال ها رو نمیذاره"
همش داره میره غیرقابل انتشار
محمد (م ......)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فاطمه خان ، ولایتمدار باش مثل حضرت فاطمه نه مثل حاج ...... !
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فاطمه خانوم اين نظرتون اينقدرمنطقي بودكه صراط رامجبوربه انتشاركردين.من باقسمت دوم نظرتان بشدت موافقم .
امید 17ساله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
2شرط مهم درج نظر در صراط:
1- حتما باید علیه شخص رئیس جمهور یا سران اصلاحات یا آقای هاشمی باشه! (بار ها شده نظری مخالف رئیس جمهور گذاشتم به یک دقیقه نرسیده منتشر شده اما نظراتم مثلا در مورد سردار اهل قلم یا سانسور شده یا درج نمیشه)!
1- به هیچ وجه علیه برادران لاریجانی نباشه(خودتون میدونید دیگه)!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اميدجان تازه به نكته پي بردي؟اخوي من گفتم كه صراط عقداخوت داره بابرادارن بسيارفاضل....
هفت یار اسفندیار کیخسرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امید جان
نه اینطور هم که شما میگی نیست منم نظراتی در دفاع از احمدی و مشایی میگذارم سریع درج میشه
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هان چیه محمدم.....بهت برخورد اولا اینکه من ولایتمدارم وقربون خانوم زهرابرم ارادت خاصی به ایشون دارم دوم اینکه خواهشا نضراتتووپاسخهاتومفیدومختصرکن
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- مهم اینه که عملی اینو ثابت کنی
2- با توجه به اینکه بطور قطع و یقین این جریان در خط ولایتی که حضرت زهرا س در اون ثابت قدم بود ، نیست و اینو عملا با امثال 11 روز خانه نشینی و ایجاد تشنج در کشور برخلاف نظر فرزند حضرت زهرا س اثبات کرده و خودتم میتونی اینهارو ببینی (ولی نمیخوای ببینی) پس چطور ادعا میکنی در خط اون حضرت هستی ولی برخلاف خط اون حضرت حرکت میکنی ؟
3- کل یوم عاشورا کل ارض کربلا
4- مواظب باش دیر متوجه نشی
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نضر=نظر
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
گویند کریه المنظری طفلی را بغل داشت و طفل بیتابی همی مینمود ، لولو میگفت نترس من اینجایم ! عاقلی اورا گفت طفل از تو گریزد او را زمین گذار آرام گیرد ! !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷
۲۶
اقای احمدی نزاد قانونا مجرمه چون داره تهمت میزنه وباید ثابت کنه الان 7ساله که همش میگه همه دزدن متاسفانه حکومت هم برخورد نمی کنه یا باید اقایان مشکل دار رو تحویل بده یا خودش محاکمه بشه بهترین فرزندان مسلمان ایران کردن توی اوین اون وقت این اقا کشور رو داره نابود میکنه اصولگرایان قدری خجالت بکشید چطور ت رو خانواده های شهدا نگاه میکنید
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصول گراها پررو تر از این حرفان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تهمت نمیزنه راست می گه من به سیاستش نمره خوبی نمیدم که خیلییاش به دولت ربطی نداره چون سیاستهای نظامه اما جلوی جرات او به نشانه احترام زانو می زنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۱۳
۷
آقای رفسنجانی چهار سال پیش : اگر این جریانی که پیش آمده با بیل جلویش را نگیرید چند سال دیگر با فیل هم نخواهید توانست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱۳
۴۲
حق با مشایی است .
دیگه حالم به هم میخوره از هرچی اصلاح طلب و اصولگرا و رفسنجانیسمه
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شماهایی که با مشایی موافقین واز نظر شما حق با مشایی هست میشه بگین اصلا ایشون صاحب چه تفکری هستن؟حرف حسابش چیه؟ضد انقلاب ونظامه؟موافق نظامه؟با مردم اسرائیل احساس دوستی میکنه ؟موافق مکتب ایرانیه یا نه؟
آقاااااااااااااااا کلا حرفش چیه؟

چیه آخه یه چیزی میپرونه..بعد هی تایید وتکذیب!!!!!!!!!!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نميخواستيم بگيم اما مجبوريم جهت روشني افكاربعضيادوكلوم بگيم:
-تفكرات مشائي راعوام الناس متوجه نمي شونداماخواصي كه باهاش مخالفن هياهوميكنن تاصداي ايشان به گوش همه نرسه.
-ضدانقلاب نيست.اگه بوداين همه دستگاه هاي امنيتي وقضائي چرابيكارنشستن؟چرامدعيان (همه چيزدان)نميتوانندجوابش رابدهندوفقط هياهوميكنند؟اگرايشان حرفشان ناحقه توضيح دهندهمه ازجمله(بنده)متوجه بشيم.
-دردهكده ي جهاني همه ملت هاي جهان بايدهمزيستي مسالمت آميزداشته باشند.وهيچ ملتي حق نداردادعاي نابودي سايرملتهاراداشته باشدكه دراينصورت ازجامعه ي جهاني طردخواهدشد.شعار"مرگ برآمريكاواسرائيل "هم هرگزبه معني مرگ برملت آمريكاو اسرائيل نميتواندباشد.زيرامردم آمريكاو اسرائيل هم ممكن است همين شعاررابرعليه مابدهند(هرچنداين حرف برايشان غلط زياديه).
-اين حرفهاي بنده به معني تائيدتمام افكاربعضيهاازجمله مشائي نيست وممكن است بنده نيزبابعضي ازافكارايشان مخالف باشم.
-چون منطق بعضيها سياه وسفيد وصفرويك هست ،ماستشان هميشه سياه است .
اميدوارم براي شما ماست سياه نباشد.
دخترعمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یکی جان میشه "مکتب ایرانی "رو هم توضیح بدی..با این جمله ایشون که" دوره اسلام گرایی تمام شده است"
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دخترعموي مودبم چشم:
-مكتب ايراني همان مكتب توحيدويكتاپرستي است.اجدادماايرانيهاهرگزبت پرستي نكرده اند،ساخته ي دست خودراپرستش نكرده اندقبل ازاسلام هم اعتقادبه روشني وتاريكي وخيروشرداشته اند،پليديهاوزشتيهارابه تاريكي وخوبي هارابه روشني نسبت داده اند.بعدازاسلام هم همانطوركه شهيدمطهري دركتاب (خدمات متقابل ايران واسلام )اشاره كرده اند،خدمات بيشماري به اسلام كرده اند.تفكرفيلسوفان مسلمان ايراني بزرگترين خدمت رابه اسلام كرده است.به يقين امروزه اسلام منهاي تفكرايراني چيزغيرازاسلام طالباني والقاعده ويااسلام آمريكائي لائيكهانخواهدبو.منظورمشائي هم دقيقاًهمين نكته است.وگرنه همه ميدانندهيچ مسلمان ايراني به ايران منهاي اسلام نمي انديشد.درضمن من نشنيدم ايشان بگويند" دوره اسلام گرایی تمام شده است".
ازادبيات متين ومودبانه جنابعالي بسيارمتشكرم.
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای یکــــــــــــــــی


«در سال 1357 انقلاب كرديم تا انقلاب اسلامي را صادر كنيم اما من اينجا عرض مي كنم كه دوران اسلام گرايي به پايان رسيده است(!) معنايش اين نيست كه اسلام گرايي وجود ندارد يا رو به نضج نيست، نه، اسلام هست اما دوره اش به پايان رسيده است. اكنون دوره اسب سواري تمام شده، اما اسب هست و سوارش هم هست»!

ان مطلبو آقای مشایی فرمودن !
داور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1.جناب یکی اولا این تفکر که اسلام محتاج یک قوم و ملت برای پیشرفت است محکوم است.
سوره حجرات ایه 17: «از اينكه اسلام آورده‏ اند بر تو منت مى ‏نهند بگو بر من از اسلام‏آوردنتان منت مگذاريد بلكه [اين] خداست كه با هدايت‏ كردن شما به ايمان بر شما منت مى ‏گذارد اگر راستگو باشيد.»
در واقع این خدا ست که بر ایرانی ها منت گذارد و انها را به دریافت و پذیرش اسلام مفتخر ساخت و این توفیق را به انها عطا کرد.
لذا مانور روی مکتب ایرانی از نظر منطق قران بیهوده و باطل است.

2.اصل طرح این بحث صرف نظر از محکوم بودن که در نکته 1 مطرح شد نیز باطل است.زیرا چیزی به اسم مکتب ایرانی وجود خارجی ندارد.زیرا اسلام ما ایرانیها همان مکتب اهل بیت است که توسط ائمه به عنوان حاملان اسلام اصیل حفظ شد و به ما رسید و اگر هم بنا باشد اسم از مکتبی برده شود باید گفت مکتب اهل بیت نه مکتب ایرانی.ضمن اینکه از نقش موثر علمای جبل عامل لبنان نیز در برخی قرون در ترویج مکتب اهل بیت نباید گذشت که البته در طول تاریخ کسی از لبنانیها به این خاطر مدعی ساخت مکتب لبنانی نشد!

3.تکلیف شیعیانی که در سراسر دنیا زندگی می کنند چیست؟شیعیان عراق لبنان و.... آیا به نظر شما این عنوان مکتب ایرانی سبب گسستگی انها از ایران نمی شود.ایا به انها حق می دهید عنوان مکتب لبنانی یا عراقی برای خود انتخاب کنند.

4.نکته مهم اینکه این عنوان و تاکید بر آن سبب می شود تمام تلاشها برای وحدت امت اسلامی با شکست مواجه شود.زیرا در صورت پافشاری بر آن هر قوم مسلمانی می تواند اسلام را به قومیت خود متصف ساخته و مثلا مکتب ترکی مکتب تونسی و ...ایجاد شود که دقیقا سبب تشتت و پراکندگی مسلمانان خواهد شد و دقیقا در جهت خواست امریکاست چه طراحان مکتب ایرانی بفهمند و بدانند چه ندانند که البته با درایت وتدبیر رهبری و مخالفت ایشان این بحث جمع شد.

5.مباحث اسلام ناب و اسلام امریکایی یک بحث کلی است و در واقع محتوا محور است.یعمی به عبارت دیگر می توان با نگاه به محتوای اسلام مورد نظر هرکس و صرف نظر از تاکید بر قومیت درباره ان محتوا قضاوت کرد و مثلا گفت این اسلام ناب است و این یکی نیست و این نگاه، اشکالات گفته شده را در پی نخواهد داشت.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
براي دخترعمو:
1-همانطوركه درنظراولم نوشتم ممكن است بنده نيزتمام افكارايشان راقبول نكنم.ضمناًمن وكيل ومدافع افكارايشان نيستم.واگرپاسخ اين موردرانيزبطورمستدل بشمابدهم ممكن است شمامواردديگري رامطرح كنيدكه قرارنيست من موافق آن بوده ويابخواهم برايش توجيه بياورم.
-باز همانطوركه درنظراولم عرض كردم افكاروعقائدايشان براي عامه ي مردم قابل هضم نيست وبيشترمباحث آْكادميك مي باشدكه بهتراست فقط درفضاي دانشگاهي به بحث وبررسي گذاشته شود.
- بحث(دوره اسلام گرائي به پايان رسيده است)نيزهم جزوهمان بحث هاي دانشگاهي مي باشدكه بهتربودبصورت عمومي منتشرنشود..
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
براي داورعزيز:
باسلام ابتداگزيده اي ازفرمايشات رهبري رابرايتان درج ميكنم اميدوارم باحوصله مطالعه فرمائيد:
حضرت آقا فرمودند "دولتمردان فعلی حرف حق و حرف نظام و حرف انقلاب را می‌زنند و جای نگرانی نیست " و بعد هم به موضوع طرح مکتب ایرانی اشاره کرده و فرمودند "من با طرح مکتب ایرانی مخالفم و نسبت به این موضوع به آقایان تذکر هم دادم ولی برداشتم این نیست که منظور آنها مقابل قرار دادن ایرانیت در برابر اسلامیت باشد ".
بنده هم همین اعتقاد را دارم که آقای احمدی‌نژاد واقعا نمی‌خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد؛ چرا که هیچ رئیس جمهوری به اندازه او از اسلام و آرمان‌‌ها و ارزش‌های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آنکه همواره به مسئولان انتقاد کرده ام اما انصافا او بود که نام امام زمان (عج) و حضرت زهرا (س) را در محافل بین المللی احیا کرده که البته این شرط کافی برای مسئولان نظام اسلامی نیست اما شرط لازم است.
اماپاسخ نظراتتان:
1-مانگفتيم اسلام محتاج يك قوميت ياملت است اماهيچكس نميتواندمنكرخدمات ايرانيان به اسلام ومخصوصااهل بيت باشد.
2-خاستگاه ومحل نضج وپرورش افكاراهل بيت ايران است.اگرمقايسه اي بين تشيع درايران ووانچه ازتشيع دربعضي كشورهانظيرمصروپاكستان وعراق واردن وبعضي كشورهاي ديگربكنيدبه توفق تفكر شيعي موجوددرايران پي خواهيدبردحوزه هاي علميه ايران محل پرورش علماي جليل القدري بوده اندكه نظيرشان دردنياپيدانميشودوحوزه هاي نجف ولبنان ازحوزه ايران ارتزاق فكري كرده اند.دركدام يك ازكشورهاي شيعه نشين ديگريك ملاصدرايك فارابي يك علامه اميني يك علامه طباطبائي ومصلح بزرگ قران امام خميني مي توانيدپيداكنيد؟
-در قيامهاي متعددشيعي علويان نظيرقيام مختاروصفويان وسربداران وچندين وچندقيام شيعي ،نقش بي بديل شيعيان ايراني درسينه تاريخ ثبت شده وهمه دنيابرآن گواهي مي دهند.
داور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب یکی خوشحال شدم به سخنان رهبری اشاره کردید لذا:
1.با توجه به سخنان رهبری پس شما هم قبول داری طرح این بحث باطل و غلط است.
2.من هم منکر خدمات ایران به اسلام نیستم اما اینکه بگوییم «به يقين امروزه اسلام منهاي تفكرايراني چيزغيرازاسلام طالباني والقاعده ويااسلام آمريكائي لائيكهانخواهدبود» در واقع بازتاب همان تفکر است چه بدانیم چه ندانیم و چه بخواهیم و چه نخواهیم.
3.بله علمای بزرگی در ایران بوده اند که بی نظیرند اما باز هم می گویم این بحث اساسا غلط و باطل است. و ظاهرا اینگونه برداشت کردم که شما هم با طرح مکتب ایرانی مخالفید.
4.پاسخی به سایر نکات مطرح شده ندادید،قبول دارید طرح این بحث و تاکید بر آن می توانست وحدت امت اسلام را بر هم زند؟؟
5.با تمام این حرفها و اشاره به سخنان رهبر در مخالفت یا این مبحث چرا بازهم در جواب دختر عمو با اب و تاب به طرح این بحث غلط پرداخته ایید؟؟؟
5.ضمنا با توجه به این جمله شما « تفكرات مشائي راعوام الناس متوجه نمي شونداماخواصي كه باهاش مخالفن هياهوميكنن تاصداي ايشان به گوش همه نرسه» مگر نمی گویید تفکرات مشایی را عوام متوجه نمی شده پس چه اصراری بود ظرف چند سال همه تریبونهای عمومی و بیت المال که طبعا بازتاب آن در سطح عامه مردم و همان عوام الناس بیشتر است بکار گرفته شود برای طرح مباحثی شبهه ناک.
ایا شان دولت نظریه پردازی است یا کار اجرایی و رفع مشکلات کشور.؟چرا این اقا نمی رفت در دانشگاهها و محافل آکادمیک در حضور اساتید و نخبگان و اهل فن مباحث خود را مطرح کند؟؟.
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داورجان:
باتشكرازدقت نظرجنابعالي :
1-طرح اين مباحث غلط نيست اتفاقاًخيلي هم خوبست اماهمانطوركه گفتم طرح آن دربين عامه ي مردم كه انتظاري ازآنان براي جرح وتعديل مباحث آكادميك نيست،نامناسب مي ياشد.
2-دربنددوم فرمايشتان كه به جمله اي ازبنده استنادفرموده ايد،به نكته ظريفي دقت نفرموده ايدوآن استعمال كلمه "امروزه"مي باشد.وگرنه بنده هم ميدانم ذات دين اسلام بري ازهرعيب ونقص مي باشدونيازي به تفكرات هيچ قومي ندارد.اما"امروزه"درسايه كج انديشي هاوحب وبعض هاي بعضي دشمنان اسلام كه عده اي غيرمسلمان وعده اي ازبظاهرمسلمانان مي باشدچهره ي واقعي اسلام درمحاق قرارگرفته واينجاست كه نقش انديشمندان ومصلحان مسلمان ايراني بي بديل است.
3-بنده باطرح اصل "مكتب ايراني"مخالف نيستم چراكه باانديشه ستيزنمي توان كردبگذاريدهرانديشه اي مطرح شودوبرآن بحث وجدل شودصحت وسقمش آشكارشوداگردرست بودمي پذيريم واگرغلط بودنمي پذيريم امامن مخالفتم بااصل بحث نيست بلكه مخالفتم باطرح آن درجايگاه عمومي مي باشد.
4-درمورددخالت دولت درنظريه پردازي باشماموافق نيستم .دولتي هامي توانندنظريه پردازي كنندامادرجاي خودش.امااينكه ايشان مباحث رادرمحافل دانشگاهي مطرح نكرده اندباشماموافقم.شماهم قبول كنيددرموردايشان حساسيت بيش ازاندازه درست كرده اند.مگردردولت خاتمي بيشترين نظريه پردازي بعمل نيامد.بيشترين هجمه به باورهاي ديني نشد؟امام حسين تهديدبه استيضاح نشد؟افكارامام به بايگاني تاريخ فرستاده نشد؟وهزاران جدل فكري نشد؟امااين مدعيان چراآنزمان زبانشان راغلاف كرده بودند؟.
ازشمابراي اين موردجوابي نميخواهم زيراهمانطوركه بنده وكيل ومدافع اعمال اين دولت نيستم ازشماهم انتظاري براي عمل مشابه ندارم.
ودست آخراينكه ازبحث باشمالذت بردم.برخلاف آنان كه تادربحث كم مياورندسراغ توهين وناسزاميروند.
داور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب یکی بنده هم از بحث با شما خوشحالم و استقبال می کنم.
1.منظور من از غلط بودن طرح بحث، ممانعت از طرح ان نبود اما هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.
به نظر می رسد شما هم با طرح عمومی اینگونه مباحث با استفاده از تریبونهای عمومی مخالفید.
بهترین مکان برای طرح این مباحث اماکن اکادمیک و دانشگاهی و نزد نخبگان و اهل فن است.

2.قبول پس شما هم می پذیرید اسلام به هیچ قومی نیاز ندارد.اما اگر امروزه اینچنین است چنانکه گفتم باز هم نیازی به تاکید بر مکتب ایرانی نیست.چون انگونه که توضیح دادم این مبحث اشکالات گفته شده را در پی خواهد داشت.

3.نکته سوم شما تکرار نکته اول است که بنده هم گفتم طرحش در جای خود اشکال ندارد اما متاسفانه این مباحث بحث برانگیز هیچگاه در جای خود طرح نشد.

4.من البته طرفدار دولت خاتمی نیستم.اگر بخاطر شما باشد یکی از نکات ازار دهنده دولت خاتمی طرح مباحث نظری و تئوریک در محافل عمومی و غفلت از کار اصلی دولت بود.طبق قانون هم اصلا وظیفه دولت طرح این مباحث نیست.چارچوب فکری کشور را رهبری تعیین میکند و جهت گیری ها هم به عهده ایشان است.البته چنانکه نظر شما را تایید کردم مخالف طرح اندیشه نیستم اما در جای خود نه در تریبون عمومی.
در واقع دولتی ها از نظر شخصیت حقیقی خود می توانند هر اندیشه ایی داشته و در جای خود ان را طرح کنند اما وقتی شخصیت حقوقی دولتمرد ج.ا.ا. را پیدا کردند باید از اینکه با استفاده از امکانات عمومی بدنبال پیگیری افکار خود و ایجاد تنش باشند بپرهیزند.

5.اگر حساسیت در مورد ایشان زیاد است کسی این حساسیت را درست نکرده مقصر خود این اقاست زیرا چنانکه شما تایید کردی جای این مباحث محافل عمومی نیست.وقتی شما دایم مباحثی شبهه ناک را بصورت عمومی طرح کنی بعد بگویی خوب نفهمیدند و... طبیعی است حساسیت ها برانگیخته می شود.

6.نظر خود را در مورد دلایل من برای رد مکتب ایرانی نگفتی؟به نظر شما دلایل من درست است؟چرا رهبر هم با طرح این بحث مخالفت کردند؟ایا شما طرفدار این بحث هستی؟(نکات 2 ،3،4 کامنت اولم)
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داورجان:
بامطالعه ديدگاههاي جنابعالي وبنده ملاحظه ميشوداشتراكات فكري بتده وجنابعالي بسياراست وبنده صرفاًدرموردبندهاي 5و6كامنتتان توضيحات مختصري ميدهم.
1-درموردحساسيت به ايشان باشماموافق نيستم اتفاقاًهجمه به ايشان بصورت سازماندهي شده وازهمه تريبونهاوتوام باسياه نمائي خاصي انجام شده است.ببينيدوقتي قرارباشدباكسي "به هروسيله اي"و"باي نحوكان"مخالفت شودازهمه ي حرفهاوكارهاي اوميتوان بي دليل وبادليل ايرادگرفت وسياه نمائي كرد.تمامي افراددرسخنرانيشان نكاتي رابيان ميكنندكه ميشودپذيرفت ياردكرداگرتعدادي ازافرادبصورت برنامه ريزي شده وباهم به سخنگوحمله كننداينجاست كه شائبه ي "حساسيت كاذب"به وجودمي آيد.
2-درموردبند6نظرتان بنده حسب فرمايش رهبري اعتقادندارم اين ديدگاه يعني مقابل هم وجداازهم دانستن "مكتب"ايراني "بامكتب اسلام است.مكتب ايراني جزئي وبخشي ازمكتب اسلام است.استنادشماهم به آيه قرآن باعنايت به شان نزول آيه باموضوع بحث ماارتباطي ندارد.موضوع آيه پاسخي است به كساني كه درصدراسلام به گردن رسول وخدامنت مي گذاشته اندوكه مسلمان شده اندامااينجاكسي به اين موضع اشاره نكرده بلكه اشااره اي است به نقش انديشه ايراني درنشراسلام .من طرفداربحث هستم امانه باآن (تصوري) كه شماازاصل بحث داريد.
پاسخ بند2كامنت اولتان رابكرات دربين نظراتم داده ام ونميخواهم اطاله كلام كنم فقط همين نكته كافيست كه حوزه هاي علمي ايران منبع ارتزاق فكري تمامي حوزه هاي شيعه بوده اند.
-درموردبند3نظرتان درموردتكليف شيعيان عراق ولبنان،عنايت فرمائيدهمين الان رهبرشيعيان عراق هم يك ايرانيست(آيه اله سيستاني حفظه اله )يانقش حضرت آيه الهي خوئي(رحمه الله عليه)رادرنظربگيريددرلبنان سيدحسن خودش راسربازرهبرماميداند.درطول تاريخ بغيرازحوزه نجف كه زماني رونق خاص خودش راداشته درمابقي كشورهاي اسلامي هيچگاه حوزه هايشان درحدحوزه هاي كشورمانبوده اند.اشاره به حوزه صرفاًبخاطرنقش بي بديل علماست وگرنه اگرپاي دانشگاههابميان آيدكه آنهامجالي براي ايرازوجودندارند
درموردبند4نظراولتان ازشماميخواهم اظهارات ديروزامام جمعه ي بعلبك لبنان راپيداكرده وبخوانيد.تمام شيعيان دنيانقش كشورماراپذيرفته اند.آنهاگوشان به فقاهت وزعامت مراجع عالي كشورماست نه به سياسي كاراني كه امروزهستندوفرداراخداميداندكه كجاهستند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸۰
۱۰
زنده باد بهار
ناشناس نیستم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۱
۳۶
بسم الله...
حرف آقای احمدی نژاد درست و باید نظام رهایی پیداکنه از فساد وحشتناک بعضی!
اما چرا در چهارسال از مسیرهایی که میتونست اقدام نکرد؟؟
چرا نزدیک انتخابات؟؟
چرا 8 سال پیش که گفت لیست دارم همون زمان رو نکرد؟؟
نذاشتند؟؟
اطرافیان ایشان در چه وضعیتن؟؟
به فساد اونها رسیدگی کرده که حالا میخواد یقه دیگران رو بگیره؟؟
جناب رییس جمهور!
یه سوزن به خود...
لطفا...
دختر عمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لایـــــــــــــــــک !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
4سال داره میگه شما کربودی نشنیدی!
پسر فلانی و پسر بهمانی و سردار خلبان و برادران دالتون و برادر پور....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۱
کی بوده پیغام داده پدرت را در می آوریم باید نزد ملت رسوا شود کل پرونده اش هم در اختیار مردم قرار گیرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دكتر جان خاموش باشي تا ديگران به سخنت آورند بهتر از اين است كه سخني بگوئي تا خاموشت كنند(در پوزت زنند) به كجا چنين شتابان دكتر!!!!!
آزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۱
۸۲
آهاي بابصيرت ها تحويل بگيريد بخدا قسم اگه كاري كه با موسوي طرفداراش كرديد 10درصدش با احمدي نژادوطرفدارش بكنيد مملكت به خاك وخون كشيده ميشود با بصيرتها چطوري ميخواهيد از سد اين مرد كه خودش را نماينده برحق امام زمان ميداند عبور كنيدچه روزهاي وحشتناكي در انتظار اين مملكته خدا خودش رحم كنه معلوم نيست تواين جنگ قدرت چه بلايي سر مردم بياد
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برخی از پیامای کامنتت تکان دهنده هست
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تکوناش چند ریشتری میشه نه !!!!!ولی حیف که این پیامها و تکونها هم شماها رو بیدار نمیکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۶
احمی نژاد تا حالا هرچی بد حرف زده این جملاتش عالی بود
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۳
را وقتی تو مناظره های انتخابات 88 اونجوری بی اخلاقی میکرد جیزی نمیگفتید حالا که دامنه بگم بگم های احمدی نژاد به خودتون رسیده براتون بد شده؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۳۱
چون نیک نظر کرد پر خویش درآن دید
گفتا زکه نالیم که از ماست که برماست!!!
12بهمن57
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ازشيراست ياازماست؟؟؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از گاوه هست!!!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شايدهم ازگله ي گوسفندان باشد!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شایدم به درد گاوداری هم نمیخوردن!!!!!!!!!!!!!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بدردگوسفندداري كه ميخورن!!!!!!!!!!!!!
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر من که از مایه است !!!!!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بفتواي پينوكيوي گرامي:استعمال مايه حرام است.!!!!!
هدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴
از ماست که بر ماست
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه اشتباه میکنی از مایه است !!!!!!
امیر حامی سوم تیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۰
احمدی نزاد خودش ان حماسه را تبدیل کرد به این یک ضرب المثل هست میگه با دست خودم اتیش ریش خودم زدم احمدنزاد نمونه بارز این ضرب المثل هست
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۲۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴
۲
خب دکتر درست می گه اگه اونا مشگلی ندارند و حسابشون پاکه چرا اینقدر می ترسند؟
سید علی موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۲۴
حقیر یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مباشم به فرمان حضرت امام درسن شانزده سالگی درسخت ترین عملیاتها شرکت نموده ا م می خوا هم به کسانیکه بخو اهند اسیبی به نظام وانقلا ب وارد نمایند اعلام می کنیم ما منتظر فرمان ولی امر مسلمین جهان هستیم تا فتنه گران را برسر جای خود بنشانیم وای اگر خا منه ایی حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
حالا ببينيد بي بصيرت كيه؟ ملت يا شما؟
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب بعد انتخابات ملت !!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۰
این بچه بازی ها چرا -کشوری که ادعای تمدن وفرهنگ غنی می کند نبایستی درسطح کلان این همه مشکل وبگم پگم داشته باشه -واقعیت موضوع خیلی نگران کننده هست .وچشم انداز امیدوارکننده ای با این بچه باری ها نه برای خودمان ونه برای نسل آینده ما متصور نیست -لطفا کمی عقل را حکمفرما قرار بدهید وعقلانی فکرکنیدهمچنین عقلانی حرف بزنیدهمین کافی است که این حرف وحدیث ها به وجود نیاید .لطفا مردم را ازخودتان ناامید نکنید .شما فکرمی کنید با این رفتارها می خواهید مردم را آکاه کنید ولی عمیقا این طور نیست .
غريبه آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱
بابا بي خيال اينقدر نگييد ضدانقلاب اين همون حاج محود خودمونه كه علمش كردييم بعضي از طرفداران كنوني براي خودشون ارزش قائل شدند و پايبند به ارزشهاي 8 سال پيش خودشون هستند و هنوز مريد منتخبشون هستند اگه رنگ عوض ميكردند خوب بود
مثبت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵
۱
من بی صبرانه منتظرم که این آقا بگه
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴۵
اقای احمد نژاد و هماهات بشنون

اصلا
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارا مس کنید. احمدی جون گوش کن نمی خواهیمت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۹
۰
صراط چرا نظر منو نمیذاری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۴
خودشو مسخره کرده یا ملتو؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
درسته که مقام معظم رهبری با سعه صدر میخواهند این مرحله رد بشه ولی من حقیر فکر میکنم لطمات حرفهای رییس جمهور در روزهای آینده از لطمه بر کناری و دستگیری نزدیکان ایشان خیلی خیلی بیشتر خواهد بود.
ابرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱۱
یک سوال دارم. ایا تمام نظرات ارسال شده بر ضد احمدی نژاد بوده و یا نظرات منتشر شده گل چین شده و نظرات موافق منتشر نشده
مهي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
اه
بكو ديكه!
٨سال ميخواد بكه، خوب بكو هم خودت راحت كن هم مارو!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۱۴
درود بر سه سید فاطمی
خمینی
خامنه ای
خاتمی
دخترعمو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با ماشین زمان اومدی؟
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به پيكان مدل48مي ماند
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی رو بذار کنار...
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته یکی جان این روزها پیکان 48 از لحاظ فنی و استحکام شرف دارد به پراید 92
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پينوجان جان حق باشماست.صدرحمت به پيكان 48اباقراضه.پرايدهاي"امروزي"مانندپژووسمندهاي"امروزي"پرازخالي هستند.درودبرشرف پيكان48
حسام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
ای کاش آنقدر مرد بودند که مثل چین دست فساد و قطع میکردن یا مثل ژاپن بر اساس تواناییشون قدرت می گرفتن .واقعا حیف این مملکت و ریشه و دینش
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
با پول بیت المال داره تبلیغات میکنه...
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۱
برخیها بیش ازیک ساله باهزینه ی مملکت سفرغیرضروری وبی ربط داخلی وخارجی میرن واسه چیه?تا تق ی به توق ی میزنه وظیفه اصلیشون رو رها کرده و تواین مدتی که عرض کردمنقش اول برنامه هلی خبری هستن چرا به سواستفاده از موقعیت وامکانات مجلس متهم نمیشوند???
كورش كبير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
آقايان درهر لباس وهر پست دولتي كه باشند.حرمت مردم رانگه دارند.
سپهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۳
هدف اصلی بعدی جریان انحرافی زدن مستقیم رهبریه.
می دونید چی جوری با خراب کردن اطرافیان رهبر.به خدا قسم مقام ولایت این روزها تنها تر از هر دوره ایه.
احمد رنجبر
|
UNITED STATES
|
۱۳:۱۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۱
بسم الله الرحمن الرحيم
اغلب به اين وبلاگ سر ميزنم به توصيه قرآن كه بشارت داد همه قولها را بشنويد واز بهترين آنها پيروي كنيد.
شما در انتخابات مرحله دوم سال 84 آنقدر ذوق زده شديد كه فراموش كرديد در مورد راي آورنده جانب اعتدال را فراهم سازيد. يادتان باشد. وقتي اهانتها به هاشمي شد سكوت كرديد.
كدام انسان مومن از برخورد با عناصر فاسد/ دزد/ قاچاقچي/ رشوه بگير بدش مي آيد.
مردم فكر ميكردند شما ايران راآباد ميكنيد/ اسلام در اوج اقتدار قرار خواهد گرفت/ اقتصاد مردم بهبود ميابد. در آغاز طرح تحول اقتصادي برايتان نوشتم پخش نقدينگي باعث تورم لجام گسيخته ميشود. اگر نقدينگي حاصل از آزاد سازي قيمت ها صرف توليد و اشتغال مبشد. امروز تورم 85 درصدي نداشتيم( تورم 33درصدي دروغ محض است) و بيكاري گريبان مردم را نميگرفت.
اگر دين نداريد لا اقل آزاده باشيد
به صراحت بگوييد اشتباه كرديد.
ميترسيد .
پيش بيني اصلاح طلبان واقعيت داشت . از خدا بترسيد.
شناس
|
UNITED STATES
در سال 84 بهترین گزینه بود و در 4 سال اول واقعا رویایی بود ولی در سال 88 دشمنی ها بیشتر شد(بخصوص بعد از منظره ها). برنده انتخابات هم کم کم مغرور شد و اطرافیانش هم او را تحت تاثیر برخی صحبتها و رفتارهای خود قرار دادند .
مجلسی ها هم لجبازی کردند و اون هم بدتر از آنها .سوء مدیریت هم بود و هست و تحریمها هم بی تاثیر نبود . ولی خدا راشکر که هاشمی نیومد .ضمنا اگر اصلاح طلبان می توانستند پیش بینی بکنند وضعیت خراب خود را پیش بینی می کردند که بیشتر از این خودشان را خراب نکنند .
پینوکیو
|
UNITED STATES
شناس جان فعلا که شما خرابید ما توپ توپیم 16 میلیونو کردید 24 میلیون . حالا ما 20 میلیون داریم شما چهار تا عقبید البته اگه باز بگید نوار ه ما هم میگیم بابا نوار که پا نداره .
پینوکیو
|
UNITED STATES
ضمنا " فرض بگبریم همون 16 میلیون فایل صوتی درست باشه و اصلا" تقلب نشده الان که از این 16 تا 10 تاش با احمدی باشند 6 تاش هم با شما اقتدارگراها پس شما خیلی اوضاعتون خرابه ما با حرف خود شماها 13 تاییم و در اکثریت پس خیلی روتونو زیاد نکنید
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۰۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
نمی دونم این چه صیغه ایه که از اول انقلاب تا الان هرچی نخست وزیر و رییس جمهور داشتیم همگی ضد انقلاب هستن حتی اونهایی که خودشون انقلاب کردن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۲
چقدرتوایران بیکارزیاده
پینوکیو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای ول خوب اشتغالزایی هنوز کامل نشده !!!!!!!!!
سینا از شیراز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱
باید بپذیریم احمدی نژاد هم مثل همه ما فردی (خاکستری) است اما جناح راست افراطی تا دیروز ایشان را (سفید سفید) می دید حالا (سیاه سیاه). طبق معمول حاضر به پذیرش اشتباهات خود هم نیستند.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۹
۱۲۴
مسئولین باید مراقب رفتارها و صحبتهای خود باشند که دشمنان خارجی و داخلی سوء استفاده نکنند...
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۱۸
صراط عزیر حرفهات رو توی تیتراصلی ومقاله های خودت بزن نه از زبان ‏"محمدم)"وامثالهم این خیلی کار کثیفیه که یه خبرگزاری هم تیتربزنه هم درپوشش نظرمردم جوبده وبازم نظرخودشوبگه"راه درجهان یکیست وآن راستی است"خیلی ننگ آوره نشریه ای بانام صراط این کاروانجام بده(اگرشرافت رسانه ای داری اینومنتشرکن)‏